פרק 30

748 25 9
                                    

״הבנים סיפרו לי מה היה עם ליה... אתה בסדר?״ היא שאלה אותי ״ג׳סיקה לא בקטע רע או משהו אבל אני רוצה להיות לבד אז את יכולה בבקשה ללכת?״ שאלתי אותה בתקווה שהיא תבין את הרמז ״אם זה מה שאתה רוצה...״ היא אמרה ונאנחה ואז יצאה מהחדר. אחרי שהיא יצאה שמעתי שהדלת נפתחה,ראיתי את כריס עומד בפתח הדלת ״אתה מוכן להסביר לי למה היא עזבה?״ הוא שאל ״אחרי שאני וג׳סיקה דיברנו היא קמה ונישקה אותי,ישר הזזתי אותה ממני ומסתבר שליה ראתה אותנו מתנשקים אבל מרוב שהיא הייתה נסערת היא יצאה ולא ראתה ששניה אחרי הזזתי אותה ממני״ אמרתי באנחה ״אתה רציני?״ הוא שאל ״איך בכלל נתת למצב כזה לקרות?״ הוא הוסיף ושאל ״לא יודע היא פשוט נישקה אותי וידעתי שזה לא בסדר אז ישר הרחקתי אותה ממני אז זה לא שנתתי לזה לקרות,כי אני לא״ אמרתי לו בעצבים ״מה אתה מתכוון לעשות עכשיו?״ הוא שאל אותי ״לא יודע״ אמרתי לו והעפתי על עצמי את הכרית מרוב ייאוש ״תחשוב על משהו,לפני שזה יהיה מאוחר מידי״ הוא אמר לי ״אני אחשוב אל תדאג״ אמרתי לו והוא יצא מהדלת ואני חזרתי לישון,או לנסות לפחות.

*נקודת מבטה של ליה*
כבר עבר שבוע מאז שעזבתי... אני עדיין לא מעכלת את זה שאנחנו לא ביחד יותר,לא נפרדנו בצורה רשמית אבל ככה זה מרגיש לי לפחות.. אף פעם לא חשבתי שזה כל כך יכאב לי בלב,אף פעם לא חשבתי שאני בכלל אתאהב ככה במישהו,אני מתגעגעת אליו,להכל.. אני מתגעגעת לחיבוקים שלו,לנשיקות שלו,לליטופים שלו,למה שהוא גרם לי להרגיש בלב כל פעם שראיתי אותו ושהייתי איתו,אני פשוט מתגעגעת אליו ממש! מה אני אמורה לעשות עכשיו? מה בכלל אמורים לעשות במצב כזה? אוף,אני מרגישה אבודה עכשיו,בלעדיו...
חברות שלי ואני קבענו לצאת היום כולן,נצא לאכול ולעשות כיף,לעשות כל דבר שישכיח ממני את הפרידה,או איך שקוראים למצב הזה שאנחנו נמצאים בו. קבענו להיפגש ב 14:30 בקניון,הסתכלתי על השעון וראיתי שהשעה 13:00 אז נכנסתי מהר למקלחת כדי שאני לא אאחר. כשיצאתי מהמקלחת התנגבתי,שמתי קרם גוף וקרם פנים,ייבשתי את השיער והתלבשתי. שמתי גופיה לבנה ומכנס קצר אפור ולקחתי איתי תיק בצבע לבן

כשיצאתי מחדר האמבטיה התבשמתי,שמתי תכשיטים  ונעלתי נעליי סניקרס לבנות

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

כשיצאתי מחדר האמבטיה התבשמתי,שמתי תכשיטים ונעלתי נעליי סניקרס לבנות. כשהסתכלתי על השעון ראיתי שהשעה כבר 14:10 ״אמא אני יוצאת״ אמרתי לאמא שלי ״לאן?״ היא שאלה ״סתם עם הבנות לקניון״ אמרתי לה ״טוב תהני״ היא אמרה לי,נתנה לי חיבוק ויצאתי מהדלת. התקדמתי ברגל לבית של בר ומהבית שלה תפסנו מונית לקניון. ״מאז שבאת לא יצא לנו כל כך לדבר על מה שקרה עם אריק.. את מוכנה לספר לי מה קרה שם?״ היא שאלה אותי,כל פעם שמזכירים לי את זה אני מרגישה שעוד חתיכה פשוט יוצאת מהלב שלי,אני כל כך אוהבת אותו ומתגעגעת אליו,הכל בגלל שהייתי נסערת,אם הייתי מנסה להירגע אפילו לשנייה אחת המצב יכל להיות אחרת,אבל הוא לא.. ״אין כל כך מה לספר.. נכנסתי לחדר שלו וראיתי אותו ואת ג׳סיקה מתנשקים,הוא אמר לי שזה לא מה שאני חושבת אבל בתכלס זה מה שכולם אומרים,מרוב העצבים שלי פשוט עזבתי וחזרתי לכאן,הוא ניסה לעצור אותי לפני שעליתי על המונית אבל פשוט לא הקשבתי לו,נתתי לו דקה אחת ועליתי מבלי לשמוע בכלל את הצד שלו בסיפור,במשך כל השבוע הזה הוא לא מפסיק להתקשר אליי,אני פשוט מסננת,אני כל כך רוצה לענות לו אבל אני לא יודעת מה להגיד לו,קשה לי.... את חושבת שזה נכון מה שעשיתי?״ אמרתי ״תשמעי יפהשלי אני בטוחה שהוא יודע שהלכת כדי שהמצב לא ידרדר יותר ובגלל שהיית כל כך נסערת לא הצלחת לחשוב בהיגיון,זה בסדר,אני בטוחה שהוא מבין את הצד שלך אבל בסופו של דבר את כן תצטרכי לשמוע את הצד שלו אחרת את פשוט לא תדעי וזה ימשיך לשבת עלייך וכמו שאני מכירה אותך עד שאת לא מבררת את כל מה שהיה בסיפור הוא לא יצא ממך,אז פשוט פעם הבאה שהוא מתקשר,עם כמה שזה קשה פשוט תעני. לו ותנסי לשמוע גם את הצד שלו...״ היא אמרה לי ״אוףףףף מה הייתי עושה בלעדייך!!! את לא מבינה איך התחרפנתי שלא יכולתי לראות אותך,כריס הפך להיות היועץ שלי אבל אף אחד בחיים לא יבין אותי כמוך״ אמרתי לה וחיבקתי אותה ״הגענו״ הנהג אמר ״תודה רבה״ אמרנו לו ויצאנו מהמונית ונכנסנו לקניון. הבנות כבר היו שם ״סוף סוף הגעתן״ טל אמרה והבנות חיבקו אותנו ״יאללה לאן הולכים?״ שאלתי ״קודם כל נסתובב בקניון,נקנה דברים ואז נלך לאכול ארוחת צהריים. זורם?״ שיר שאלה ״יאללה זורם״ אמרתי ״איך את אחרי מה שקרה עם אריק?״ ליאן שאלה אותי ״לא פשוט בכלל,במשך כל השבוע הזה הוא פשוט לא הפסיק להתקשר אליי וכל כך רציתי לענות לו אבל פשוט לא יכולתי,לא היה לי מה להגיד לו,אני פשוט לא מסוגלת״ אמרתי לה ״אני מבינה אותך אבל את חייבת לשמוע את הצד שלו בסיפור״ היא אמרה לי ״כן אני יודעת,זה גם מה שבר אמרה לי. כשהוא יתקשר פעם הבאה אני אענה לו ונדבר על זה..״ אמרתי ונאנחתי ״את מתגעגעת אליו?״ טל שאלה אותי ״את לא מבינה אפילו עד כמה! אולי לא היינו ביחד כל כך הרבה זמן אבל ברגע שאת נמצאת עם בן אדם 24/7, אפילו השנייה הזאת בלעדיו מרגישה לך כמו נצח,וככה אני מרגישה עכשיו״ אמרתי ״בובי שלי אני רק רוצה שתדעי שאמנם מה שהוא עשה היה לא בסדר אבל את חייבת לשמוע את הצד שלו״ רוני אמרה לי ״אני יודעת כבר כולן אמרו לי את זה,כשהוא יתקשר אני אדבר איתו״ אמרתי ונאנחתי. כשסיימנו לקנות בגדים הלכנו לאכול ארוחת צהריים,כשאכלנו יצא לנו לדבר עוד קצת על כל מה שקרה לי עם אריק ״ליה״ רוני אמרה לי ״מה״ השבתי ״תגידי את זוכרת שאמרת לי ש...כשאריק יתקשר אלייך אתם תדברו על הכל?״ היא שאלה אותי ״כן זה היה כולה מלפני שעה וחצי.. למה את שואלת?״ שאלתי וגיחחתי ״למה לחכות שהוא יתקשר אם אפשר לעשות את זה עכשיו?״ היא אמרה לי וסימנה לי להסתובב לאחור. שמעתי מלא צרחות של ילדות ולא הבנתי על מה היא לעזאזל מדברת,ופתאום ראיתי אותו,ראיתי את אריק עומד שם ומסתכל עליי,קמתי והתקדמתי אליו ״מה אתה עושה פה?״ שאלתי ולא ידעתי מה לעשות,כל כך התגעגעתי אליו,כל מה שרציתי לעשות היה לקפוץ עליו ולחבק אותו ולנשק אותו בלי סוף! ״אני מתגעגע אלייך... אני מתגעגע לחיוך הממכר הזה שלך שאני לא יכול להפסיק לראות,אני מתגעגע ליופי שלך,אני מתגעגע לקול שלך,לשיחות שלנו שהיו מראות לי עד כמה את בוגרת וחכמה,לנשיקות שלך,למגע שלך,לחיבוקים שלך,לכל רגע איתך,לאהבה שלך,לאהבה שנתת לי,אני רוצה אותך לצידי,אני רוצה שתהיי איתי,ושתדעי שאני מתחרט על כל מה שקרה,בבקשה תיתני לי רק להסביר מה היה שם.. אני יודע שהייתי מפגר ופגעתי בך כבר ברגע שהסכמתי לה להיכנס,אבל חשוב לי שתדעי שהפעם זה לא הולך לקרות! כי אני למדתי.. למדתי מהטעות הזאת שעשיתי ואני בחיים לא אעשה אותה שוב. אם ישאלו אותי מה זאת אהבה בשבילי אני אגיד רק דבר אחד ׳את׳. את זו האהבה שלי,את,אך ורק את! לא אף אחת אחרת. בכל השבוע הזה שעבר הרגשתי את העולם פשוט נופל עליי,לא מצליח לדמיין את עצמי בלעדייך,לא הצלחתי להוציא אותך מהראש שלי לשנייה. אני בטוח שאני לא רוצה לראות אותך עם אף אחד אחר חוץ ממני! אני אוהב אותך ואני לא מתכוון לוותר עלייך,על האהבה שלנו. הבחירה להיות איתך הייתה הדבר הכי טוב שעשיתי בכל החיים שלי. הרגעים שלנו ביחד הם הרגעים הכי טובים שיכולתי לבקש. הפחד הכי גדול שהיה לי היה לאבד אותך. אם זה יש דבר שאני לא יכול בלעדיו זה את! אני פשוט מתגעגע אלייך כל דקה וכל יום ואני יודע שאני פשוט לא יכול בלעדייך,אני צריך אותך. כבר מהרגע הראשון שראיתי אותך התאהבתי,בחיים לא ראיתי דבר כל כך מושלם ויפה כמוך. אני אוהב אותך ואני בחיים לא אפגע בך,אני לא הולך,לא עכשיו ולא אף פעם. את אך ורק שלי,אני זכיתי בך,ואני לא מתכוון לוותר עלייך אף פעם.את רק שלי ונתקעת איתי,אני התגעגעתי אלייך. בחיים שלי לא חשבתי שיכאיב לי כל כך,הגעגוע אלייך כל כך הכאיב לי, במילים אני בחיים לא אצליח לתאר לך כמה שאני אוהב אותך...
אני פשוט אוהב אותך,התגעגעתי אלייך. סליחה..״
אריק אמר והשאיר אותי פשוט קפואה באותו מקום שעמדתי בו,בכלל לא שמתי לב שירדו לי דמעות,כולם שמעו את זה,כל האנשים שהיו שם,כל מה שרציתי היה לרוץ אליו ולחבק אותו ולנשק אותו ולא לעזוב אותו יותר לעולם ״אני אפילו הבאתי את כריס שינגן בגיטרה בלדה אז אם את רו...״ הוא אמר וקטעתי אותו ״תשתוק כבר״ אמרתי לו ורצתי לנשק אותו,לא רציתי להפסיק את הנשיקה! כל כך התגעגעתי אליו,אני אפילו לא יכולה לתאר במילים כמה שהתגעגעתי אליו,אני מאוהבת! האנשים שהיו שם התחילו למחוא כפיים כאילו הם צופים באיזה מופע או הצגה,הרגשתי מובכת ברמות,ואם זה לא מספיק,פתאום באו איזה עשר מעריצות שלא ירדו מאריק עד שהוא לא יצטלם איתן,אריק הצטלם איתן והן הלכו והוא וכריס באו לשבת איתנו בשולחן ״זה אריק וכריס״ אמרתי להן ״את מדברת כאילו אנחנו לא יודעות,את רק חפרת לנו עליהם יותר משנה אבל בסדר נזרום עם הרישמיות״ שילת אמרה והתחלנו לצחוק,דיברנו איתם באנגלית כי חלק מהבנות לא יודעות ספרדית אז אנגלית הייתה השפה היחידה שיכולנו לתקשר איתה כולנו. הסתכלתי תוך כדי על בר,ראיתי שהיא מתרגשת,יש לה קראש מטורף על כריס,מי יודע אולי יצא משם איזה משהו.
נשלחה אליי הודעה ״אני מפנה לך את הדרך,אני רואה שאת עושה אותו מאושר ושתדעי שהנשיקה זו לא הייתה אשמתו,אני נישקתי אותו ושנייה אחרי הוא פשוט הרחיק אותי ממנו ואמר לי שזה לא בסדר מה שעשיתי כי את יכולה להיפגע מזה,אל תריבי איתו,הוא לא עשה כלום. אני מאחלת לכם בהצלחה״. תאמינו או לא אבל ג׳סיקה כתבה את ההודעה הזאת,נראה לי היא קיבלה מכה בראש אבל מה אכפת לי,לפחות עכשיו הפסקנו עם האיומים,אני מרגישה כל כך מאושרת עכשיו! כשסיימנו לאכול כל אחת מהבנות הלכה לבית שלה ואני הלכתי עם אריק,כריס ובר לבית שלי. זאת הפעם הראשונה שאריק יהיה בבית שלי,מזל שהוא מסודר ועוד יותר מזל שהחדר שלי מסודר אחרת הייתי מחפשת מקום לקבור את עצמי. נכנסנו לבית ואמא שלי אמרה שלום לבנים וחיבקה אותם ואז אמרה לי ולבר שלום,בר היא כמו עוד בת בשביל אמא שלי וכך גם אני ואמא של בר,המשפחות שלנו נורא קרובות,כך שזה מושלם בשבילנו ״נכון את ידעת שאריק יעשה את זה?״ שאלתי את אמא שלי וצחקתי ״היה אסור לי לספר״ היא אמרה וצחקה איתנו ״ילדה קטנה״ אמרתי לה וצחקנו ביחד. כשסיימנו לדבר עם אמא שלי הלכנו לחדר שלי,הרגשתי כאילו אני בדאבל דייט,רציני. כריס לא יודע שבר אוהבת אותו אז זה כאילו כמו דייט בסתר כזה אבל לא נורא,היה ממש כיף. כשהתחיל להחשיך בר הלכה הביתה ונשארתי עם אריק וכריס ״מתי טסים חזרה?״ שאלתי אותם ״יש טיסה רק בעוד יומיים״ אריק אמר לי ״אז נקנה כרטיסים לטיסה שבעוד יומיים״ אמרתי להם ״אוקיי״ אריק אמר וקנה לנו כרטיסים. ״מה זה? מי שר?״ כריס שאל ״עמית אח שלי,זוכרים אותו?״ שאלתי ״כן כן הוא בא לבקר אותך ואת אמא שלך״ אריק אמר ״כן,זה עמית״ אמרתי להם ״בית מוזיקלי״ כריס אמר וצחקנו ״אפשר לומר״ אמרתי לו,שמעתי דפיקה בדלת הבית אז הלכתי לפתוח,אלה היו כל החברים של עמית,אני נורא קרובה לחברים שלו,הם כמו עוד אחים גדולים בשבילי,תמיד כאן שאני צריכה,הם תמיד מגנים עליי שצריך והם אפילו לוקחים אותי להיפגש עם חברות שעמית לפעמים לא יכול ושההורים שלי ישנים ״הופה מי זאת?״ עמית חבר של אח שלי(שגם לו קוראים עמית) אמר לי ״יאא מרגישה כאילו שנים לא ראיתי אותך״ אמרתי לו והוא חיבק אותי,כשכולם נכנסו הם חיבקו אותי וישר נכנסו לחדר של עמית ואני חזרתי לחדר שלי. ״מי דפק בדלת?״ אריק שאל ״אלה היו חברים של עמית שבגיל שלך דרך אגב״ אמרתי לו ״אח שלך ואני באותו גיל?״ הוא שאל אותי ״כן״ אמרתי לו.פתאום עמית נכנס,מזל שהוא יודע ספרדית ״מה אתם יושבים בחדר? בואו תהיו איתנו בסלון״ עמית אמר ״אתם רוצים?״ שאלתי אותם ״יאללה בואו״ כריס אמר ״אריק? אתה רוצה?״ שאלתי אותו
״כן יאללה״ הוא אמר ויצאנו לסלון ״כשעמית סיפר לנו לא בדיוק האמנו שאתם ביחד,עכשיו יש לנו הוכחה״ עידן אחד החברים של עמית אמר וצחקתי ״שתדעו שהוא בגיל שלכם״ אמרתי להם ״ממש חפלה״ עמית אמר והתיישבנו על הספות בסלון. הבנים דיברו עם אריק וכריס באנגלית,לרגע חששתי שהם לא ירצו לדבר אחד עם השני אבל דווקא הלך ממש בסדר.
״בואו נשים המסור 8״ שקד חבר של עמית אמר ״יואו כן״ אמרנו ״אני אלך לחמם פופקורן״ אמרתי וקמתי מהספה כדי לחמם 4 שקיות פופקורן כדי שיספיקו לכולם. כשסיימתי לחמם שמתי את הכל בקערות וחזרתי לשבת,הייתי הבת היחידה שם אבל אני כבר רגילה,ולא רק בגלל שגרתי עם הבנים אלא בגלל שגם לפני הייתי כל הזמן עם החברים של עמית כשהם היו אצלנו אז זה כבר היה מין הרגל כזה.. התחלנו את הסרט ואני ואריק ישבנו מחובקים,כל הסרט לא הפסקתי לצחוק מהצרחות שהבנים צרחו ״הרגתם אותי מצחוק,נקבות״ אמרתי כשסיימנו לראות את הסרט ״שקט שקט״ נדב אמר וזרק עליי כרית ״טוב אני עייפה,אז אני הולכת לישון. כשתסיימו תבואו לישון בחדר שלי״ אמרתי לכריס ולאריק ״כריס יכול לישון בחדר שלי״ עמית אמר ״אתה רוצה לישון איתו בחדר?״ שאלתי את כריס ״בסדר אין לי בעיה״ הוא אמר ״אז כשתסיימו פה אריק תבוא לחדר טוב?״ שאלתי את אריק ״טוב נסיכה שלי״ הוא אמר לי ונתן לי נשיקה והלכתי לחדר שלי לישון.

•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.
אריק וליה!! אני מאוהבת בהם!!😍
מחר פרקים חדשים!!!😊
אוהבת אתכםםםםם❤️❤️❤️
אל תשכחו לצבוע את הכוכב!!⭐️🙏🏻⭐️🙏🏻

LA PRIMERA VEZ QUE TE VIWhere stories live. Discover now