ראיתי שאריק לא במיטה,פתאום הדלת נפתחה,לא האמנתי שזה קורה לי!
״היום יום הולדת היום יום הולדת היום יום הולדת לליה״, הבנים עמדו בפתח הדלת עם כובעי מסיבה ומלא דברים של יום הולדת ושרו לי יום הולדת שמח. כן ה 2.9 זה התאריך יום הולדת שלי. הבנים נכנסו וישבו על המיטה לידי ״מזל טוב אהובתי״ אריק אמר ונישק אותי ״מזל טוב״ הבנים אמרו וחיבקו אותי ״תודה״ אמרתי להם ונתתי חיבוק לכולם ולאריק נשיקה ״למה לא סיפרת לנו?״ כריס שאל ״לא יודעת כנראה פשוט שכחתי״ אמרתי להם וצחקתי קצת ״רגע אבל איך ידעתם?״ שאלתי ״אמא שלך התקשרה אלייך בבוקר כדי להגיד לך מזל טוב אבל את ישנת אז אני עניתי לה והיא סיפרה לי שיש לך יום הולדת,אז אני הלכתי וסיפרתי לכולם ומהר הלכנו לקנות לך דברים וחזרנו לפני שתתעוררי״ אריק אמר ״תודה רבה אני מעריכה את זה ממש״ אמרתי ״עכשיו את באה איתנו למטה״ אריק אמר ולקח את ידי ״מה לאן?״ שאלתי ״בואי וזהו״ אריק אמר לי וירדנו כולנו ביחד. כשירדנו ראיתי את כל המתנות וגם ראיתי את העוגה המהממת שהם קנו לי ״אתם כאלה חמודים! תודה״ אמרתי להם ״מזל טובבבבבב״ הם צרחו כולם וחיבקו אותי ״תבקשי משאלה״ זבדיאל אמר לי,עצמתי את עיניי וביקשתי כמו ילדה קטנה. מה ביקשתי? אני לא יכולה לספר אחרת זה לא יתגשם. ״מה ביקשת?״ ג׳ואל שאל אותי ״סוד״ אמרתי וצחקתי. פתאום הבנים הרימו אותי עם הכיסא וספרו את השנים ״ואחד לשנה הבאה״ הם צרחו והורידו אותי מהכיסא ״תודה״ אמרתי וחיבקתי אותם ״סוף סוף 15״ אריק אמר לי ״כן״ אמרתי לו ״תתארגני אני ואת יוצאים ליום כיף״ אריק אמר לי ״אוקי דוקי״ אמרתי לו ועליתי בהתלהבות לחדר שלי. הלכתי ישר לחדר האמבטיה בחדר שלי ונכנסתי למקלחת. כשיצאתי התנגבתי,שמתי קרם גוף וקרם פנים והתלבשתי.
שמתי גופיה שחורה,ג׳ינס קצר וחגורה,ותיקהתבשמתי,שמתי תכשיטים ונעלתי נעליי ואנס שחורות. נכנסתי לחדר של אריק והוא היה בלי חולצה ״אני מוכנה״ אמרתי לו והתקדמתי לכיוון המיטה והתיישבתי ״אני רק אשים חולצה״ הוא אמר לי והלך להוציא חולצה מהארון,כל פעם שאני מסתכלת עליו אני פשוט מרגישה את הלב שלי דופק בחוזקה,אני מאוהבת,בחיים לא הרגשתי ככה למישהו. ״יאללה נצא?״ הוא שאל אותי ״כן יאללה בוא״ אמרתי לו ויצאנו מהחדר. ״לאן אתם הולכים?״ ריצ׳רד שאל כשירדנו במדרגות ״לוקח את כלת היום הולדת ליום כיף״ אריק אמר ״תהנו״ ג׳ואל אמר ״תודה״ אמרנו ויצאנו מדלת הבית לכיוון השער. כשיצאנו מהשער חיכתה לנו מונית,עלינו עליה ונסענו ״לאן אנחנו הולכים?״ שאלתי אותו ״הפתעה״ הוא אמר לי ״רמז קטן?״ שאלתי אותו וחייכתי ״לא ולא״ הוא אמר וצחק.
במהלך הנסיעה החזקנו ידיים והתחבקנו ״הגענו״ הנהג אמר ״תודה רבה״ אריק אמר ויצאנו מהמונית. כשיצאתי אריק קשר לי את העיניים ולקח אותי. הוא הוריד לי את הכיסוי עיניים וראיתי שהוא לקח אותי לים,אריק החזיק את היד שלי ולקח אותי ליאכטה שחיכתה לנו שם ״עכשיו הגענו״ אריק אמר ״אתה מדהים״ אמרתי לו. כשעלינו האיש שהיה איתנו על היאכטה התחיל להשיט אותה ואריק לקח אותי לחדר שינה שם. חיכו לי שם מלא מלא שוקולדים ואוסף תמונות שלי ושל אריק. ״התמונה הזו היא מהדייט הראשון שלנו,כשאכלנו גלידה והיא נמרחה לך קצת על האף״ הוא אמר לי וחיבק אותי ״אני לא מאמינה שבאמת צילמת את זה״ אמרתי וצחקתי ״וזו מהפעם הראשונה שיצאנו מבלי להסתתר,ביום שסיפרנו לכולם״ אריק אמר לי. היו שם יותר מחמישים תמונות שלנו,שהיו מפוזרות בכל החדר שינה הקטן שם,זה היה פשוט מושלם ורומנטי ״אמרתי לך כבר שאני אוהבת אותך?״ אמרתי ״אני אוהב אותך יותר״ הוא אמר ונתן לי נשיקה ״עכשיו אני רוצה להגיד לך משהו״ אריק אמר ״אוקיי״ אמרתי לו והתיישבנו על המיטה ״קודם כל מזל טוב אהבה שלי,אני מאחל לך שתמיד תהיי מאושרת והלוואי שזה יהיה בזכותי, בריאות, שתמשיכי לחייך את החיוך הזה שלך שגורם לי לעלות חיוך על הפנים כמו ילד קטן. שתדעי שמאז שנכנסת לחיים שלי אני לא מצליח לדמיין אותם בלעדייך,החיוך הזה שלך.. שווה הכל בשבילי ואם יש משהו שאני יכול להסתכל עליו כל היום מבלי להתעייף זה עלייך. אני אהיה איתך תמיד, גם שקשה, אני מבטיח. אני אוהב אותך ואני בחיים בחיים לא אוותר עלייך ועל האהבה שלך. את גורמת לי להתאהב בך כל פעם מחדש. יש בך משהו שפשוט אין באף אחת אחרת,אני לא יודע אפילו איך להסביר את זה. את מושלמת כמו שאת ובדרך שלך,וההחלטה להיות איתך זו ההחלטה הכי טובה שעשיתי ואני רוצה להגיד לך שלאנשים תמיד יהיה מה להגיד עלייך פשוט תמשיכי להיות מי שאת ואיך שאת ומי שלא רוצה להיות איתך יכול ללכת כנראה שהוא לא צריך להיות בחיים שלך. אם את נופלת אני נופל ביחד איתך,אני לא אתן לשום דבר להפריד בנינו,לקחת אותך ממני. אני לא יודע מה אני אעשה בלעדייך,את החיים שלי ואני אוהב אותך, מהרגע הראשון שראיתי אותך פשוט התאהבתי בך,רציתי שתהיי שלי לא משנה מה אני אצטרך לעשות בשביל זה. עברנו כל כך הרבה דברים בזמן כל כך קצר וזה רק מראה לי כמה שאנחנו חזקים ביחד.
בקיצור מזל טוב אני אוהב אותך הכי בעולם!״ הוא אמר לי,ירדו לי דמעות מרוב אושר ״אין לך מושג כמה שאני אוהבת אותך,הלב שלי לפעמים לא עומד בזה,אני מאוהבת בך! מהרגע הראשון שראיתי אותך בין אם זה במציאות ובין אם זה במסך. אתה נכנסת לי לחיים כל כך מהר ואני בחיים לא אתן לאף אחד או אחת לקחת אותך ממני! בחיים! במילים? אני בחיים לא אצליח להגיד לך או לאף אחד אחר כמה שאני אוהבת אותך ואת מה שאתה גורם ללב שלי להרגיש״ אמרתי לו והוא ניגב לי את הדמעות. התנשקנו,תוך כדי שהדמעות ירדו לי,יכולתי להרגיש אותן יורדות לי על השפה,לא נתתי לזה להפריע לנשיקה. עברנו ממצב ישיבה למצב שכיבה והמשכנו להתנשק. עליתי מעליו והוא שם את הידיים שלו על המותניים שלו ואני שמתי את הידיים שלי סביב הצוואר שלו. הוא נתן לי נשיקות קטנות בצוואר ואז חזר לנשק אותי. זה היה כל כך נעים אני מאוהבת. התנתקנו מהנשיקה ונכנסנו מתחת לשמיכה. הנשיקות שלו גורמות לי להרגיש כאילו זה רק שנינו בעולם הזה,גורמות לי להתנתק מכולם,להרגיש שאני רק איתו. אני אוהבת את מה שהן גורמות לי להרגיש. אני לא אתן לזה להתפתח לדברים אחרים כי אני עדיין צעירה,אולי בגיל של אריק זה בסדר אבל אני רק בת 15 זה עדיין מוקדם לדברים האלה. ״אני אוהב אותך״ אריק אמר והעביר את אצבעותיו בשערי ״גם אני אוהבת אותך״ אמרתי והוא נתן לי נשיקה בראש. יצאנו מהחדר ועלינו למעלה,התיישבנו ליד ההגה שהיה שם וראינו את השקיעה,זה היה כל כך יפה. אריק נישק אותי ועשינו מלא תמונות חמודות ביחד.
״חכי כאן״ אריק אמר לי ״זה לא כאילו אני יכולה ללכת בלי עזרה של מישהו או בלי קיר״ אמרתי לו והוא צחק. אוף שיורידו לי כבר את הגבס הזה,כאילו אני כן מסתדרת אבל זה מגרד ולא נוח בכלל!
אריק חזר עם הגיטרה שלו,איפה היא הייתה?כשאנחנו יצאנו מהבית היא לא הייתה איתנו. אריק התחיל לנגן,הוא שר לי את אחד השירים מהאלבום הראשון שלהם "primera cita" הוא שר לי את השיר ״Tu luz" האור שלך. הוא כל כך ריגש אותי,הלב שלי דפק כל כך מהר מרוב ההתרגשות. הוא הבן אדם הכי מהמם שאני מכירה,לא חושבת שאני אי פעם הייתי מוצאת מישהו יותר טוב ממנו. כשאני איתו יש לי את ההרגשה הכי טובה בעולם! תוך כדי שהוא שר הסתכלתי על השקיעה,חשבתי על כל הרגעים היפים שלנו ביחד,אני כל כך מאושרת שהוא חלק מהחיים שלי,שאני באמת יכולה להגיד שהוא שלי ולא של אף אחת אחרת,הוא שלי. הסתכלנו אחד לשנייה בעיניים,יש לו עיניים כל כך יפות,אני יכולה להסתכל עליהן בלי הפסקה. כשאריק סיים לשיר הוא שם את הגיטרה בצד וחזר אליי במהירות וחיבק אותי מאחור ״אני שמח שאת איתי ושאת חלק מהחיים שלי״ הוא אמר לי ״גם אני אהובי״ אמרתי לו והחזקתי את הידיים שלו.המשכנו לשבת מחובקים והסתכלנו על השקיעה,חיכינו עד שהשמש תרד כשהשמש כבר ירדה אריק אמר לנהג שהוא יכול לחזור לחוף והנהג סובב את היאכטה והחזיר אותנו לחוף. אריק ירד ראשון ואז הוא עזר לי לרדת. הלכנו מחובקים ועלינו על מונית חזרה הביתה ״נהנית?״ אריק שאל אותי ״מאוד״ אמרתי לו והנחתי את ראשי על הכתף שלו. לפתע הנהג עצר את המונית הסתובב אלינו ״יש לנו בעיה קטנה..״ הוא אמר•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.•.
מה הבעיה?😨
אריק וליה כאלה חמודים ביחד!😍😍😍
אוהבת אתכםםםםם❤️❤️
תכניסו צבע לכוכב⭐️⭐️⭐️🙏🏻🙏🏻🙏🏻⭐️⭐️⭐️
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...