נכנסתי לחדר ונשכבתי על המיטה, נאנחת.
״היית עם אריק?״ אמא שלי שאלה אותי ״כן״ השבתי לה ״איפה הייתם?״ היא שאלה אותי ״סתם ישבנו בספות שליד הבריכה״ אמרתי לה ״עם המזל שלי, אריק החליט שהוא קופץ לבריכה ולוקח אותי ביחד איתו, בגלל זה דרך אגב כל הבגדים שלי רטובים. הוא נישק אותי ואז פתאום שמענו קול מאחורינו אז ישר הפסקנו את הנשיקה וראינו שזה ריצ׳רד״ הוספתי ״יואו מסכנים שלי, רגע ריצ׳רד יודע עכשיו?״ היא שאלה אותי ״כן, ברור שהוא יודע היינו צריכים לספר לו והוא אמר שהוא לא יספר לג׳סיקה״ אמרתי לה ״אה.. נורא נחמד מצידו. תמיד אמרתי שהוא נראה הנורמלי בלהקה״ היא אמרה לי והתחלנו לצחוק.
״תגידי לי את בכלל קולטת מה קרה לך מאז שהגעת לפה?״ היא שאלה אותי ״רואה? אמרתי לך שבסוף נהיה ביחד״ אמרתי לה כולי מתלהבת ״היינו צריכות להתערב״ הוספתי ״אני אף פעם לא באמת הכרתי אותו כמו שאת הכרת אותו ועכשיו ששתינו זכינו להכיר אותו במציאות, אני גיליתי בחור מדהים, שבאמת אוהב אותך ודואג לך ועושה הכל כדי לא לפגוע בך, ורק בגלל זה אני באמת יכולה לתמוך בזה שאתם ביחד ב׳סתר׳ כמו שאומרים״ היא אמרה לי ״תודה אמא״ אמרתי לה ונתתי לה חיבוק ״יופי ועכשיו תיכנסי למקלחת כי הדבר האחרון שאת צריכה זה להיות חולה״ היא אמרה לי ״טוב אני נכנסת עכשיו״ אמרתי לה והתקדמתי לכיוון המקלחת. הורדתי את הבגדים הרטובים,הנחתי אותם על השיש שהיה ליד הכיור ונכנסתי להתקלח. שמתי עליי את המים החמים, כמו תמיד. אני כל כך אוהבת להיות במים החמים, אני באמת מרגישה שאני יכולה להיות במקלחת עם המים שעות על גבי שעות, בדרך כלל אני מתקלחת שעה לפעמים קצת פחות אבל משהו בסגנון, אבל עכשיו, עכשיו הייתי יותר מדי עייפה מכל היום הזה, התקלחתי ויצאתי מהמקלחת. התנגבתי ושמתי קרם גוף וקרם פנים, שמתי את הפיג׳מה שלי והלכתי לישון.
״בוקר טוב״ שמעתי קול של גבר אומר לי, זיהיתי את הקול הזה, זה היה אריק. מה הוא משוגע? מה הוא עושה פה? הוא צריך להיות עם ג׳סיקה!! ״בוקר טוב״ השבתי לו. הוא התקרב ונתן לי נשיקה על המצח.
״אני צריך לדבר איתך״ הוא אמר לי. מיד נלחצתי, חשבתי שכבר קרה משהו, שאני עשיתי משהו לא במקום. ״אז אני אלך לצחצח רגע שיניים ואז? תחכה לי פה שב על המיטה״ אמרתי לו ״בסדר״ הוא השיב לי. הלכתי לצחצח שיניים. על מה הוא רוצה לדבר? אני עשיתי לו משהו? מה אני עשיתי? ג׳סיקה גילתה? משהו קרה? יואווווווווו מלא שאלות עוברות לי בראש ואני לא מצליחה לעצור אותן. סיימתי לצחצח שיניים וחזרתי לאריק. ״על מה רצית לדבר?״ שאלתי אותו ״ג׳סיקה״ הוא אמר לי. הלב שלי דפק כל כך חזק שהוא עוד שנייה יצא מהמקום. פאק הוא בטח לא רוצה להיפרד ממנה מה שאומר שאנחנו צריכים להיפרד. אוף לא בא לי, אני אוהבת אותו! הוא ראה שהתחלתי להילחץ ״אין לך מה להילחץ,זה משהו טוב״ הוא אמר וחייך אליי, איכשהו הוא תמיד מצליח להרגיע אותי.
״אוקיי...״ אמרתי לו ״אני אדבר איתה היום״ הוא אמר לי וחיוך גדול עלה על פניי, רגע אבל מה אם הוא עושה את זה בגללי ולא בגלל שהוא ממש רוצה? ״אריק, אתה בטוח שאתה רוצה לעשות את זה? אני לא רוצה להכריח אותך ואם אתה רוצה אז לא אכפת לי להמשיך להיות עוד כמה זמן בסתר. אני לא רוצה שתעשה משהו שאתה לא רוצה, לעשות אותו בלית ברירה
אנ....״ אמרתי והוא עצר אותי באמצע ״אני לא עושה שום דבר שאני לא רוצה. זה כבר לא עובד ביני לבין ג׳סיקה, הלב שלי איתך ורק כשאני איתך אני מרגיש שוב פעם שלם״ הוא אמר לי, חייכתי אליו וקפצתי לחבק אותו. נישקתי אותו נשיקה קטנה על השפתיים ״מה זה?״ הוא שאל אותי ״מה זה מה?״ שאלתי אותו ״הנשיקה הקטנה הזאת? בואי לפה״ הוא אמר לי ונישק אותי. הרגשתי כל כך בעננים באותו הרגע. אנחנו סוף סוף נוכל להיות ביחד ולא להסתיר את זה! אני לא חושבת שהתרגשתי ככה אי פעם!
״טוב אני אחזור לחדר, אני וג׳סיקה יוצאים לטייל. כשנחזור אני אדבר איתה״ הוא אמר לי, נתן לי נשיקה יבשה על השפתיים ויצא מהחדר. לא ייאמן שאמא שלי לא שמעה את השיחה, משהו פה לא הגיוני.
״וואי אמא איזו תחמנית אתתתתת״ צעקתי עליה צוחקת, והיא קמה צוחקת ביחד איתי. ״מה את רוצה אתם הערתם אותי ולא רציתי להפריע לכם״ היא אמרה לי ״אמא את אף פעם לא מפריעה״ אמרתי לה ״את מאמינה שהוא סוף סוף ידבר עם ג׳סיקה ואתם תוכלו להיות ביחד בלי להסתתר יותר?״ היא שאלה אותי בהתרגשות ״את האמת? לא כל כך, אני עדיין צריכה זמן לעכל את זה, אבל העיקר שזה יהיה מאחורינו״ אמרתי לה בהתרגשות. ״אני הולכת לצחצח שיניים״ היא אמרה לי והלכה לחדר האמבטיה ״כשתצאי אני אכנס למקלחת ואז נצא לארוחת הבוקר״ אמרתי לה ״סבבה״ היא אמרה לי.
אחרי שאמא שלי יצאה מחדר האמבטיה, נכנסתי להתקלח. סוף סוף הכל ייגמר, אני ואריק נוכל להסתובב ברחוב מבלי לפחד שמישהו יראה אותנו. אני כל כך מתרגשת! לא מאמינה שזה באמת קורה.
כשיצאתי מהמקלחת, התנגבתי ושמתי קרם גוף וקרם פנים, ייבשתי את השיער שלי והתלבשתי.
שמתי חולצת סטרפלס וג׳ינס קצר שחור, וחגורה.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...