נקודת מבטו של אריק-
״ליה!״ צעקתי כשנכנסנו לחדר של ליה. ראיתי אותה שוכבת על הרצפה ליד המיטה,מהר רצתי אליה,ראיתי שהיא ניסתה לזוז ״אל תזוזי הכל בסדר״ אמרתי לה וסובבתי אותה אליי. ראיתי שהיא מדממת מהאף,הצרות לא יעזבו אותה,זה לא מגיע לה!
מהר ניגבתי את הדמעות היבשות שירדו על פניה ״שמישהו יביא לי נייר משהו לנגב איתו״ צעקתי בחדר ומיד כריס הביא לי נייר כדי לנגב את הדם שירד לה מהאף. ״ליה,ליה תקומי,ליה״ אמרתי לליה ״מה״ היא לחשה בקול צרוד שבקושי יכולתי לשמוע ״כריס לך תתניע את הרכב״ אמרתי לכריס ״אני לוקח אותה לבית חולים אין סיכוי שזה רק שפעת״ אמרתי וכריס ירד להתניע את הרכב ״אנחנו ניסע באוטו שלי ונביא לליה בגדים״ ריצ׳רד אמר ״טוב״ אמרתי לו ״תודה״ הוספתי ומהר הרמתי את ליה,הוצאתי אותה מהחדר,ירדתי איתה במדרגות ויצאתי לחניה של הבית והכנסתי אותה לאוטו של כריס בזמן שהוא שוכבת עליי במושבים מאחורה. ״ אנחנו עוד מעט מגיעים יפה שלי הכל בסדר״ אמרתי לליה וליטפתי אותה ״יאללה הגענו״ כריס אמר ומהר יצא מהאוטו והוצאתי את ליה והרמתי אותה עד הכניסה לבית החולים.
״היא צריכה לראות רופא עכשיו!״ אמרתי לפקידה שהייתה בקבלה,אני אפילו לא יכול לתאר כמה שאני לחוץ,אני לא יודע מה עובר עליה עכשיו וזה מחרפן אותי! ״היא באמת נראית לא טוב,תכניס אותה לחדר טיפולים שנמצא בהמשך מצד ימין״ היא אמרה ומהר בלי שאלות מיותרות או מחשבות רצתי לחדר הטיפולים שהיא אמרה לי כשליה על הידיים שלי וכריס רץ אחרינו. ׳היא באמת לא נראית טוב׳ באמת חידשה לי משהו,אני עצבני כל כך,אני לא מבין מה קורה לה! הרופא אמר שזו שפעת,שפעת לא אמורה להיות ככה!
הרופא נכנס והתקדם לכיוון ליה ״אני מבקש שתצאו בבקשה״ הרופא אמר וכריס יצא מהר בזמן שהרופא מתסכל עליי ומסמן לי לצאת גם ״אין סיכוי שאני אצא,תשכח מזה״ אמרתי לו,ראיתי שהוא נמנע מוויכוחים והוא מהר התחיל לבדוק אותה. הוא הכניס את ידו מתחת לחולצה עם הסטטוסקופ הזה או איך שלא אומרים את זה ״וואו מה אתה עושה?!״ שאלתי אותו בעצבים ״אני בודק את הנשימות שלה,בודק אם הן סדירות הכל בסדר״ הרופא אמר ואיכשהו הצליח להרגיע אותי ״נו מה יש לה״ שאלתי אחרי שהרופא סיים לבדוק אותה ״יש לה שפעת,את זה אתה כבר יודע״ הוא אמר וקטעתי אותו באמצע ״אבל מה אם הדברים האחרים? התעלפויות שלה,זה שהיא מתמוטטת? מה זה?״ שאלתי בדאגה ובלחץ כי אף אחד לא מסביר לי מה קורה לה ״כרגע אי אפשר לדעת מה זה.. כנראה שזה איזה וירוס,לא מדבק כמובן. הוא יעבור עוד כמה ימים,עד אז שלא תעשה יותר מדי דברים שיגרמו לה להקיא ושלא תאכל שטויות״ הרופא אמר לי ״אין בעיה,תודה רבה״ אמרתי לו והוא יצא מהדלת ואחריו נכנסו הבנים ״נו איך היא?״ כריס שאל ״יש לה כנראה איזה וירוס,הוא לא מדבק והוא יעבור לה עוד כמה ימים״ אמרתי ״רגע ומה עם השפעת?״ ריצ׳רד שאל ״גם את השפעת יש לה״ אמרתי ונאנחתי,מסכנה שלי,היא שוכבת שם במיטה כאובה,הלוואי ויכולתי לעשות משהו אבל חוץ מלתת לה את התרופה לשפעת אין מה לעשות,צריך לחכות שזה יעבור לבד.. ״מתי היא משתחררת?״ ג׳ואל שאל ״מחר בבוקר היא תוכל ללכת הביתה״ אמרתי ״לפחות היא תוכל להעביר את הזמן בבית מאשר פה״ ריצ׳רד אמר ״תכלס״ אמרתי והתיישבתי על הכורסה שהייתה ליד המיטה שלה בחדר ״אני אלך להביא את הבגדים מהאוטו״ ריצ׳רד אמר ויצא מהחדר ״אנחנו עכשיו סתם נתרץ שאנחנו הולכים להכין שוקו חם כדי שתישארו לבד״ כריס אמר וצחקנו ואז הם יצאו מהחדר ואני נשארתי עם ליה לבד.
שיחת טלפון קטעה את מחשבותיי,הוצאתי את הטלפון מהכיס שלי וזאת הייתה אמא שלי.
אמא שלי וליה כבר מכירות,הן הספיקו להכיר בזמן שהיינו בניו-יורק,אמא שלי הייתה איתנו שם.
״שלום ילד״ היא אמרה לי כשעניתי ״היי אמא״ השבתי לה ״למה אתה נשמע בדיכאון? קרה משהו?״ היא שאלה אותי מודאגת ״ליה בבית חולים..״ אמרתי לה ונאנחתי ״מה? למה? מה קרה לה? איך זה קרה?״ היא שאלה אותי כל כך הרבה שאלות,תמיד ידעתי שהיא אוהבת את ליה. ״היא לא הרגישה טוב,היא הקיאה הרבה ויש לה כאבי ראש חזקים והיא התעלפה פעמיים ובפעם השנייה היא כבר התמוטטה ועד עכשיו היא ככה״ אמרתי לה והסברתי לה הכל ״מסכנה שלי,אתם צריכים משהו? אתה רוצה שאני אבוא?״ היא שאלה אותי,אין על אמא שלי בעולם,כמה שאני אוהב אותה! ״לא לא זה בסדר,תודה אמא בכל מקרה אני אוהב אותך״ אמרתי ״גם אני אוהבת אותך ילד שלי,תעדכן אותי מה המצב של ליה טוב?״ היא אמרה ושאלה אותי ״טוב,אני אוהב אותך״ אמרתי לה ״גם אני אוהבת אותך יאללה לך תהיה איתה״ היא אמרה,שלחה נשיקות וניתקה את השיחה. ״ככה אתה בוגד בי?״ ליה אמרה בקול מיובש וצרוד ויצאה לה גיחוח קטן ״נסיכה שלי״ אמרתי לה והתכופפתי למיטה שלה וחיבקתי אותה חזק חזק ״את לא מבינה כמה דאגתי לך״ אמרתי לה ״סליחה״ היא אמרה ״תפסיקי להצטער,את לא שולטת על הדברים האלה״ אמרתי לה ״אני אוהב אותך״ הוספתי ״גם אני אוהבת אותך״ היא אמרה ומהר נישקתי אותה,נשיקה עדינה,אני כל כך אוהב אותה ואם היה קורה לה משהו אני הייתי הורג את עצמי! ״אני מבינה שהגזמתי קצת אם אנחנו פה״ היא אמרה וצחקה ״איי״ היא אמרה בעדינות ומהר נבהלתי קמתי מהמיטה שלה ״את בסדר?״ שאלתי בדאגה ״כואב לי״ היא אמרה ושמה את ידה על הבטן שלה ומהר קמה לשירותים והקיאה ״מה קורה לי?״ היא שאלה את עצמה ״יש לך וירוס וגם שפעת,זה יעבור עוד כמה ימים אל תדאגי״ אמרתי לה והיא התחילה להקיא ואני החזקתי את השיער שלה כדי שלא יתלכלך. ״אני אצטרך להישאר כאן עד שזה יעבור?״ היא שאלה אותי ״לא,מחר את משתחררת למזלך״ אמרתי ״מזל,אני שונאת בתי חולים״ היא אמרה והמשיכה לשבת על הרצפה של השירותים בבית החולים ״אני יודע יפה שלי,אני יודע״ אמרתי לה ״ועכשיו תני לי לעזור לך לקום מהרצפה״ אמרתי לה והרמתי אותה מהרצפה והשכבתי אותה במיטה של בית החולים ״אני עייפה״ היא אמרה ״אז תלכי לישון אהבה שלי״ אמרתי לה ״אתה יכול להישאר?״ היא שאלה ״נראה לך באמת שאני אשאיר אותך פה לבד?! מצטער אבל את תקועה איתי עכשיו,מקווה שגם לנצח״ אמרתי לה והיא מהר קמה ונישקה אותי ״לילה טוב״ היא אמרה ״לילה טוב נסיכה שלי״ אמרתי וליטפתי את שערה עד שהיא נרדמה,היא תמיד הייתה אומרת שזה מרגיע אותה,מקווה שגם עכשיו..
נשמעה דפיקה בדלת החדר ״אפשר להיכנס?״ שמעתי את קולו של כריס מבחוץ ״כן בטח״ אמרתי וכריס נכנס ואחריו גם שאר הבנים ״נו איך היא
עכשיו?״ זבדיאל שאל ״היא קמה,ואז הקיאה ועכשיו היא חזרה לישון״ אמרתי להם ״איזה באסה״ ג׳ואל אמר ונאנח ״כן..״ אמרתי והתיישבתי ״הבאת את הבגדים?״ שאלתי את ריצ׳רד ״כן״ הוא אמר והרים את ידו עם השקית של הבגדים ״מעולה תודה אח שלי״ אמרתי לו וקמתי לחבק אותו ״ברור הכל טוב״ הוא אמר ״תודה על הכל לכולכם באמת״ אמרתי ״אחי אנחנו איתך תמיד ובכל מצב״ ג׳ואל אמר ״יאללה חיבוק קבוצתי״ כריס אמר והתחבקנו ״ועוד חשבתי שאני הקטנה מבנינו״ ליה אמרה,שוב עם קול יבש וצרוד כאילו היא מיובשת לגמרי וחסרת כוחות. התקדמנו אליה כולם ודיברנו איתה ואחרי כמה דקות היא חזרה לשינה עמוקה.
אחרי זה הבנים נשארו איתי בחדר לעוד חצי שעה ולאחר מכן הלכו ״אתה בטוח שאתה לא צריך שום דבר?״ זבדיאל שאל לפני שהם יצאו לגמרי ״כן כן הכל בסדר תלכו הביתה לישון לפני שתירדמו פה בסוף״ אמרתי והם צחקו קצת ויצאו מהחדר.
הכנסתי את המטען לאחד השקעים בחדר והטענתי את הטלפון,קמתי לדלת ונעלתי אותה עם המפתח שביקשתי מהאחות כדי שאף אחד לא יפריע בזמן שליה ישנה ורק אז התיישבתי על הכורסה ושמתי את הראש ״מה אתה יושב שם?ייתפס לך הצוואר,תשכב לידי״ ליה אמרה בקול צרוד וחלש ״אני בסדר תחזרי לישון יפה שלי״ אמרתי לה ״שום בסדר ושום נעליים,בוא ותשכב לידי״ היא אמרה ופינתה מקום ואני עליתי על המיטה והתיישבתי לידה ״לילה טוב״ היא אמרה לי ״לילה טוב״ אמרתי לה ונתתי לה נשיקה קטנה בראש והלכנו לישון מחובקים. לא ייאמן,לא משנה מה יקרה היא תמיד תסתכל על האחרים לפני שהיא תסתכל על עצמה,היא מושלמת,הנסיכה הקטנה שלי,כל כך שמח שזכיתי בה,אני לא יודע מה עשיתי שנתנו לי את הזכות וזכיתי להיות איתה,אני באמת מאוהב בה,לא הרגשתי דבר כזה לעולם,אפילו לא עם ג׳סיקה,אני מתאהב בה כל יום מחדש,היא מפתיעה אותי כל יום מחדש,אני אוהב אותה. אחרי כמה דקות שהמחשבות לא הפסיקו להדהד בראשי נכנסתי לתוך שינה עמוקה וטובה. קמתי מצלצול הטלפון שהגיע מהטלפון שלי,ראיתי על הצג שזאת אמא של ליה,מהר עניתי לה ״הלו״ אמרתי כשעניתי ״איך היא?״ היא שאלה אותי,פאק! שכחתי לספר לה שהיא בבית חולים ״אתמול היא התמוטטה בחדר והיא עכשיו בבית חולים אבל לפני ששת חילי להילחץ ולהעביר לעצמך סרטים בראש כמו כל אמא טיפוסית,הכל בסדר איתה היא משתחררת עוד מעט,כשהיא תקום״ אמרתי לה ״מסכנה שלי,אני טסה אליכם זה לא מעניין אותי,אני רוצה להיות ליד הילדה שלי,אין מה לעשות אמא טיפוסית!״ היא אמרה וצחקה לי בטלפון וצחקתי ביחד איתה ״אני אבדוק טיסות ואני אעלה על הטיסה הראשונה למיאמי״ היא אמרה ״טוב״ אמרתי לה ״יאללה ביי נסיך שלי״ היא אמרה ״ביי מאמא תרזה״ אמרתי לה והיא צחקה וניתקה את השיחה.
״ליה,ליה קומי חיימשלי״ אמרתי לליה וניערתי אותה בעדינות ״מה קרה?״ היא שאלה בבהלה אבל עדיין בקול צרוד ויבש ״את משתחררת״ אמרתי לה ומהר היא פקחה את העיניים לרווחה ״יאללה קומי להתארגן״ אמרתי לה ״גם אני צריך להתארגן אז בואי נעשה את זה כמה שיותר מהר שאנחנו יכולים ונעיף אותך מהמקום הזה״ אמרתי לה והיא צחקה וקמה בזהירות ״בוקר טוב יפה שלי״ היא אמרה ומעכה לי את הפנים כמו דג ונתנה לי נשיקה ״בוקר טוב גם לך מלאך שלי״ אמרתי לה והלכנו ביחד להתארגן. איזה מלך ריצ׳רד,הוא הביא גם לי בגדים והביא לנו גם מברשות שיניים. נכנסנו לחדר האמבטיה שהיה בחדר והתחלנו להתארגן,צחצחנו שיניים ביחד,זה היה דביק מאוד אבל אהבתי את זה. הסתכלנו ביחד על המראה וחיבקתי אותה כשאני נמצא מאחוריה ״אני אוהב אותך״ אמרתי והיא הניחה את היד שלה על הלחי שלי והסתובבה אליי ״גם אני אוהבת אותך״ היא אמרה לי ונתנה לי נשיקה קטנה על השפתיים ״ מה זה?״ שאלתי ״מה זה מה?״ היא שאלה בחוסר הבנה ״מה זה הנשיקה הקטנה הזאת? בואי לפה״ אמרתי ומשכתי אותה אליי והתנשקנו והפעם כמו שצריך.
״טוב יאללה את תתלבשי פה ואני אתלבש בחוץ״ אמרתי לה ״ואם את צריכה משהו או שאת מרגישה שאת נופלת תגידי לי״ הוספתי ״אבל אני אתלבש״ היא אמרה ״אני אני אעצום עיניים ואת תכווני אותי אלייך,נמצא דרך אבל אם קורה משהו תגידי לי אני פה״ אמרתי לה ״טוב אמא״ היא אמרה לי בציניות ״לא אמא,אריק״ אמרתי לה והיא הוציאה לשון ויצאתי מחדר האמבטיה נותן לה להתלבש והתלבשתי בעצמי.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romansa״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...