*נקודת מבטה של ליה*
אני עדיין הייתי בהלם. כל מה שהוא אמר כל כך הפתיע אותי ונגע לי בלב. קמתי והתחלתי ללכת מקצה אחד לקצה האחר. עשיתי זאת כמה פעמים מנסה לעכל בדיוק את מה שהוא אמר. ״את מוכנה להגיד משהו, כבר עשית לי סחרחורת״ אריק קם אליי ואמר לי. מרוב כל הבלבול שעובר לי הראש כבר שכחתי שהוא נמצא איתי. ״אני לא יודעת איך להגיב.. יש לך חברה ושום דבר לא ישנה את זה כרגע״ אמרתי לו בזמן שאני מבולבלת נורא ולא יודעת מה לעשות. אני רוצה להיות איתו אבל משהו בי מונע את זה כל עוד הוא נמצא עם ג׳סיקה..
״אני מוצא חן בעינייך?״ הוא שאל אותי ״כן״ השבתי לו ועלה לו חיוך קטן על הפנים. הוא היה קצת מרוצה הייתי אומרת. ״את באה מחר למסיבה?״ הוא שאל אותי ״איזו מסיבה? על מה אתה מדבר?״ שאלתי אותו
״יש את המסיבה הזאת פה בבית מלון״ הוא אמר.
שיט נכון שמו לנו הזמנה לזה בבוקר ופשוט התעלמתי.
״כן אני אבוא״ אמרתי לו. עלינו למעלה שנינו ולפני שנכנסתי לחדר אריק תפס אותי במותן, סובב אותי ונתן לי נשיקה קטנה על הלחי ואז אחת בפה, זה קרה כל כך מהר. כאילו פחד שמישהו יבוא ויראה אותנו. אחרי הנשיקה הקצרה והלוהטת כל אחד פנה לחדר שלו. הסתובבתי אליו והוא הסתובב אליי, הסתכלנו אחד אל השנייה והוא חייך אליי, חייכתי אליו בחזרה וכל אחד נכנס לחדר שלו. נכנסתי למקלחת אחרי כל היום המטורף הזה. חשבתי על הנשיקה הראשונה, הארוכה וחייכתי. זה גרם לי להרגיש טוב למרות שזה דבר נורא להגיד כי יש לו חברה אבל אני לא יכולה לשקר לעצמי ואם אני אגיד שלא נהניתי ושמחתי זה סתם יהיה עוד שקר.. יצאתי מהמקלחת ושמתי פיג׳מהנכנסתי מתחת לשמיכה וניסיתי לישון. עצמתי את העיניים במשך שעה בניסיון להירדם אך זה לא עזר..
כל כך הרבה מחשבות היו בראשי.. מה אני אמורה לעשות עכשיו עם כל מה שקרה לי היום עם אריק?!
ואם זאת ג׳סיקה שהייתה באה מה היינו עושים אז?!
אוףףף. הוא אמר לי שהוא מרגיש אליי משהו, אבל ג׳סיקה נמצאת כאן וכרגע היא החברה שלו ושום דבר שאני אעשה לא יוכל לשנות את המצב הזה לצערי. כנראה שאני אצטרך לדבר איתו על הכל..
עצמתי את העיניים שלי עוד חמש דקות והפעם הצלחתי להירדם.
הגיע הבוקר ואמא שלי העירה אותי. השעה הייתה 07:15 בבוקר. קמתי מהמיטה נכנסתי לחדר האמבטיה, צחצחתי שיניים שטפתי פנים, נכנסתי למקלחת. כשיצאתי מהמקלחת שמתי קרם פנים וקרם גוף, זה תמיד גורם לי להרגשה טובה יותר.
התנגבתי והתחלתי להתלבש לארוחת בוקר.
שמתי חולצה לבנה חלקה, הכי פשוטה בעולם אבל יפה, ג׳ינס קצר, חגורה וכמובן ששמתי תכשיטים. נעלתי סניקרס לבנות ולקחתי איתי תיק כי אני ואמא שלי רצינו ללכת לטייל ואני הייתי צריכה לקנות דברים למסיבה.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Любовные романы״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...