*נקודת מבטה של ליה*
נכנסתי לחדר ולא הצלחתי להירדם. בדיוק כמו תמיד המחשבות הן אלה שעוצרות אותי מלהירדם.
חשבתי על הכל, אני פאקינג עם אריק בריאן קולון! לא נראה לי שאני עדיין מעכלת. חשבתי עוד קצת על כל הדברים ואחר כך הלכתי לישון.
אמא שלי העירה אותי, השעה הייתה 07:45 בבוקר.
קמתי, צחצחתי שיניים ונכנסתי למקלחת.
כשיצאתי, התנגבתי ושמתי קרם גוף וקרם פנים, ואז הלכתי להתלבש. שמתי חולצה שחורה יפה וג׳ינס סקיני בצבע שחור. נעלתי נעליי אולסטאר לבנות, שמתי תכשיטים ויצאתי עם אמא שלי לחדר האוכל.כשנכנסתי לחדר האוכל הדבר הראשון שהסתכלתי עליו היה אריק. הוא הסתכל עליי בחזרה וחייכנו אחד אל השנייה. אני ואמא שלי לקחנו לעצמנו אוכל והלכנו להתיישב בשולחן. באמצע שאכלתי שמעתי קול של מישהי ״רוצה לבוא לשבת איתנו?״ היא שאלה, הסתובבתי וזאת הייתה ג׳סיקה. נראה לי שהיא קיבלה מכה בראש כי אני חשבתי שהיא שונאת אותי. מה כל כך דחוף לה שאני אשב איתה פתאום?.
״אני מעדיפה להישאר לאכול עם אמא שלי״ אמרתי לה ״לא זה בסדר אני כבר סיימתי. תלכי לשבת איתם וכשתסיימי תעלי לחדר.״ אמא שלי אמרה. וואו אמא ממש כל הכבוד. אני מנסה להתחמק מג׳סיקה ואת פשוט נותנת לה אותי. גם ניסיתי לרמוז והיא כנראה לא הבינה. ״טוב, אז בסדר אני אבוא״ אמרתי לה והלכתי איתה לשבת בשולחן. התכוונתי לשבת ליד ריצ׳רד זבדיאל וג׳ואל כמו בפעם הראשונה שישבתי איתם ״מה את עושה? יא מצחיקה תשבי לידי״ ג׳סיקה אמרה לי, ואני מתוך נימוס הנהנתי והלכתי לשבת לידה. ג׳סיקה ישבה ליד אריק וכריס אז התיישבתי בינה לבין כריס. המשכנו לאכול ודיברנו כולנו.
פתאום ג׳סיקה ב״טעות״ שפכה את כוס התה הרותח שלה עליי. הרגשתי כאילו אני פשוט נשרפת. התה נשפך לי על הירכיים ולא הפסיק לשרוף לי לשנייה.
קמתי ישר בבום והתחלתי לצרוח מרוב כאב.
״יואו אני ממש מצטערת, זה היה בטעות״ ג׳סיקה אמרה לי. כן ממש, היא גם מצפה שאני אאמין לזה.
״למה עשית את זה?״ שמעתי את אריק שואל את ג׳סיקה ״על מה אתה מדבר? אני לא עשיתי כלום זה היה בטעות״ היא אמרה לו. אני לא מאמינה שהיא יורדת לרמות כאלה נמוכות! מה היא ילדה קטנה?!
אריק לקח את ג׳סיקה לצד, הצלחתי לשמוע אותם והם רבו. אריק אמר לה שמה שהיא עשתה לא יפה ושהיא מתנהגת כמו ילדה קטנה. היא ענתה לו והם התחילו לריב. בזמן שהם רבו, קמתי וניסיתי ללכת, עוד שנייה נפלתי מזל שזבדיאל היה לידי. הוא עזר לי ללכת קצת ואז פתאום אריק בא לכיוונינו ״זה בסדר אני אקח אותה״ אריק אמר לזבדיאל ״בטוח?״ זבדיאל שאל ״כן,כן הכל טוב״. ״אריק תעזוב אותי אני באמת בסדר״ אמרתי לו. אני ממש רחוקה מבסדר, אני מרגישה שיש שריפה בגוף שלי, כואב לי כל כך! ״לא נו תיתני לי לעזור לך, בבקשה״ הוא אמר לי ״אריק תעזוב אותי אני בסדר מה לא מובן?!״ אמרתי והרמתי את הקול שלי. כמובן שלא התכוונתי להרים את הקול שלי פשוט כל כך כאב לי והייתי כל כך עצבנית שזה יצא קצת עליו למרות שלא רציתי והשתדלתי שלא. ״טוב.. אני מצטער״ הוא אמר לי. לא עניתי, המשכתי ללכת לחדר שכל כולי בכאבים. נכנסתי לחדר והורדתי את המכנס כדי לראות אם יש לי כוויות. כשהורדתי את המכנס הזדעזעתי. היו לי כוויות ומלא פצעים ודברים מגעילים כאלה. איך דבר כזה יכול לקרות מכוס אחת של תה חם?! החלפתי לפיג׳מה קצרה(שלא נראית כל כך כמו פיג׳מה) ואחר כך אמא שלי לקחה אותי למרפאה, שמו לי משחה ואחר כך חבשו לי עם תחבושת כל רגל בנפרד. חזרתי לחדר והלכתי לנוח. הייתי צריכה את זה, את המנוחה. כשהלכתי לישון השעה הייתה 10:00 כשקמתי השעה הייתה פאקינג 18:30! ישנתי שמונה שעות, כנראה שהייתי ממש עייפה. כשקמתי ראיתי את אמא שלי יושבת על המיטה ורואה האנטומיה (האנטומיה של גריי). אני והיא פשוט מכורות לסדרה הזאת, אני יכולה לעשות לסדרה הזאת מרתונים בלי הפסקה. היא ראתה שקמתי ובאה ישר לשבת לידי ״איך את?״ היא שאלה אותי ״ממש כואב לי, אבל חוץ מזה בסדר״ אמרתי לה ״מסכנונה שלי״ היא אמרה לי וחיבקה אותי. ״דרך אגב אריק היה פה הוא רצה לבדוק איך את, אמרתי לו שחבשו לך את הכוויות ושכרגע את ישנה וכשתקומי אני אגיד לך לדבר איתו״ היא אמרה לי. פתאום נזכרתי שצעקתי עליו. מסכן הוא רק ניסה לעזור ומרוב שכאב לי ושהייתי עצבנית הכל יצא עליו.
״אל תדאגי לזה עכשיו, אני כבר אדבר איתו״ היא אמרה לי וחזרתי לישון. פתאום הרגשתי יד מלטפת אותי בראש, ואחר כך נוגעת לי בפנים. קמתי וראיתי את אריק יושב על המיטה לידי. ״אמא שלך דיברה איתי היא אמרה לי שאני יכול לבוא״ הוא אמר לי ״סליחה״ הוא הוסיף ״אתה לא צריך לבקש סליחה אני זאת שצעקתי עליך אני מצטערת״ אמרתי לו וישר חיבקתי אותו. ״איך את מרגישה?״ הוא שאל אותי
״כואב לי אבל מנסה להתגבר״ השבתי לו. ״אני באמת לא יודע למה היא עשתה את זה.. ואני מצטער זה לא היה צריך לקרות. זו התנהגות של ילדה בגן. אף פעם לא ראיתי את ג׳סיקה מתנהגת ומרגישה מאוימת כמו שהיא כנראה הרגישה איתך באותו הרגע.״ הוא אמר לי ״במה יש לה להיות מאוימת ממישהי כמוני? היא מהממת מה היא בכלל מאוימת ממני?!״ שאלתי אותו בזמן שאני לא מבינה בכלל. ממה יש לה להיות מאוימת? ועוד ממני? ״כי את מושלמת! ויש בך את הדברים שמצליחים לכבוש מישהו בתוך שנייה. את כל כך מיוחדת. כבר בפעם הראשונה שראיתי אותך הרגשתי את הלב שלי מתפוצץ. את כל כך מעניינת. אפשר לדבר איתך שעות על גבי שעות מבלי להשתעמם. אני מסתכל על העיניים שלך, על העיניים היפות שלך ומרגיש שאני יכול להסתכל עליהן שעות. שאני מסתכל על השפתיים שלך כל מה שבא לי לעשות זה להצמיד אותן לשלי ולנשק אותן״ הוא אמר לי. הלב שלי דפק על מאתיים. עמדתי להתעלף. עוד שנייה בכיתי מרוב שהוא ריגש אותי. ״אתה בטוח שאתה מדבר עליי?״ שאלתי אותו קצת צוחקת ״שקט! אף פעם אל תורידי את הראש שלא יפול לך הכתר״ הוא אמר לי והתחילו לרדת לי דמעות כמו ילדה קטנה מרוב התרגשות. הוא כל כך מושלם! ״תגידי את יודעת מה אני מרגיש שאני מסתכל על כל כולך?״ הוא שאל אותי ״מה?״ שאלתי ״אני מרגיש שאני מאוהב. מאוהב בך.״ הוא אמר לי.
״אתה מושלם, ואם אתה תמשיך לדבר ככה הלב שלי ייצא מהמקום. אף פעם אני לא חושבת שהרגשתי ככה.״ אמרתי לו.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...