הלכתי לכיוון הלובי וראיתי את שחר ״חיכיתי לך״ הוא אמר לי עם מבט ממזרי.
״אני לא לך״ אמרתי לו והתקדמתי לכיוון הבחורה שהייתה בקבלה. ״בגד-ים יפה״ הוא אמר והסתכל על הגוף שלי ״תגיד לי לא נמאס לך? לא נמאס לך להציק לי? תלך מפה כבר נמאס לי ממך״ אמרתי לו ״בחיים אל תדברי אליי ככה״ הוא אמר לי והחזיק בידי כל כך חזק שהרגשתי כאילו היא עומדת להישבר ״תעזוב לי את היד זה כואב, אתה מכאיב לי״ אמרתי לו ״את באה איתי״ הוא אמר לי. הוא לקח אותי או שיותר נכון משך אותי למסדרון ליד השירותים שיש בקומה של הלובי. ״מה אתה עושה תן לי ללכת כבר״ אמרתי לו ״אני לא משחרר אותך״ הוא אמר לי ״שחר זה כבר לא מצחיק אותי, אתה וויתרת עליי והתנהגת כמו חרא מהלך במשך כל הזמן הזה מאז שנפרדנו, ועכשיו? עכשיו שאתה רואה שאני מאושרת אתה בא להרוס לי גם את האושר הזה שיש לי אז נחש מה? את זה אני לא מתכוונת לתת לך להרוס לי יחתיכת בן אלף״ אמרתי לו בעצבים ושחררתי במהירות את האחיזה המכאיבה שלו מהיד שלי. בדרך כלל אני לא מקללת אבל זה כבר עלה לי על העצבים. ״פשש נהיית אמיצה אני מבין, אז בואי אני אזכיר לך, אף אחת ובטח שלא את לא תדבר אליי ככה״ הוא אמר לי ״כנראה ששכחת מי אני״ הוא אמר ״לא אל תדאג אני לא שוכחת אתה עדיין זבל כמו שהיית״ אמרתי לו והוא חזר להחזיק בי ״את לא תדברי אליי ככה בחיים״ הוא אמר והחזיק את היד שלי יותר חזק ״תשחרר אותי זה כואב״ אמרתי לו ״יופי שזה כואב אני שמח״ הוא אמר לי ״אבל אני לא שמחה אז תשחרר עכשיו״ אמרתי לו, הוא התחיל להסתכל לי על הגוף ״וואו״ הוא אמר ״איכ אתה פשוט דוחה, לא ייאמן מה נהיה ממך״ אמרתי לו ״נשיקה, עכשיו״ הוא אמר לי ״תגיד לי אתה חושב שאני אחת מהזונות שלך? אז נחש מה? אני לא אחת מהזונות שלך שאתה אומר להן מה לעשות, זה שאתה גבר לא אומר שאתה יכול להגיד לי מה לעשות״ אמרתי לו בעצבים ״איזה קטע שכרגע את זאת שמתלוננת שכואב לה ומתחננת שאני אעזוב אותה, אז נחשי את מה, כרגע אני מחליט עלייך אז תנשקי אותי לפני שזה יהיה גרוע יותר״ הוא אמר לי ״אני בחיים לא אנשק אותך״ אמרתי לו והוא התקרב אליי יותר ויותר ״עכשיו!״ הוא אמר לי ״בחיים לא״ אמרתי לו. הוא התחיל ללטף לי את הפנים ואת השיער, הוא התקרב אליי עוד והתחיל להריח אותי ״הריח שלך, כמה שהתגעגעתי אליו״ הוא אמר לי ״בטוחה שכמו כולם גם הוא לא התגעגע אליך״ אמרתי וניסיתי להרחיק אותו ממני ״את לא תצליחי אני יותר חזק ממך״ הוא אמר לי ״די תעזוב אותי כבר״ אמרתי לו כשדמעות התחילו לרדת לי ״אז תביאי לי נשיקה״ הוא אמר לי ״אני לא אתן לך גם אם החיים שלי היו תלויים בזה״ אמרתי לו והרמתי את הקול שלי ״אז נחשי מה? החיים שלך תלויים בזה״ הוא אמר והעיף אותי על הרצפה, הוא התחיל לבעוט בי, הסתכל עליי ותפס את הפרצוף שלי ״נו? ועכשיו?״ הוא שאל ״בחיים לא״ אמרתי לו כשאני לא מפסיקה לבכות, הוא המשיך לבעוט בי ואחרי זה גם נתן לי אגרוף קטן לפנים, ירד לי דם מהאף ונהיו לי סימנים ברגליים שלי.
״תעזוב אותה עכשיו״ נשמע קול עצבני מתחילת המסדרון, זה היה הקול של אריק ״תעזוב אותה עכשיו יותר כדאי לך״ אריק אמר לו ״כן ומי אתה בדיוק שתגיד לי מה לעשות״ שחר שאל אותו וגיחח ״אני החבר שלה אז עכשיו תעזוב אותה יבן זונה״ אריק אמר לו.
YOU ARE READING
LA PRIMERA VEZ QUE TE VI
Romance״יש לך חברה זה לא אמור לעניין אותך בכלל״ היא אמרה לי. ״זה מה שאת חושבת?״ שאלתי אותה ״כן״ היא אמרה ״אז את טועה״ אמרתי. ״אם אני טועה אז למה זה בדיוק מעניין אותך?״ היא שאלה אותי ״כי את פאקינג מוצאת חן בעיניי ואני מרגיש אלייך משהו! מרתיח לי את הדם לראות...