Ep-19(Zawgyi)

659 19 1
                                    

ေႏွာင္း..ရေဝရဲ႕ေခြးကိစၥၿပီးသြားတဲ့ေန႕ကစၿပီးေမာင့္ကိုမေတြ႕ရေတာ့ဘူး။ဒါေပမဲ့ေႏွာင္းႀကိဳက္တဲ့မုန႔္ေတြေတာ့အၿမဲေရာက္ေရာက္လာတယ္။ေႏွာင္းေမာင့္အေၾကာင္းေတြးေနတုန္းမွာဘဲဖုန္းလာလို႔ၾကည့္လိုက္ေတာ့ဖိုးဖိုးျဖစ္ေနတယ္။

ring ...ring....ring

"Helloဖိုးဖိုးးး"

"ေနေကာင္းလားးေျမး"

"ဟုတ္...ဖိုးေရာေနေကာင္းလားး"

"ေကာင္းးပါ့....‌.အခုတေလာဘာေတြလုပ္ေနလဲေျမးး."

"ေႏွာင္းလားးးးအိပ္တယ္...စားတယ္...TVၾကည့္တယ္....အိမ္သာသြားတယ္...ၿပီးရင္ျပန္စားတယ္ျပန္အိပ္တယ္ေလဖိုးရဲ႕"

"ေႏွာင္းဖြဲ႕ႀကိဳး!!!!"

ေႏွာင္းးဖုန္းထဲကေနေအာ္လိုက္တဲ့ဖိုးေၾကာင့္အူသြားတဲ့နားကိုပိတ္ကာ

"အားးးးဘာလို႔ဒီေလာက္ေတာင္ေအာ္တာလဲဖိုးရာ...ေႏွာင္းနားေကာင္းပါတယ္ဆို...အယ္..မဟုတ္မွလြဲေရာဖိုးနားမေကာင္းေတာ့လို႔လားးးအဲ့ဆိုအခုခ်က္ခ်င္းဘဲေဆးခန္းသြားေနည္ဖိုးးမဟုတ္ရင္နားကန္းသြားတက္တယ္ဖိုးရဲ႕"

"ေႏွာင္းဖြဲ႕ႀကိဳးး!!!ဘာေတြေျပာေနတာလဲ"

"ေႏွာင္းကကိုယ့္အဖိုးနားကန္းသြားမွာစိုးလို႔ပါ"

"ငါ့နားကအေကာင္းႀကီးေႏွာင္းဖြဲ႕ႀကိဳးးးးေနစမ္းပါဉီးအလုပ္မလုပ္ဘူးလားး"

"လုပ္ပါတယ္ဖိုးရဲ႕...ေျမးးေန႕တိုင္းဝတ္ထားတဲ့အက်ီေတြေလွ်ာ္တယ္....ထမင္းခ်က္စားတယ္ေလ...ပန္းကန္ေတြေဆးတယ္....စားထားတဲ့အမွိုက္ေတြကိုပစ္တယ္ေလဖိုးရဲ႕"

"ေအာင္မေလးးးေလးးးအဲ့ဒါေတြကအလုပ္လားေႏွာင္းဖြဲ႕ႀကိဳးရဲ႕....ငါေသြးတက္ေနၿပီးးေႏွာင္းဖြဲ႕ႀကိဳးးးးးအသက္ကျဖင့္ႀကီးလို႔လင္ကရေနၿပီးအခုထိအလုပ္ကမရွိေသးဘူး"

"ဟြင့္....ေႏွာင္းအလုပ္မလုပ္လည္းရတယ္....ေႏွာင္းမွာMommyနဲ႕Daddyေပးထားတဲ့အေမြလည္းရွိတယ္။ဖိုးဖိုးေပးမဲ့အေမြလည္းရွိတယ္...ၿပီးေတာ့ေႏွာင္းယူထားတာBossႀကီးေနာ္....ေမာင္ပိုင္တာေႏွာင္းပိုင္တာဘဲေပါ့ဖိုးရဲ႕...လင္ပစၥည္းမယားပိုင္...အယ္မဟုတ္ေသးပါဘူးးလင္ပစၥည္းးးးသူ႕လင္ျဖစ္တဲ့ေႏွာင္းဖြဲ႕ႀကိဳးပိုင္ေလဖိုးရဲ႕"

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 30, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

မောင်......ဟုခေါ်သည်(ရပ်နား)Where stories live. Discover now