Nasılsınız ballarım böreklerim çöreklerim?
Bu arada daha olaylar yeni yeni gelişiyor ve şimdiden linç yemeye başlamışım, kitabı nerenizden okuyorsunuz bilmiyorum ama bir doktora görünseniz iyi olur, kimse sizin hastalıklı düşüncelerinizi / davranışlarınızı çekmek zorunda değil.
Ben de, bana ana avrat sövmenizi çekmek zorunda değilim.
/////
*********
Yaman"Oğlum iyi misin sen? Neden garip garip bakıyorsun?" Kayra Yüzbaşı beni omuzlarımdan tutarak sarsmaya başladığı zaman gördüğüm ya da düşündüğüm hayalden büyük bir hız ile çıkmıştım. O hayali sürdürmeye devam etseydim işler fena derecede kızışırdı ve bu belki de benim sonum olurdu.
Kayra Yüzbaşı'na daha fazla bakamayacağım için bakışlarımı yere doğru indirmiştim ve şu an kızarmaya başladığıma adım kadar emindim çünkü kulaklarıma kadar yüzümün etrafı yanmaya başlamıştı.
Düşündüğüm şeyi uygulasam büyük ihtimalle yaşamıyor olacaktım ama sanırım beynimin içinde en çok yapmak istediğim şey Kayra'yı öpmekti ama öyle bir şey ne yazık ki mümkün olamazdı.
Adam hem benim komutanımdı hem de kızı vardı. Hepsi şöyle bir kenarda dursun benim bir kız arkadaşım vardı...
Evet her ilişkide olduğu gibi Rüya ile benim de aramızda sorunlar olabiliyordu ama benim şu durumda en iyi yapacağım şey Rüya ile olan ilişkimizi bitirmekti. Eğer ben bitirmeyip devam edersem kayra'ya olan hislerim garip bir şekilde büyüyecekti ve ben belki de Rüya'ya büyük bir ihanet edecektim.
Hiçbirisi böyle bir sonu hak etmezdi ve benim de bir an önce toparlanmam gerekiyordu. Belki de yoklukta olduğum için onu arzuluyordum ya da sürekli onunla vakit geçirdiğim için saçma sapan hislere kapılmıştım...
Hayatta hiçbir şey tesadüf değildi, ben hep bu kurama göre hayatımı yoluna koymuştum ama şimdi Komutanıma olan hislerimi anlamıyordum. Daha önce elbette uzun ilişkilerim olmuştu ama hiçbiri erkek değildi ve ben bir erkeğe o gözle bakıp içimden saçma sapan düşler kurmamıştım.
Kayra Yüzbaşı çenemi tutup kendisine bakmamı sağladığında gözlerim de eş zamanlı olarak dolmuştu. Adam evliydi a*ına koyayım...
"İyi misin Yaman?" Kayra Yüzbaşı sevecen sesi ile konuştuğu zaman içimde karıncalanma başlamıştı, adam süper derecede iyiydi ama benim Rüya'ya söylediğim şeyler...
"Komutanım, olmayacak birine birtakım hisler besliyor olsaydınız ne yapardınız? O kişinin yanlış bir kişi olduğunu biliyorsunuz ama yine d-" Kayra'nın gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladığım zaman her şeyi söyleyecekmişim gibi gelmişti ama cümlemin sonlarına doğru saçmaladığımı düşünerek susmak zorunda kalmıştım.
Onun meraklı bakışları bedenimde dolaşırken diyeceklerimi unutuyordum ve benden soğumasını istemiyordum. Ondan nasıl etkilendiğimi bilmiyordum birden bire başıma gelmişti ve böyle bir şey daha önce başıma gelmediği için nasıl davranmam gerektiğini kestiremiyordum.
-Yaman, ne gibi yanlış kişi anlamadım? Çok ucu açık konuşuyorsun ve git gide saçmalamaya başladın. Kız arkadaşından bahsettiğini pek sanmıyorum, eğer başka birini seviyorsan kız arkadaşından ayrıl. Kızı tanımıyorum, iyi mi kötü mü olduğunu bilmiyorum ama kimse böyle bir şeyi hak etmez. Şu malum yanlış kişiye gelirsek de, belki de o senin için doğru kişi olabilir bilemezsin. Dediğim gibi ucu açık konuştuğun için sorduğun soruya nasıl cevap vermem gerektiğini bilmiyorum.
Kayra Yüzbaşı, sıcacık ellerini çenemden çekip konuştuğu zaman bedenimi bir titreme almıştı. Kendimi bu anlamadığım duygu için frenlemezsem yakında küle dönecektim.
"O bir erkek o yüzden yanlış." Söylemek istediğim şey bu değildi ama o bana böyle bakarken kendimi daha çok suçlu hissediyordum.
Kayra Yüzbaşı'nın yüz ifadesi değişmeye başladığı zaman öksürüp kendini hemen toparlamıştı. Belki de homofobik biriydi v-...
"Bu konularda pek iyi değilim ve ne demem gerektiğini bilmiyorum ama Yaman sevginin cinsiyeti olmadığını biliyorum. İç güdülerimize karşı koymaktan vazgeçtiğimiz gün yaşamayı öğreneceğiz ve sen de bu konuda kendini suçlu hissetme. Hadi toparlan da yemeğe gidelim çok acıktım. " Kayra Yüzbaşı gülüp omzumu sıktığı zaman dediklerine gülümsemiştim...
**************
İç güdülerimize karşı koymaktan vazgeçtiğimiz gün yaşamayı öğreneceğiz. - Frederico Garcia Lorca
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yengen Kızar / bxb ✅✔️
General FictionYaman fazlası ile yavşak bir insandı ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deniyordu.