27.

12.5K 768 90
                                    

*****

Kayra

Yaman benim yatağımda uyurken oturduğum yerden kalkıp salona geçmiştim.

Hastanede o kadar çok fazla mızmızlanmıştı ki doktorlar en sonunda çenesine dayanamayarak onu taburcu etmenin daha iyi olduğunu söylemişlerdi.

4 günde herkesin beynini sikmişti, paşam.

Askeriyenin oraya dönmüştük ama saat epey bir geç olduğu için Yaman'ı direkt olarak benim evime getirmiştim ve yarın birlikte askeriyeye geçecektik.

Hamza bizden önce gelip buradaki evrakları halletmiş ve bildiğim kadarı ile evine dönmüştü.

Vural ise eğitim alanında kalmıştı ve benim takımı ikili gruba ayırarak yarısını Vural'ın timine yarısını da diğer ekibe dağıtmıştım.

Gönül rahatlığı ile buraya gelmiştim ve Yaman sürekli benim gözümün önünde olacaktı.

Yaklaşık yarım saat önce falan eve ayak basmıştık ve Yaman sanki kendi evi gibi gidip direkt yatak odasına  yatmıştı.

Her zaman dediğim gibi oldukça garip bir adamdı ve hâlâ Hamza konusunda kendini suçluyordu.

Hamza'nın tarafından baktığım zaman ise o da Yaman'ın vurulduğu için kendisini suçluyordu ve resmen ikisi anlaşmış gibi kendilerini kısır döngüye vermişlerdi.

İkisi de kendine göre haklıydı ve içlerinin rahat etmediğini biliyordum. Hamza'nın bilerek yapmadığını bilsek de dosyası fazlası ile kabarık olduğu için üstler buna inanmamıştı ve Yaman ondan şikayetçi olmadığı için sadece Hamza'nın askerliğini erken bitirmek ile yetinmişlerdi.

Vural bile Hamza için çok fazla çabalamasına rağmen ikimiz de baiaramamıştık ve bu benim bir miktar kanatlarımı kırmıştı.

Gözlerim yavaştan ağrımaya başladığı zaman ayağa kalkıp ışığı kapattım, Yaman, yatağımı işgal ettiği için salonda yatacaktım ve yine sabah olunca adam bütün pençelerini üzerime geçirecekti.

Tamam ona karşı çekildiğimin oldukça farkındaydım ama bütün bu olanların da çok hızlı olduğunu düşünüyordum.

Ondan hoşlanma evrelerinin başında bile değildim ama bana verdiği ilgi fazlası ile hoşuma gidiyordu.

Yavşak hareketleri bile beni rahatsız etmiyordu çünkü tüm gün benimle beraberdi ve herkese karşı dik başlı olsada bana karşı o dik başlılığı gidiyordu ve yerini minik kedi yavrusuna bırakıyordu.

Bana yaptığı hareketleri başka birine sergiliyor olsaydı ondan ışık hızı ile uzak dururdum ve aramıza koyabildiğim kadarı ile mesafe koyardım.

Beni ona çeken ilk unsur, fazlası ile açık sözlü olmasıydı. Dilinin ucuna gelen şeyi pat diye söylerdi, duygularını fazlası ile hissettirir ve insanları utandırmaya çekinmezdi.

Korkusuzdu, evet fazlası ile bazı şeyler hakkında çekinceleri olsada bu hisleri ön plana geçmiyordu. Kimseye boyun eğmemesi ve her zaman başının dik olması beni çeken diğer bir olanaktı.

Dediğim gibi onun bu özgüvenli tavırları beni kendine çekiyordu ve ben bu yüzden korkuyordum.

Sonuçta her gün hemcinsimden teklif almıyordum ve Yaman'ın bana teklif etmesi ilkti.

Sanırım en büyük olay beni ona çeken sonuç buydu.

Yastığımı ve yorganımı yerden alarak koltuğa koyduğum zaman yorgunluk ile uzanmıştım.

Yolda Yaman sayesinde uyuyamamıştım ve birkaç saat sonra paşamız kalkacaktı.

O uyanana kadar biraz uyusam iyi olacaktı yoksa hastalanacaktım...

*****

Yaman

Omzumun izin verdiği sürece yatakta dönmekten uyuyamamıştım ve yine de kalktığım zaman dinç hissediyordum.

Üzüldüğüm tek şey, benim yüzümden Hamza'nın gitmiş olmasıydı ve Kayra'mın yanımda uyumamasıydı.

Evet bütün aklım fikrim bu adam olmuştu ve onu yatağa atmak düşündüğümden daha zor olacaktı.

Yatakta debelenmeyi keserek zar zor yataktan çıktığım zaman istemsizce gülümsemiştim, Kayra'nın yatağında uyumak bile dikelmeme sebep olabilirdi ama şu an bunu isteyeceğimi pek düşünmüyordum.

Yavaş adımlar ile odadan çıktığım zaman direkt olarak salona giriş yapmıştım. Kayra orada yoktu ama mutfaktan gelen sesleri daha net duyduğum zaman nerede olduğunu anlamam uzun sürmemişti.

Burada sayılı vakitlerimdi ve yanlış anlaşılma olmasın diye Kayra beni askeriyeye teslim edecekti ve ben bunu istemiyordum.

"Uyanmışsın, elini yüzünü yıkada kahvaltımızı yapalım, işimiz uzun." Kayra yanıma geldiği zaman bir şey demeden başım ile onaylamıştım.

Kayra saçlarımı aferin anlamında karıştırıp mutfağa geri geçtiği zaman ben de banyoya yönelmiştim.

Çalan kapı sesi ile ortamı banyodan çekip oraya doğru yönlendirmiştim."Ben bakarımmm" neşeli sesim ile konuştuğum sırada kapıyı açtığım da karşımda Mari  denen kadını ve isisi gördüğüm zaman sesim bir yerime kaçmıştı ve gülümseyen suratım anında asılmıştı.

Cidden bir bu kadın eksikti.

Yengen Kızar / bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin