18.

17.2K 945 161
                                    

Yeni kitaplara da bakar mısınız 😭😭😭😭😭

********

Yaman

Sabah kalktığım zaman yanımda hayal kurduğum gibi Kayra Yüzbaşı yoktu ve ben resmen sapsız üzüm gibi onsuz uyanmıştım.

Dün o konuşmadan sonra arkasını dönüp yatmıştı ve ben onun aksine dönüp durmaktan uyuyamamıştım. Büyük ihtimalle bu yüzden o da rahatsız olmuştu belki de uyuyamamıştı. Adam yine de benim tarafıma dönüp tek kelime etmemişti.

Hem bu yüzden hem de adamı öptüğüm için ufacık ama cidden çok ufacık bir rahatsızlık duymuştum ama hemen geçmişti.

Bugün eğitim için dağa çıkacaktık ve ben bu konuda hiçbir şey bilmiyordum. Kayra ile Vural Yüzbaşı bir grup komandolara eğitim vereceklerdi ve aralarında ise birkaç tane de benim gibi erler vardı. O birkaçı da bildiğim kadarıyla askerde kalmak isteyen kişilerdi.

Erlere komando eğitimi vereceklerini pek düşünmüyordum ama her konuda bir şeyler öğrenmek fena fikir sayılmazdı. Sanırım gerçeğe yakın bir tatbikat olacaktı ve ben bir s.k bilmiyordum.

Bildiğim kadarıyla Hamza da askerliği bitince burada kalmak istiyordu ve o yüzden Kayra Yüzbaşı onu tatbikata yazmıştı ama ben resmen sürpriz yumurtadan çıkar gibi kendimi zar zor yazdırmıştım.

Benim ne eğitim ile ne de cart curt ile hiçbir işim olmazdı. Askeriyede kalmak ile ilgili de bir düşüncem yoktu ve asla da kalmak istemezdim, benim tek düşüncem sadece Kayra Yüzbaşı'nı ayartmaktı.

Evet onu ayartmak istiyordum ve bu konuda hemfikir sahibi olan insanlardık.

Eşcinsel olmadığımı biliyordum ve Kayra Yüzbaşından hoşlanmak gibi bir niyetim yoktu. Sadece kendi cinsimden biri ile nasıl olurdu merak etmiştim ve buna uygun tek kişi Kayra Yüzbaşıydı.

Evet bu aşk meşk olaylarında ikili oynadığımı biliyordum ve ne bir dediğim bir dediğimi tutmuyordu, bu konuda yapacak pek bir şeyim yoktu çünkü ikizler burcuydum ve insanları aşırı derecede yoran bir yapım vardı.

Yatakta yatmaya bir son verip en sonunda bütün dikkatimi toplayıp yorganı üzerimden atıp yataktan çıkmıştım. Kayra Yüzbaşı'nın nerede olduğu hakkında hiçbir fikrim yoktu ve aklıma gelen sapıkça düşüncelere yenilecek biri değild-

Şaka yapıyordum tabii ki de yenilecek biriydim ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deneyecektim. Adama sabah akşam dikelmekten iliğim kemiğim kurulmuştu ve bunu en yakın zamanda icraata dökmek için her yolu yapmaya bütün hazırdım.
***

Yengen Kızar / bxb ✅✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin