Yaman : Selam bebeğim, ne yapıyorsun?
Yaman : valla kusura bakma, dün aşırı yoğundum.
Rüya çevrim içi
Rüya : bulaşık yıkıyordum senin yazdığını görünce hemen bırakıp geri geldim.
Rüya : Sen olsan? Yok oyundayım, yok Kayra Yüzbaşı, yok bakamadım cart curt.
Yaman : Haydaaa.
Yaman : siz bulaşık yıkarken arkandan silahlı adamlar kovalamıyor ama.
Yaman : başında Kayra Yüzbaşı gibi biri de yok.
Rüya : klasik TC erkeği
Rüya : adam akıllı konuşamıyoruz.
Rüya : ne zaman konuşsak da Kayra Yüzbaşını anlatıyorsun, sayende seninle değil de onunla sevgili gibiyim.
Rüya : adamı tanımadan ne sevip ne sevmediğini biliyorum, teşekkürler Yaman Efe.
Yaman : özür dilerim, haklısın.
Rüya: Kes be.
Rüya : gerildim burada.
Yaman : Rüya, benim çıkmam lazım.
Yaman : cumartesi günü aynı yerde buluşuruz, yavru.
Rüya : öyle olsun.
Rüya : her zaman ki gibi kaç.
Rüya : sinirli sinirli beni sürekli tek başıma bırakıyorsun.
Rüya : kesin yine Kayra Yüzbaşı diyeceksin o yüzden bir şey demiyorum.
Rüya : kaç sen.
Rüya çevrim dışı
Görüldü 09.44
.
.
.
.
.
.Rüya'nın attığı şeye cevap vermeden telefonu cebime koyup oturduğum yerde toparlandım.
Kavgalarımızın sebebi aşırı gereksizdi ve her kız gibi aşırı abartıyordu...
Cinsiyetçiliğe vurmasam bile olayı abartarak büyüten kişiler de vardı askeriyenin içerisinde.
Ulan şimdi düşününce burada çok garip kişiler vardı ve ben bir an önce kurtulmam gerekiyordu.
Sabah erkenden kalkıp aç köpek gibi kahvaltı yapmaya gitmiştim ve kahvaltım biter bitmezde bahçe kapısındaki nöbet yerime uçmuştum.
Kayra Yüzbaşı beni yerimde göremezse bu sefer yemek ile kalmaz, diş fırçası ile bütün yatakhaneyi temizletirdi. Yapmışlığı vardı ama o mükemmel derecede şanslı o kişi ben olmamıştım.
Kayra Yüzbaşı, sakin biri olsada sinirlendiği zaman gözü tek bir kişi bile görmüyordu ve ben onun gazabından çok korkuyordum.
Bakışlarımı yemekhane kapısına diktiğim zaman Kayra Yüzbaşı ve Meriç onbaşını görmüştüm, Meriç onbaşı ile göz göze geldiğimiz zaman benim olduğum tarafa yönelmişlerdi.
Onlar benim yanıma doğru ilerlerken bakışlarımı yere doğru dikmiştim, Kayra Yüzbaşından oldukça çekiniyordum ve ona yakalandığım için de birazcık tırsıyordum.
"Adın ne asker?" Meriç Onbaşı'nın sesini işittiğim zaman kafamı kaldırıp hazır ola geçmiştim.
"YAMAN EFE, İSTANBUL. EMRET KOMUTANIM." Yüzlerine bakıp selam dururken bağırdığım için boğazlarım ağrımaya başlamıştı.
"Rahat olabilirsin Yaman." Onbaşı konuştuğu zaman kendimi salmadan rahat bir pozisyona geçmiştim. Her an her şey olabilirdi...
"Bu seninki değil mi Kayracığım?" Meriç Onbaşı gülerek Kayra Yüzbaşı'na sorduğu soru ile merakla Kayra Yüzbaşı'nın yüzüne bakmıştım.
"Aynen aynen benimki, hadi git dosyalarını İmzala akşam görüşürüz." Kayra Yüzbaşı, Meriç'i gitmesi için ittirirken bakışlarını bana doğru kaydırmıştı.
Bakışları beni delip geçerken yanımızdan giden Meriç Onbaşına bile bakamamıştım çünkü Kayra yavaş yavaş bana doğru adımlayarak dibime doğru girmişti.
"Günaydın Bir tanem." Kayra Yüzbaşı, sıcak nefesini boynuma üfleyerek sessiz bir şekilde konuştuğu zaman duyduğum şey ile yutkunmuştum.
Alttan alttan bana tehdit veriyordu çünkü ona bu söz yazdığım mesaj ile yakalanmıştım.
Kayra Yüzbaşı, gülümseyerek geri çekildiği zaman diyeceğim şeyleri kafamda toparlamak için derin bir nefes almıştım.
"Hadi sana kolay gelsin, iyi nöbetler." Kayra Yüzbaşı, yanımdan ayrılırken teşekkür bile edememiştim çünkü ilgilenmem gereken bir şey vardı.
Kafamı eğip önüme baktığım zaman utançla gözlerimi kapatmıştım.
Resmen az önceki laftan dolayı sertleşmiştim ve bunun olmaması gerekiyordu...
******
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yengen Kızar / bxb ✅✔️
Ficción GeneralYaman fazlası ile yavşak bir insandı ve Kayra Yüzbaşı'nı yatağa atmak için her yolu deniyordu.