-11-

523 39 1
                                    

březen 2021- úterý

Dobře hlavně klid Liv. Dělej jako že nic. ,,Liv kdo je teda tvůj bias? Ještě si mi neodpověděla." řekl Han. Mně zaskočil kousek palačinky a začala jsem se dusit. Tak to si dělá prdel! Chan a Felix mě začali bouchat na zádech a já se konečně normálně nadechla. ,,Díky" poděkovala jsem. ,,Tak kdo?" ,,G-Dragon." vyhrkla jsem a Han se na mě podíval stylem "Děláš si prdel?". ,,Víš že myslím z trochu jiné skupiny?" Nasrat! Fakt ti nebudu říkat kdo od vás je můj bias. Za prvé mám čtyři, možná pět, a za druhé nevidím důvod.  Řekla jsem si v hlavě. Ukousla jsem si palačinky a dělala že nic. ,,Olivie?!" ,,Ano?" ,,Neser mě a mluv!" ,,Nevidím důvod.". Ostatní se na nás dívali jak na voly a jedli MOJE palačinky. Han se zvedl ze židle a mířil si to přímo ke mě. ,,Pořád nevidíš důvod?" ,,Ne!". Přišel ke mě a začal mě lechtat. ,,Nech mě." Vyjekla jsem a začala se smát. ,,Až mi to řekneš!" Bylo vidět že si mou šikanu velice užívá. ,,Pomoc!".

Konečně se někdo rozhodl mi pomoc. Byl to Chan. ,,Tak už ji nech." ,,Jo nech ji. Ona ti to řekne sama až bude zas opilá." přidal se Hyunjin. ,,Jo když už nám toho řekla tolik." Dodal Felix. Han přestal a já rychle zvedla hlavu a podívala se na kluky. ,,Co sem vám řekla?!" ,,Nic moc zajímavýho." Odpověděl Chan. ,,Co sem vám řekla?!" ,,Ale... nic moc." řekl Han. ,,Fajn jdu se zeptat Seungmina a I.Na. Ti mi to řeknou." zvedla jsem se ze židle a odešla.

,,Kluci vstávat!" křikla jsem když jsem přišla do obýváku. Jako první se vzbudil I.N, Minho se jen blbě podíval a spal dál a Changbin a Seungmin se pro jistotu ani nevzbudili. ,,Dobré ráno. Potřebuju aby ste mi něco řekli." Sedla jsem si na křeslo a I.N se na mě unaveně podíval ,,No?" řekl ospale. ,,Řekla jsem vám včera něco?" ,,Co třeba?" ,,Třeba něco osobního nebo tak něco." ,,Ne. Nemluvila si včera skoro vůbec." ,,Takže si ze mě dělají prdel?" řekla jsem si spíš pro sebe. ,,Asi jo." odpověděl a zase si lehl. ,,Díky." ,,Mh" odpověděl a usl. Já se naštvaně zvedla a nakráčela si to do kuchyně.

,,Tak co ses dozvěděla?" zeptal se provokativně Han. ,,Že si ze mě děláte prdel." ,,My? Ne... Jak tě mohlo napadnout." usmál se Hyunjin. ,,Já vás zabiju." ,,Jsi roztomilá když jsi nasraná." zasmál se Felix. Já si vzala do ruky pánvičku a řekla ,,Možná roztomilá ale s pánvičkou v ruce." ,,Zdrháme!" řekl Chan a všichni se rozběhli pryč. Já se rozběhla za nimi. Proběhli jsme obyvák a dostali se až na chodbu před byt. Běželi jsme chodbou kolem dormů ITZY a Xdinary Heroes. (pozn. autora: budeme dělat že už v tu dobu byli ano?) Doufám že jsme je nevzbudili. Ty kluky mám ráda. Dobře se s nimi povídá. ,,Utečeme ti!" řekl Han. ,,Nemyslím si!" řekla jsem a přidala v běhu. Už jsem je skoro měla ale Han a Felix si sundali trička a hodili je po mě. asi aby mě oslepili. IDK. ,,Tak na to seru." řekla jsem a rozběhla se k našem dveřím. Cestou jsem omylem vrazila do Gunila.

Když jsem přiběhla k našem dveřím počkala jsem než přiběhnou kluci. Už byli na začátku chodby tak jsem zvedla jejich trička nad hlavu tak aby je dobře viděli a zavřela jsem dveře. Zamkla jsem a dívala se kukátkem na jejich obličeje. ,,Olivie! Pusť nás do vnitř!" slyšela jsem z chodby. Začala jsem se smát. ,,To určitě!". ,,Co děláš?" Zeptal se rozespale Changbin. ,,Ale.. Jen se tady bavím." ,,Nejsou to náhodou trička kluků?" ,,Jo jsou." ,,A kde jsou kluci?" ,,Se podívej." odstoupila jsem od dveří a Changbin se podíval kukátkem. Zasmál se a zeptal se ,,Jak dlouho už  tam jsou?" ,,Chvilku" ,,Tak je tak ještě nech." řekl a odešel.

Nechala jsem je tam stát víc jak deset minut. Málem jsem se udusila smíchy když kolem nich prošly TWICE. Už jsem se pobavila dost. Asi už je pustím. Řekla jsem si a odemkla dveře. ,,Tady máte trička." usmála jsem se a podala jim je. ,,Odplata bude krutá!" řekl Hyunjin. ,,Jo!" odpověděl Felix a Han. ,,Taky vás miluju!" řekla jsem s úsměvem a odešla jsem do pokoje. Vlastně jsem teď odpověděla Hanovi na otázku ale pšt. To oni nezjistí.

V pokoji jsem byla tak hodinu. Holky se mezitím probraly a kluci pořád byli tady a dívaly se na televizi. Bylo 8:15 a Hana nás všechny zavolala do obýváku. ,,Holky máme jít do ředitelny." (ředitelna je kancelář JYPa). ,,Proč?" zeptala se Ari. Doufám že to není kvůli té naší ranní rozvičce. Pomyslela jsem si.
,,Nevím.",,Nemusím se převlíkat že ne?" zeptala jsem se. Měla jsem na sobě tepláky a mikinu. ,,Asi ne ale jdem máme tam za chvilku být." řekla Hana a šly jsme.  ,,My tady počkáme." zakřičeli kluci. ,,Tak to počkat. To si jdu zamknout pokoj.". ,,Proč?" ,,To je jedno." ,,Ok. Tak nás pak dožeň." ,,Jojo."

Zamkla jsem si pokoj a rozběhla se pryč. ,,Užijte si zdrba." zavolal se smíchem Han. Já jen protočila oči a zavřela za sebou dveře. Rozběhla jsem se chodbou a zase narazila do Gunila. ,,Promiň" usmála jsem se a on mi úsměv oplatil.

Konečně jsem holky doběhla. Těsně před ředitelnou. Hana zaklepala a ze vnitř se ozvalo ,,Dále". ,,Dobrý den." pozdravily jsme zároveň a když se nám konečně naskytl pohled na místnost spadla mi prada. Vedle JYPa stály BTS. ,,Tady kluci z BTS by s vámi chtěli nahrát písničku. ,,CO?" vyjekly jsme všechny naráz. Oni se jen zasmáli a RM začal ,,Líbí se nám vaše hlasy a chtěli by jsme s vámi nahrát písničku!". Hana ta nebyla ani schopná mluvit protože byla jejich mega fanynka. Tak jsem se slova ujala ráda. ,,Myslím že budu mluvit za nás všechny když řeknu že to bereme." ,,Skvěle začnete zítra." řekl JYP. ,,Jestli to holkám nebude vadit tak můžeme hned dneska." řekl RM. ,,Nebude!" odpověděla hned Hana.

Sorry, I love you [stray kids] Kde žijí příběhy. Začni objevovat