BŘEZEN 2021- sobota
Dneska se konečně stěhujeme do našeho dormu. Konečně jsme se dočkali. S holkama jsme o tom hodně mluvili a konečně budeme v našem dormu. Juchů! (Měli jsme se tam odstěhovat už hodně dávno ale nastali nějaké komplikace)
Když mě probudil můj budík, vypla jsem ho a zvedla jsem se z postele. Promnula jsem si oči a podívala se do zrcadla. „Bože já vypadám" řekla jsem si pro sebe a šla jsem do koupelny.
„Dobré ráno Mio" pozdravila jsem Miu která stála na chodbě. „Dobré" pozdravila mě nazpět rozespale. V koupelně jsem si vyčistila zuby a umyla obličej. Vykoupala jsem se a umyla si vlasy. Když jsem vyšla ze sprchy začal na mě bouchat Jake. „Olivie! Nejseš tady sama! Už tam jsi tak hodinu." „Už jdu!". Vzala jsem si svoje věci a ještě v ručníků jsem vyšla z koupelny. „A příště se obleč!" „Aby se ti něco nestalo!" štěkla jsem po něm.
Vešla jsem do pokoje a oblékla jsem se. Vlasy jsem si jenom načesala a nechám je uschnout mám od přírody malé vlny takže je nijak upravovat nemusím.„Dobré ráno mami" pozdravila jsem mamku když jsem přišla do kuchyně a dala jí pusu na tvář. „Dobré ráno Livi". Vzala jsem si müsli s jogurtem (Pořád jsem si nezvykla na korejské jídlo. Mamka ho doma nedělala.) a sedla si k televizi. „Tak co těšíš se?" Zeptala se mě mamka. „Ani nevíš jak. Konečně budeme s holkama víc pracovat a naše koncerty a písničky budou lepší." Řekla jsem nadšeně. „To jsem ráda" „Upřímně ségra. Myslím že se netěšíš ani zdaleka tolik co já až vypadneš." Ozval se Jake když přišel do obýváku. „Ty ses dneska asi hodně dobře vyspal že?" „Ani nevíš jak sestřičko" usmál se a zase odešel.
„Máš všechno zbaleno? Nebude ti nic chybět? Kdyby jo zavolej já ti to dovezu." Starala se mamka. „Neboj mami. Mám všechno" odpověděla jsem a odešla do svého pokoje si dobalit poslední věci které jsem nestihla včera. Pustila jsem si k tomu film protože je 11:00 a holky pro mě dojedou až v 13:00.Během hodiny jsem měla dobaleno lehla jsem si ještě na postel a dodívala se na ten film. Podívala jsem se na soc. sítě a dala na story na Instagram o tom že chystáme nějakou novinku. Prohlédla jsem si zprávy a narazila jsem na krásný obrázek který mi někdo poslal že mi ho nakreslil. Byl to můj portrét. Fanoušci nám často takhle posílají obrázky. Přesdílela jsem ho a dala k němu srdíčka.
Už bylo 12:50 tak jsem si vzala všechny věci a šla jsem ke dveřím. Obula jsem si boty a dala si bundu. Rozloučila jsem se se všemi a přijeli holky. (Víte co je vtipný? Je nás pět ale v názvu máme 4.). Pozdravila jsem se s holkama a dala si věci do auta. Vepředu seděla Ari (20) s Yeong (18) (Chae-Yeong) a vzadu vedle mě seděli Hana (21) a Ji-Min (19).
Holky mám ráda všechny ale jak už to v partách bývá je tam ten jeden člověk kterého nemusíte. My se všechny až na ni shodneme že je to Hana. Chová se strašně povýšeně od té doby co nás lidi začali na ulicích poznávat a napsal se o nás první článek do časopisu. Plus je leader (fakt netuším proč zrovna ona ale až zjistím kdo ji tu funkci dal tak mu omlatim hlavu o stůl) a dělá si z nás poskoky. Ne fakt! Kdo vymyslel že bude leader zrovna ona?! Fakt tu holku moc nemusím.
No zpátky k příběhu...
„Chápete to?! My budeme bydlet v našem dormu." Jásala Ari. „Prosimtě všechny se těšíme ale rády by sme se toho i dožily takže se věnuj řízení" zasmála jsem se a holky se mnou. „Pardón.". „Konečně se budeme moct víc věnovat písničkám a koncertům a tak." řekla Ji-Min. „A víte co je na tom nejlepší?" Zeptala se Yeong „Co?" Odpověděla jsem ji. „Budeme moct drbat a řešit všechny ostatní skupiny!" Zasmála se. „To už ale můžeme teď." Usmála jsem se. „To je super ale hlavní důvod dormu je práce jasné?" Řekla důležitě Hana. Ona si myslí bůh ví jaká je princezna. Přitom je to maximálně tak namyšlená krá... teda... blbka.„Hana! Jsi moc vážná!" Snažila se ji nějak nabudit Yeong. „Ale zpátky k tomu drbání" dořekla. „Věděli jste že naproti mají dorm i Stray Kids?" Řekla nadšeně. Yeong je totiž hodně poslouchá. „Budeme bydlet v jednom domě. Je jasný že tam budou taky když jsme všichni od JYP."usmála jsem se. „No myslím že nám to všem došlo až na tebe Yeong." zasmála se Ari a my s ní. „Aha. Takže vy si ze mě děláte prdel?" Snažila se nesmát Yeong. „Jo" odpověděla Ji-Min. „Dobře zatím to nebudu řešit. Důležitý je to že se s nimi budeme potkávat! Není to super?"Radovala se. „Potkali jsme se s nimi už několikrát Yeong." Řekla Ji-Min. „Já vím." řekla uraženě.
„Jo a v pondělí máme nějaký rozhovor i se zazpíváním nějaké písničky. A budou tam i Stray Kids." Řekla Hana. Yeong se úplně rozzářily oči. „Jakou budeme zpívat?" zeptala jsem se. „To se ještě domluvíme" odpověděla Hana a dál si něco dělala na mobilu. „Písnička je mi ukradená ale Stray Kids!! Chápete to?!" Zakřičela Yeong. My se začali smát a Yeong po chvilce taky.Yeong je ta střelená členka skupiny. Pořád něco vymýšlí a je... no prostě trefená ale máme ji rády. (Někdy vám o holkách řeknu víc ale teď na to není čas.) Nevyčítáme jí to. Její oblíbená skupina bydlí ve stejným domě takže kdo by nevyšiloval. Mě to teda nějak extra nenadchlo. Ne že bych je neposlouchala. Mám jejich písničky i v playlistu ale moji favoriti jsou BIGBANG. Můj bias je G-dragon. MILUJU HO! Nevim proč. Proste ho mám ráda. Vždycky když se mě na to někdo zeptá nedokážu odpovědět. Takže prosím. Neptejte se na tohle. Nikdy vám neodpovím. (Jsem vadná od přírody).
———————————————————
Annyeong<3
Moje první kapitola je na světě. Doufám že se vám líbí.
ČTEŠ
Sorry, I love you [stray kids]
Fanfiction„Tohle nemůžeme!" „To je mi jedno." „Budou nás nesnášet." „Tak ať. Miluju tě a to se nezmění!" -- Také jste si vždy přáli být slavní. Já o tom snila už od mala. A můj sen se stal skutečností. Všechno bylo perfektní, zpívala jsem, tancovala jsem, u...