Slib

12 0 0
                                    

PŮVODNÍ PUBLIKACE: 26.3.2022

Mám štěstí. Přes všechna úskalí života jsem potkala tebe. Možná si myslíš, že to není láska a pochybuješ. Nejsi pro mě jen prostředek k tomu mít důvod. Důvod neříct si "chci políbit smrt". Důvod nějak žít i přes to, že je to obtížné. Ne, ty jsi víc. Je v tobě tolik síly, ale přesto jsi chatrný. Udělám krok vedle a rozmetám tvé srdce na prach. To nechci. Cítím tak moc lásky, nenávisti, vzteku, smrti, žalu, slz, krve a potu, cítím to vše. A tak se ptám, jak můžu tak moc cítit a zároveň necítit nic. Nevím co si s tou vší tíhou počít, ale jakmile tě opět vidím, cítím a vnímám, ta obří emoční bublina se rozplyne. Nikdy jsem si nebyla v životě tak moc tebou jistá a zároveň tak nejistá. Jsem mistr sabotáže. Část mě chce vše zničit, vidět mrtvého tebe i sebe a je to nekonečný boj, to mi věř. Nedovedu popsat, co vše k tobě cítím a jestli existuje něco víc než láska tak přesně to je ono. Mám pocit, že mi praskne srdce z toho, jak moc toho je.
Dala jsem slib a budu pro tebe žít. A i když je to mimo mísu a s naším slibem to nesouvisí. Nemluvím o nikom jiném než o tobě. Jsem jako zabouchnutá školačka a nevím proč. Co je se mnou špatně, když tě opravdu miluji až po dvou letech, kdy jsem ti nedávala lásku, kterou si tak moc zasloužíš, proč se to děje až teď?


Choré MládíKde žijí příběhy. Začni objevovat