PŮVODNÍ PUBLIKACE: 11.10.2022
No řeknu ti, že je to tu blázinec...taaakže nechala jsem se napálit znova tím stejným borcem, zase jsem byla posedlá a divila se, že mi píše jen tehdy, když mu šlo o pich. Mezitím, co se mi opět neozýval jsem přišla na to, že o mě má asi zájem někdo od koho bych to čekala nejmíň a hádej co, ono to fakt funguje!!!!! Zatím si nechávám lehce odstup, nechci si zase nechat ublížit, aleee prostě nevím, jak tohle popsat. Všichni byli vždycky toxic, bylo to fakt na hovno a tady to prostě jde samo. Píšeme si a voláme, kdy to jen jde, řešíme úplně všechno možný, cítím se prostě safe, žádnej divnej red flag radar se mi v hlavě nezapíná a je to prostě tak přirozený. A vypadá to i, že je to první člověk po několika letech, kterýho by mi i máma schvalovala lol. Nom mezitím mi pan debil napsal, jestli jako nechci něco podniknout což mi mělo dojít, že tím myslí pich. Že já zase naivní kráva jsem si na vteřinu myslela, že třeba chtěl jít ven a ne, že jako jenom šuk a čau. Už pomalu pozoruju, že se splituju, nevidím ho jako úžasnýho jedince kterej potřebuje zachránit. Začínám na něm vidět vše, co je špatně a jsem prostě znechucená. Ale fajn, když chceš válku a dál ze mě dělat dementa tak prosím, vybral sis špatnýho člověka. Ještě nevím, co přesně udělám, ale zničím ho i kdyby to mělo zahrnout pouze to, že mu vezmu to, co měl u mě tak jistý a dám to konečně někomu, pro koho nejsem jen věc.
Btw tím, že mi dokáže zlepšit den a celá situace se konečně klidní a jsem mimo dosah Plzně, tak zjišťuju, že už ani ty fety nepotřebuju. Možná si vyřeším něco ještě než předám byt a pak si dám asi meeega dlouhou pauzu asi až do Silvestra. A teď jak to píšu a koukám ven na měsíc, jak je strašně jasnej a září, tak si říkám prostě jo, je mi fajn!
ČTEŠ
Choré Mládí
Short StoryNikdo nám nedal návod jak žít. Potácíme se světem a nevíme, co vlastně chceme, jestli si vzít na večírek šaty s krajkou či volánky, jestli bojovat nebo už to tentokrát opravdu vzdát. Jak se sakra máme dostat z té nekončící deprese a kdo z nás bude d...