Smrt

22 0 0
                                    

PŮVODNÍ PUBLIKACE: 20.1.2022

Válka mezi námi započla, avšak ty jsi neotálel a vše moje úsilí jsi mi vrátil tisíckrát tolik. Rozušená a v rozpacích, jsem opustila všechny skupiny kdes byl. Pak jsem si připravila set. Ručník aby se mi lépe sedělo, flašky vína a přesně 150 prášků. Každý prášek jsem zapíjela lolem vína a abych neotálela, vzala jsem nůž a ťala to masa. Avšak můj pokus se nezdařil. V zoufalém blouznění jsem ti odhalila své srdce a úmysly, avšak tys k nim byl hluchý. Došlo mi, že nechceš mé srdce, které ti na zlatém podtácku nabízím, rychle jsem se tedy otočila a zoufale zabouchla dveře mé duše. Otevřela jsem v zoufalosti dveře jiné duši, které měli zůstat zavřené na nejméně deset zámků avšak jsem odemkla. Duše mě přijala s otevřenou náručí a já věděla, že již není cesty zpět. A tak se ptám sama sebe, co je se mnou špatně. Když jsme společně snídali, smáli se i plakali, proč jsi mé srdce nepřijal. Chtěla bych to vědět, ale nevím jak se ptát. Moje srdce krvácí a zas ji bude muset obvázat ten, jež mi ho předtím zlomil. Na tyhle hry již nemám náladu, pořád nad tebou budu dohlížet, avšak věz, jestli tvé srdce spolkne nějaká lačnící ryba, která mě nesahá ani po kotníky, to bude den, kdy se od tebe vzdálím nadobro, jelikož trýznit svou vnitřní můzu dál nehodlám.

Choré MládíKde žijí příběhy. Začni objevovat