8. Žádný sex

1.4K 33 0
                                    

Od příšerné bouřky uběhlo pár týdnů. Adam se Sid se scházeli čím dál častěji a začali být čím dál tím neopatrnější. Zatím ale neudělali nic, pro co by měl mít Albert jakékoli podezření. Výhoda byla, aniž by to Sid tušila, že i Albert měl milenky, díky kterým si vůbec neměl šanci všimnout, jak se mu Sid vzdaluje. Potom, co ustal ten hrozný déšť, se Adam se Sid vrátil zpět. ZOO byla ve strašném stavu, nicméně nebyly žádné ztráty na životech lidských ani zvířecích, což bylo to nejdůležitější. Utrpěli ale škody na majetku a bylo nutné zahájit opravy pavilonů nebo venkovních ohrad, které to odnesly díky popadaným stromům. Adam Sid odvezl k info centru a ředitelství a když vešli dovnitř, první na co se musel znechuceně dívat, byl Albert, který běžel po schodech k Anče. Udělal tam krásné divadlo, při kterým předstíral strašný strach o ní. Adam toho chlapa nenáviděl a něco mu říkalo, že tahle žárlivost, která ho v ten moment píchala do hrudi, se bude ještě rozšiřovat. Musel mít ale na paměti, co slíbil Anče. Musí si před ním dávat pozor. A tak místo toho, aby sledoval, jak Albert Anču objímá a říká jí miláčku, radši se sebral a odešel zpět do svého pavilonu. Po zbytek dne přemýšlel o tom, co se stalo. Byl šťastný, ale zároveň zmatený. Udělal dobře, když Anče zakázal rozcházet se s Polákem kvůli němu? Není to zbytečná komplikace? Navíc, Anna bude určitě dál udržovat vztah se vším všudy i s Albertem, je na tohle Adam připravený? Dělit se o její lásku? Slíbil to, nebylo cesty zpět.
Během dalším pár týdnů se podařilo alespoň trochu dát ZOO dohromady na tolik, aby se znovu mohly otevřít  dveře pro návštěvníky. Sid kmitala mezi žirafami a hady. Jednou byla tam, pak zase tam. V průběhu práce se snažila s Adamem jednat jako vždycky, jako k chovateli hadů. Přijímala instrukce k práci a nenechala se rozptylovat, stejně jako Adam. Až vždycky večer, když už byla většina ZOO pryč, se scházeli v jejich chatce, která se nakonec stala jejich hlavním hnízdečkem lásky. Nejdřív byli velice opatrní. Anča většinou vymyslela nějakou výmluvu pro Alberta, aby nevzbudila podezření. Jak ale čas plynul, začala být neopatrná. Kolikrát ani Albertovi neřekla, že nebude doma a že něco má, a tak se párkrát dostala do nepříjemných situací, kdy musela improvizovat a vymýšlet, kde byla, co dělala a s kým. Alberta nevěra naštěstí nenapadla, protože byl příliš sebestředný a byl si jistý, že má Sid dokonale zaháčkovanou. Ta už si tím ale nebyla vůbec jistá. Po každé, když byla s ním, myslela na Adama a odpočítávala sekundy do okamžiku, kdy bude zase v jeho náručí. Ať už šli na večeři, pouštěli si doma film nebo spolu spali, Sid Alberta vůbec nevnímala. Neposlouchala ho a co bylo ještě horší, tak to, že zjistila, že jí vůbec nebaví sex s ním. Vždycky toužila, aby už bylo po všem a po každé, když s ním byla, hned ráno psala Adamovi, aby přišel do práce dřív a utíkala mu do náručí spravit si chuť. Adam prostě převyšoval Alberta úplně ve všem a Sid začala pochybovat, zda má vztah s Polákem ještě smysl. Nebylo to ale úplně jen na ní, Adam vztah nechtěl a Sid se bála, že jí hrozí, že zůstane sama. Naštěstí ale tohle spaní s dvěma kluky nemělo dlouhého trvání, Anča totiž přišla s dokonalou výmluvou, a to sice s gynekologickými obtížemi.
"Lásko, musím s Tebou mluvit," řekla jednou ráno Albertovi, který u nich v kuchyni dělal kávu. Viky už byla pryč, protože děti měly se školou výlet a musela je vypravit o trošku dřív.
"Jasně," Albert si s ní sedl k snídani a položil před ní hrnek s kávou: "povídej."
"No, je to trochu trapný. Nejsme spolu ani dva měsíce a už taková komplikace." Zasmála se Sid a čekala na reakci, Albert ale dál jedl a nevypadal, že by chtěl nějak reagovat.
"No..." pokračovala zamračeně: "prostě teď aspoň na pár týdnů musíme skončit s určitými aktivitami." Albert zbystřil a udiveně se na ní podíval.
"Není to nic vážného," pokračovala Sid: "ale podle mého gynekologa bych teď aspoň měsíc neměla mít styk. Potřebuju srovnat cyklus nebo co. Takže ne, nemám pohlavní nemoc." Zasmála se: "Mrzí mě to, vím, že je to debilní, ale..."
"V pohodě, Ančo, to se stává. Tak spolu chvíli nebudeme spát, v našem vztahu snad nejde jen o sex, ne?" Řekl Albert klidně a Sid se ulevilo.
"Tak fajn," přikývla a nechala se Albertem chytit za ruku. Popravdě ale šlo spíš o to, že se i Albertovi ulevilo, protože ho ty milenky dost ubíjely a mnohdy už neměl na Annu sílu. Byla pro něj ale zlatou žílu, takže se překonat musel. Byl proto rád, že s ní teď nebude muset spát. Mezitím si bude ještě chvíli užívat, zejména s Adélou, a pak se jí pomalu zbaví. Ty jeho nevěry jsou dost nebezpečné a mohlo by to zhatit jeho plány se Sid. Už ho varoval i jeho táta.
A tak se Anča zbavila nutnosti spát s vlastním přítelem. Připadala si jako hlupák. Byl to ale způsob, jak si ještě chvíli užít čas s Adamem. Tomu samozřejmě o téhle malé frašce na Alberta neřekla, protože se styděla, ale bylo to pro ní podstatně lepší. Později si ale uvědomila, že mu to říct měla, protože netrvalo dlouho a mezi Adama a Sid se postavila neodstranitelná překážka. Překážka, která by správně měla stát mezi Albertem a Sid. Adam ale rozhodne jinak a Sid se tím dostane do pořádné bryndy.

Ztraceni v mořiKde žijí příběhy. Začni objevovat