13. Ošklivé rozchody

830 27 0
                                    

Adam vzal Sid do náruče a odvezl jí do nemocnice. Bohužel nejezdil autem, ale měl motorku, tak zavolal taxi. Na urgentu jí převzal jeden z doktorů a na lůžku jí odvezli do jedné z místností na vyšetření. Adam si sedl v čekárně a netrpělivě čekal, až přijde doktor s informacemi. Co se to sakra děje? Před pár dny byli ještě šťastní. A teď najednou zjistil, že holku, kterou miluje, ani nezná. A ta slabost? Co to bylo? Tohle přece nemůže být jenom střevní chřipka? To jí vážně tak psychicky sebral jejich rozhovor? Adam chvíli dumal, když vyšel pan doktor.
"Vy jste její přítel, je to tak?" Začal a hleděl do složky s výsledky. Adam věděl, že by mu jinak neřekl nic, tak trochu zalhal.
"Ano, je to má.... snoubenka," řekl.
"No... tak to už jste skoro rodina. Vzhledem k jejímu stavu Vám informace sdělit můžu," doktor zvedl oči od složky a všiml si jeho zmateného výrazu.
"Ty mdloby jsou teď úplně normální, ještě se jí to párkrát stane. Měla by odpočívat, vypadá dost unaveně a její výsledky teda taky nic moc. Nechám si jí tu do zítřka na pozorování. Důležité je, že je stabilizovaná a ona i dítě jsou v naprostém pořádku. Přivezte jí nějaké oblečení," řekl doktor. Adam byl úplně v šoku. Dítě? To v plánu nebylo. Co tohle mělo znamenat? Bylo to dítě jeho nebo Albertovo? A jak to, že mu to neřekla? Bylo mu to jasné. Neřekla, protože to nebylo jeho dítě. Proto je tak ubrečená a zoufalá. Neví, jak mu to říct a skončit to s ním. Adam byl úplně vedle, nechtěl si ale připustit pravdu. Navíc pokud by to dítě bylo jeho, byl by to ještě větší problém. Nebyl by dobrý otec, musel by jí opustit, jinak by to nešlo.
"V kolikátém je týdnu, pane doktore?" Zeptal se Adam.
"V šestém, je to opravdu čerstvé, ale oba jsou v pořádku, fotku z ultrazvuku máte u své snoubenky, už je vzhůru. Chcete jí vidět?"
"Ne," řekl ostře, pak ale změnil tón a pokračoval klidně: "pojedu jí pro ty věci. Díky, doktore."
Doktor přikývl a odešel. Adam nemohl uvěřit tomu, co se dozvěděl. V jednom měl jasno. Mezi ním a Ančou, respektive Sidonií, byl definitivní konec, ať už to dítě bylo jeho nebo ne.
Adam odjel z nemocnice a nechal Viky vzkaz, že je Sid v nemocnici, sám pak jel domů a přemýšlel. A nakonec udělal největší chybu ve svém životě a napsal Sid zprávu, která jejich život ovlivnila na hodně dlouhou dobu, ale hlavně tím způsobil, že ho Sid začala nenávidět víc, než si dokázal představit.

"Je konec, Sid. Albert bude snad dobrej táta, ať už je jeho nebo ne. Já dítě nechci a tím pádem ani Tebe."

Sid ležela na nemocničním lůžku, když se objevil Albert.
"Miláčku, co se Ti stalo?" Přišel k její posteli, posadil se k ní a Sid ze z lehu také posadila.
"Omdlela jsem," odpověděla mu nakřáplým hlasem: "Alberte, já Ti musím něco říct."
"Ok," řekl a pozorně poslouchal: "o co jde?" Albert se těšil, doufal totiž, že mu přizná, že je bohatá a byl připravený na herecký výkon, ve kterém ukáže naštvanost z toho, že mu lhala, ale pak i odpuštění, protože jí miluje s penězi i bez nich. Samozřejmě, že bez nich by jí nikdy nechtěl, ale moc dobře věděl, že ona jich bude mít víc než dost vždycky, a proto se musí stát jejím jediným.
"Jsem těhotná," řekla najednou, čímž ho dost překvapila. Alberta to nejdřív překvapilo, ale pak si najednou uvědomil, že je to perfektní důvod, proč trvat na svatbě hned a nepadnout tak v podezření.
"Tak... ale to je skvělý, Ančo," řekl a nechápal její překvapený výraz. Měl totiž díky svým milenkám tolik sexu, že ho vůbec nenapadlo, že to dítě nemůže být jeho.
"Alberte,... já jsem v šestém týdnu..." řekla mu nechápavě. Nedokázala uvěřit tomu, že je až takhle hloupý: "my spolu přece už nějakou dobu nespíme..."
Albert se naštvaně postavil: "Děláš si srandu? Gynekologický obtíže???" Byl nepříčetný a začal strašně křičet.
"KDO JE TO???" Albert na ní zaútočil a začal s ní třást: "KDO JE TEN HAJZL, CO MĚ PŘIPRAVIL O MILIÓNY SAKRA... MLUV!!!"
"Auuuuuu," Sid začala mít bolesti břicha: "Bolí to, pusť mě!!!"
Netrvalo dlouho a do pokoje vtrhla sestra i s doktorem: "Okamžitě jí pusťte," řekl doktor a odstrčil ho od Sid. Ta se chytala za břicho a doktor se podíval pod deku. Pak pohlédl na Alberta s výčitkami: "Sakra chlape, co jste to proved?" Na odpověď nečekal, otočil se na sestru a zavelel: "Připravte sál!" V ten moment už byla Sid v bezvědomí.

Ztraceni v mořiKde žijí příběhy. Začni objevovat