2. Bohatá slečinka

927 31 0
                                    

Sid a Albert spolu chodili pár týdnů. Celá ZOO si na to jen těžko zvykala a Sidonie Anna bohužel nedbala na rady svých kamarádů. Všichni jí měli moc rádi a všichni ji také varovali, báli se o ni, protože jim bylo jasné, že tohle špatně skončí. Anežka Krásná měla ale pravdu, když říkala, že si musí pořádně namlátit hubu, aby prozřela, jako každá mladá holka, která se nesprávně zamiluje. Navíc byla přesvědčená, že Anna patří k někomu jinému, a to sice k Adamovi. Ale něco jí říkalo, že to bude ještě dlouho trvat, než k sobě ty dva najdou cestu, jestli vůbec. Přemýšlela ale o tom, že by jim k tomu možná mohla trochu pomoct. Když tedy byla s Petrou na pravidelné kontrole želv, opatrně nakousla téma Anna a Albert.
"Jo a to jsem Ti říkala, Petro, kdo zase přinesl Anče puget růží jak pro první dámu?"
"No jo no," chytila se toho Petra: "to už tak chlapi dělaj, ne? Že nosí svým holkám kytky."
Anežka se na ní zamračila a dál prováděla kontrolu jedné z želv, zatímco Adam seděl u psacího stolu, vyplňoval nějaké papíry k novým hadím přírůstkům jeho pavilonu a přitom s námahou předstíral, že je vůbec neposlouchá a hlavně, že je mu to úplně, ale úplně jedno. Pravdou ale bylo, že jakmile slyšel o Anně a Albertovi okamžitě zbystřel a s námahou natahoval uši, aby mu něco neuteklo.
"To máš sice pravdu," pokračovala Anežka: "ale já bych byla radši, kdyby jí tu kytku nosil někdo, kdo jí má opravdu rád. Anča by si to zasloužila." Na chvíli se odmlčela, protože se zaposlouchala. Ošetřovaná želva si totiž stěžovala, že jí to moc trvá.
"Aby ses nezbláznila, Krišpíno, však už to bude," ohradila se na ní Anežka, než se vrátila k původnímu tématu: "To mi ale řekni... Takhle chytrá holka a spadne do spárů takovýmu mizerovi."
"Je úplně blbá," ozval se zničehonic Adam a na obě veterinářky se otočil na židli: "má tu spoustu lidí, například Vaše Elišku, který jí varujou a ona na to nedbá. Tak ať se pak nediví, až jí ten hajzl odkopne, jakmile se jí nabaží. Vsadím nejvzácnější zmiji mýho pavilonu, že to tak dopadne, jako s každou jeho ženskou. Její smůla..."
"A kde bereš tu jistotu, že se tak stane?" Zeptala se Petra sarkasticky.
"Protože, Petro," odpověděl posměšně: "když už měl ten arogantní kretén někdy nějaký vztah, tak to mohlo mít vždycky jen dva důvody: buďto postel nebo prachy. Většinou ale jde po slečnách s hodně tučným věnem. Zatím měl ale smůlu, takový ženský mají většinou dost bystrý tatínky..." Zasmál se znovu a vrátil se zpět ke stolu.
"Anička a bohatá?" Zeptala se udiveně Anežka.
"No jo," pokračoval dál Adam a znovu se na ně otočil: "u ní může jít jen o tu postel, i když mám trochu podezření, a to už nějakou dobu, že ani ona nebude z chudý rodiny," řekl s úšklebkem a třením prstů naznačil peníze: "Copak jste si nevšimli, jak chodí oblíkaná? Značkový hadry, drahej telefon, snídaně a kafe z drahých bister? Kdyby si jí přinesla jednou, dvakrát za měsíc... neřeknu popel... Ale každý ráno? Minimálně má bohatý rodiče. Proto taky tvrdím, že je rozmazlená a jen si tady něco dokazuje. Možná si teď bohatá slečinka myslí, že si může hrát na ošetřovatelku, nakonec ale stejně skončí jako nějaká manažerka někde v kanclu s bohatym manžílkem a rozmazlenýma dětičkama, stejně jako je ona. Jen co se týhle práce nabaží a zjistí, že to není jen o podívané na krásná zvířátka, ale taky že je to o tvrdý práci. A nakonec zdrhne rychle zpátky k zlatý lžičce... Nebo jí zase zaujme něco jinýho, proč by měla rebelovat. Klasická rozmazlená káča to je."
"No..." povzdechla si Anežka: "tak to je dost hustej názor. O tom jsem nikdy nepřemýšlela. Ale myslím, že se mýlíš. Možná má bohatý rodiče, ale ona bohatá určitě není. Jinak by neměla tři práce. Ona totiž, pro Tvojí informaci, nedělá jen ošetřovatelku. Ale po nocích uklízí naše kanceláře a ráno pomáhá s úklidem v baru Marka... syna naší ředitelky, jak chodí s Mínou."
Adam na ní dost udiveně koukal, nakonec ale jen pokrčil rameny: "Možná jí rodiče stopli prachy, protože když byla u mě v pavilonu, tak jí určitě nechyběly. 

Anežka na to ještě chtěla něco říct, Adam se ale najednou sebral a odešel si za prací. Zcela očividně Annu nesnášel, na druhou stranu o ní evidentně hodně přemýšlel. Jisté bylo jedno, a to sice, že Adamovi se ten jejich vztah rozhodně nelíbí a to byl dobrý začátek.

Ztraceni v mořiKde žijí příběhy. Začni objevovat