Hellöööööğğğğ biz geldik.
Nasılsınız kızlar.
(Wait a minute: Willow Smith. Parça ve sanatçı ismi.)
Bölümün burcu Boğa oldu bu arada.
Ben biraz hasta gibiyim. Daha doğrusu gibisi fazla baya baya ateşim falan var. (Korona değilim çok şükür.) Şu ara galiba tüm aksilikleri peşime sürüklüyorum. Yazdıklarım kaydedilmedi, telefonum bozuldu (hâlâ bozuk), derken tam iki haftadır internetimiz mükemmel(!!!) müşteri temsilcisiyle konuşurken şakır şakır olan internet telefonu kapadığımız anda yeniden çöküyor. Sizin anlayacağınız acil telefon almam lazım shckdnxgkuds bu durum biraz dramatik benim için. Teklojik ürünlere öyle meraksızım ki Allah bilir alacağım telefonu 2 yılda falan anca çözerim hahsjckvkg. Neyse bana şans dileyin en azından iyileşip internet sorununa odaklana bileyim. Gecikmemizin yegane sebebidir tüm bu olumsuzluklar.
Hepinizi kocaman öperim. Şimdiden çooook keyifli bayramlar, tatiller, gezmeler ve sohbetleriniz olsun. Benim bayramı mı soracak olursanız keyifsiz, tatsız ve karmaşık olacak gibi duruyor.
750⛤ 700 yorum sınırımız olsun. (Bunu gıcıklık olsun diye koyduğumu düşünmeyin. Buraya gelen bazı yorumlar beni gülümsetiyor eminim sonradan okuyan kişileride çok gülümsetiyordur.)
Yaaaa hemen eklemem gereken bir şey daha var. Sosyal medya hesabı kullanamıyorum ama oradan kurguyu tanıtan kişilerede teşekkür ederim. Sizin de kalplerinizde ne varsa dilinize dökemediğiniz umuyorum hepsi gerçek olur. ❤❤❤❤
⛤⛤⛤⛤⛤⛤
Kalbimi saran tüm duvarlara Sancak'ın kelimelerinden oluşan balyoz darbeleri peşpeşe iniyordu. Duvalarım yıkılıyor kalbim küflenmiş yuvasında korkuyla olacakları bekliyordu. Karnıma aniden giren sancıyla ensemde oluşan yanma aynı anda gerçekleşti. Korkusuz gibi gözüksemde endişelenmeden duramıyordum. Annem ve Feride Teyze ile göz teması kurmamak adına yapraklardan birini çekip iç harcı doldurduğum gibi kanatlarını içe doğru katlayıp üstteki kısımla beraber silindir şeklinde dolamaya başladım. Yapılabilecek en doğru şey ciddiye almıyormuş gibi gözükmekti.
"Gülseli düğünsüz evlenmez," dedi halam beni tanıyor olmanın verdiği bilmişlikle. "Hem sen erkek başınla girme her olaya. Kadınlar nasıl isterse düğün öyle olur."
"Niye düğün benim değil mi? Nikah tamamdır," dedi Sancak ciddiyetinden zerre ödün vermeden. Feride Teyze oğlunun konuşmalarına hayret dolu bakışlar atmadan duramıyor Ayşe'ye kaş göz işareti yapıyordu. Sancak'ın koluna yapışıp kalmış halam yüzünü sarma saran bana döndü. "Gülseli," dedi adeta yalvaran bir tonla. "Düğünsüz evlenmez misin kız?"
Az önce halamla kikirderken konuştuğum kadar eğlenceli tutmaya çalıştığım sesimle, "Sen niye durup durup bana sarıyorsun? Evlenirim desem sana ne faydası var? Esra Erol'la Zuhal Topal'ın evlilik programlarını kapatan RTÜK seni niye unuttu hiç anlamıyorum," dedim. Halamı en birinci programlarından yaralamaya çalışarak.
"Aman sanki evlilik programları kapandı ülkenin ahlak seviyesi arttı sanar duyanda! Şimdi de kim kime kaçmış, kim kimi kuytuda kıstırmış, kim kaynanasını kapıya atmış, hangi kuzu anasından alamadığı sevgiyi elin sünepesinde aramış hep kanallarda... Valla asıl şimdi ahlaksızlık seviyesi arşa çıktı." Halamın kafasını karıştırmayı başardığım anda biraz olsun rahatlamıştım. Elimin tersiyle yemeninin altından sarkmış saçımı geriye iterken kırmızı yemeni başımdan kayıp verandanın üzerine serdiğimiz kilime düştü. "Aman iyi ki düştün. Düşmeseydin hatrım kalırdı." Ellerim hafif yağlı, biraz da yaprağın ıslaklığı vardı. Yeni yemenilere pis ellerimle dokunmamam gerektiğini Gülseli babanannemden yediğim terliklerle öğrenmiştim neyseki.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül KOZASI
Non-Fiction"Demez mi anası, topallığına bakmadan benim kızıma göz koymuş diye? Der. Bu konuyu bir daha açma anne." ****** "Seni yaktım, kül ettim ruhumda; ama yine bana senin kokun geldi. Meğer ben seni küle çevirirken, ruhum iradesizce kokunu saklamış," dedi...