Aramıza yeni katılan arkadaşlar hoş geldiniz iyi ki geldiniz🥑🥑Güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim 🥑🥑
Nasılsınız? 🍓🍓
Umarım çok iyisinizdir. 🐘🐘
Sormak istedikleriniz olursa aklımıza takılan tam buraya❣️yazabilirsiniz. (Karakterlerimiz ile ilgili)
Benim son bir buçuk ayım biraz karmaşık yoğun ve telaşlıydı hahahdjfjfjgjgjj sanırım okul sürecinde hepimiz biraz böyleyiz. Tabii bir de üzerine nişanlar düğünler aile gelenekleri derken (çok kalabalığız) kemdime ve sevdiğim şeylere çok vaktim kalmıyor. Ve hâlâ düğünler bitmedi. Her neyse sizi özledim. Hepinizi öpüyorum çooooook 🍓🥑🍒🍍🥥
SÖYLEMEM GEREKEN ÇOK ÖNEMLİ BİR DURUMDA ŞU BÖLÜMLERİ TELEFONDAN YAZIYORUM O SEBEPLE ASLA KOLAY OLMUYOR 8 BİN 9 BİN KELİME BİR SÜRE SONRA ELİMDE TUTAMIYORUM VE NE KADAR HEVESLİ OLURSAM OLAYIM AYDA İKİ BÖLÜM ATAMIYORUM. BİLEREK SİZLERİ BEKLETTİĞİMİ DÜŞÜNMEYİN LÜTFEN.
HADİ BANA DUA ÇEMBERİ YAPALIM HAHSJDJGKFKG BİLGİSAYAR ALMAM İÇİN. ŞAKA BİR YANA 45 BİN TL OLMUŞ BİLGİSAYARLAR (LÜTFEN İLERİDE VAY BE NE UCUZMUŞ DEMEYİİİİİİİİİİM)
Bu arada size 🐻 ve 🐭'nın çok selamlarını getirdim. KEYİFLİ OKUMALAR...
900 ⭐ 700 yorum sınırımız olsun
♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️♠️
Ayşe ve Feride Teyze sandalyede oturmuş muhtemelen fazlasıyla pişman olmuş bana bakan Sancak'ı gözlüyorlardı. Omuzlarını kapatan örtünün düğümüne elini atıp boynunu acıtmasından korkarak attığım gevşek düğümü açtı. Örtü yere düştü ama ne Sancak ne diğerleri bunu umursamadı. Oturduğu sandalyeden birkaç adım uzaklıkta duran dolabının kapağını açtı. Arkası bana dönüktü giydiği tişörte bulanan asi bir kaç saç telini görebiliyordum. Kapağa yaklaşıp dikkatle kendine baktı. Yüzü sertti. Sanırım o da bana kendisini teslim ettiği için pişmandı.
Kapağın olduğu yerden bana doğru çevirdi başını. "Bir insan kendi ayağına nasıl sıkar," dedi az önceki sert yüzünü bürüdüğü halinden eser kalmayarak.
"Güzel olmuş Sancak," dedi Feride Teyze beğenisini ses tonuna kadar yansıtarak. "Beğenmedin mi?"
"Beğendim de bence fazla yakışıklı olmuşum." Sancak bana bakarak konuşurken içim kendi kendini kemiren bir kurt gibiydi. Söylediği gibi gereğinden fazla yakışmıştı. Akşama kına vardı etraf kalabalık olacaktı ki Sancak zaten dikkat çekici biriydi yetmiyormuş gibi bir de bu hali... "Şimdi senin gelinin hiç kıskanmıyormuş gibi dursa da inanma değil mi Gülseli? Bir şey olacak olsa bak olur demiyorum kendimden o kadar eminim Gülseli kırk yıl geçse unutmaz. Sonra bir ömür dinle dur." Annesinin arkasında kalan Ayşe şen bir kahkaha atarak yanıma geldi kolunu omzuma atıp pişman olmuş yüzüme bir öpücük kondurdu. "Herkeste ölüyordu sanki size," dedi Ayşe varlığını en dibine kadar yeniden hissettirerek.
"Neyi var benim oğlumun?" dedi Feride Teyze sanki kızının söylediklerine kırılmış gibi.
"Aman hemen oğlunu tut. Sanki bir şey dedik."
Dikilmek yerine Sancak'ın yatağının ucuna oturup tıraş takımını toplamaya başladım. Böylelikle Sancak'ın ima etmenin ötesinde alenen dile getirdiği şeyin gerçekliğiyle kendimi başka şeylere odaklanmam gerekiyordu. Tıraş makinasının ucunu ufak fırçayla temizleyip kutudaki yerine bıraktım. Etraftaki tarakları, usturayı da fermuarlı ufak çantanın içine yerleştirdim. "Gülseli," dedi Sancak yüzü son derece ciddi halde. "Beğenmedin mi?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gül KOZASI
Non-Fiction"Demez mi anası, topallığına bakmadan benim kızıma göz koymuş diye? Der. Bu konuyu bir daha açma anne." ****** "Seni yaktım, kül ettim ruhumda; ama yine bana senin kokun geldi. Meğer ben seni küle çevirirken, ruhum iradesizce kokunu saklamış," dedi...