17. Alex

295 31 1
                                    

Alex Eli ágyán ült, két karjával hátulról átölelve Elit, a fejét a fiú vállára hajtva, úgy hallgatta a beszámolóját a húgával való kibékülésről.

Alex volt az, aki ragaszkodott ehhez a testtartáshoz. Megint érezni akarta Eli puha nyakát. A fiú most a szokásos, fehér-barna szettet viselte, és ahogy Alex előrehajolt, picit belátott Eli felsőjének nyakán, és megállapíthatta, hogy azóta is hordja azt a bőrnyakláncot, amit Alex annyira szeretett. Eli göndör fürtjei csiklandozták az orrát, megállapította, hogy kicsit megnőtt a fiú haja az utóbbi időben. A mandulaillatát még jobban lehetett érezni, mint máskor, szinte körbelengte őt.

Eli elmesélte, hogyan beszéltek Eve-el. Úgy tűnt, többé-kevésbé lezárták az ügyet, és Alex örült, hogy Elin már nem látszott az a folytonos szomorúság, ami a veszekedésük óta egy kicsit mindig ott volt a szemében. Alex is szeretett volna végre rendesen bocsánatot kérni a lánytól, de még nem tudta, mikor veszi rá magát. Egyelőre még a gondolatától is félt.

– ...Szóval, szerintem összességében nem utált meg még jobban. Legalábbis remélem. – Eli megköszörülte a torkát, ahogy befejezte a beszédet.

– Honnan veszed, hogy megutált? Eve nem az a haragtartó fajta. Vagyis de, makacs, mint te, de neked tuti megbocsájtott – bökte hasba Elit.

– Remélem is – sóhajtotta a fiú, és hátradőlt, neki Alex mellkasának. Alex szíve

Alex nyomott egy csókot a füle mögé, tudta, hogy ott szereti. Eli hátrafordult és mosolyogva Alexre nézett. – Jule...

– Hmm?

– Pár nappal ezelőtt említettél egy találkozót.

– Egy randit, te hülye. Találkozóra apám megy a munkatársaival, mi randizunk.

– Jó, akkor randi. Szóval, áll még?

– Persze. Szombat, háromkor a plázában.

– És mit is nézünk?

– Marvel – vigyorgott Alex. Ahogy várta, Eli felnyögött. – Leadják az összes eddigi Bosszúállós filmet.

– Legalább Vasember?

– Thor. Sorry not sorry.

Eli lejjebb csúszott Alex combjain, így a feje búbja Alex orra elé került, aki semmit sem látott a fiú felálló tincseitől. Eli haja összeborzolódott, de mintha észre sem vette volna. Alex elmosolyodva nyomta bele az orrát Eli puha hajába.

– Mindegy, legalább szerepel benne Tom Hiddleston. De legközelebb én választok filmet.

– Tom Hiddleston miatt jössz el velem randira? – Alex sértődöttséget mímelt és megcsóválta a fejét. – Egyébként persze, legközelebb tiéd a döntés. – Eli már nagyon nyomta a lábát, így Alex széthúzta, hogy ne azokon, hanem közöttük üljön. Csak akkor jött rá, hogy ez bizonyos szempontból talán nem a legjobb ötlet, mikor már késő volt.

– És valami thrillert. – folytatta Eli. – Vagy drámát. Mit szólsz az Élősködőkhöz?

– Azt még nem láttam. Ijesztő?

– A maga módján. Inkább izgalmas és nyomasztó.

– Aha, tehát sokat gyilkolnak benne.

– Annyira nem. Bár ha igen, azt elég brutálisan. Van benne egy lány, akit leszúr a...

– Hé, ha azt akarod, hogy megnézzük, ne lődd le a poént!

Eli mélyet sóhajtott és befészkelte magát Alex ölelésébe. Kiskorukban néha csináltak ilyesmit, de az már nagyon régen volt, és különben sem érezték úgy, hogy kiszakad a szívük a helyükről.

PlayBoysLoveWhere stories live. Discover now