A nevem Elizabeth Norris, bár mindenki csak Lizzynek szólít. Brit vagyok, Londonban élek tizenhét esztendősen. Azonban nem ez a lényeg.
George Russell, más néven a Mercedes jövőjének barátnője vagyok.
Azonban az én történetem másabb mint a többieké.
Másokkal ellentétben, én apa nélkül nőttem fel Londonban. Az életem unalmas volt. Egészen addig, ameddig megnem ismertem Sophie-t, aki mai napig a legjobb barátnőm.
Velem ellentétben ő ismert. Günther Steiner lánya, aki a Haas Formula 1 csapatának a csapatfőnöke. Így jóval több követővel büszkélkedhet mint én.-El kell jönnöd velem egy futamra! - próbált rá beszélni a legjobb barátnőm.
-Oké! - nagy nehezen bele mentem, azonban ekkor még nem tudtam hogy a szenvedélyem lesz ez a sport.
Végül az egy futamból lett egy egész szezon. Szenvedélyem lett a sport ahol ha ott voltam mindig otthon éreztem magam.
2020-ban, áprilisban végeztem a gimnáziummal. Ekkor szinte már szabadnak éreztem magam, és nem is akartam máshova járni csak a futamokra.
Az év utolsó futama már nem volt érdekes. Biztosan tudta mindenki hogy Lewis a világbajnok, azonban mindenki elment.Éppen a egy fagylaltot ettem, amikor is felhívott:
-Azonnal gyere be a boxunkba, hatalmas balhé van, ezt látnod kell! - majd ki is nyomta a telefont.
Annyira siettem hogy elejtettem a fagyimat is. Azonban amikor beértem a boxba, egyáltalán nem találtam sehol sem Sophie-t.
-Te mit keresel itt Haas-os pólóban? - nézett rám George Russell, a Mercedes jövője.
-Inkább te mit keresel itt? - néztem rá kikerekedett szemekkel, mert én még mindig abban a tudatban éltem hogy a Haas boxaban vagyok.
-Ez itt a Williams. - mondta bunkón, mire realizáltam hogy a Williams garázsban vagyok.
-Oh, nagyon sajnálom! - majd készültem távozni.
-Várj! - húzott vissza. - Ne ilyen gyorsan. Mi is a neved?
-Elizabeth Norris. - feleltem félve.
-Lando Norris tesója vagy? - érdeklőden nézett rám a nálam harminc centivel magasabb férfi.
-Nem. - még mindig reszkettem, mivel eléggé nagy testi előnyben volt.
-Akkor meg megmondom ha mégegyszer be teszed ide a lábad, az egész Forma 1-től eltiltalak egy örök életre. Hogy képzeled hogy beszöksz a boxunkba? Te csak egy rajongó vagy.
-Nem vagyok rajongó! - ekkor elengedtem a szorításából. - Günther Steiner lányának a legjobb barátnője vagyok.
-Ohh, tehát a Haas-hoz mentél. - nevetett. - Megértem hogy oda mész. Nem néznek ki belőled mást, csak hogy a leggyengébb csapatot választottad.
Mindeközben felhívott Sophie telefonon:
-Menj csak vedd fel. De jól jegyezd meg amit mondtam. Tudnod kell hogy kivel beszélsz. - majd szinte kilökdösött a garázsból.
Miután elmesélem mindezt a legjobb barátnőmnek, ő kialakított egy gyűlöletet az egész Williams csapat iránt.
Az esetet feldolgozva, úgy döntöttünk hogy elmegyünk vásárolni karácsonyra London utcáin.
-Na ezt nem hiszem el! - fogta a fejét Sophie.-Mi az? - súgtam a fülébe.
-Itt van ez a faszkalap. - mutatott a Williams pilótára.
-Oké, akkor induljunk ki az üzletből. - karoltam bele, majd próbáltuk ott hagyni a Tommy Hilfiger üzletet.
-Lizzy. - szólított meg. Honnan tudja a becenevem?
-Ne foglalkozz vele! - mondta hangosan barátnőm, majd gyors léptekkel próbáltuk őt otthagyni.
-Várj légyszíves! - fogta meg megint a karom.
-Engedj el! - húztam el a kezem. A múltkori eset jutott eszembe.
-Most bocsánatot kérni jöttem. - hangja lágy volt és szelíd.
-Lizzy gyere már! - próbált elrángatni a bestim még mindig.
És megbocsátottam. Ebből az lett hogy randevúzni kezdtünk. Hatalmas szerencsém volt abban hogy mindketten Londonban éltünk.
A szilvesztert eredetileg Sophie-val és családjával töltöttem volna, azonban George ezt megakadályozta. El hívott szilveszterezni engem és a legjobb barátnőm, az ő barátai társaságába.
Nem mondom azt hogy Sophie megbékélt vele, de elfogadta azt hogy randizgatok vele és hogy ebből lehet valami.2020.12.31
Szinte már mindneki részeg volt. Pár másodperc maradt mindaddig ameddig el nem kezdődött a 2021-es év.
A párok csókolózni kezdtek, és hát szinte alig maradtunk szinglik akik nem. Csak Sophie-ra nézve nevettem.
Ekkor jött az hogy George magához rántott és a csókunkkal együtt mentünk át 2021-be.
Mindezek után már csak egy dologra vártam. Hogy megkérdezze hogy mikor leszek a barátnője. Azonban ez kicsit máshogy alakult.-Majd még beszélünk! - nyomott egy rövid csókot a számra majd elköszönt.
Ezzel nem is lett volna semmi gond. Ha ezt a pillanatot nem kapja le egy paparazzi.
A telefonom felrobbant, annyi értesítés jött. Ezrek követtek be, és gratuláltak a kapcsolatunknak. Ami amúgy nem is létezett.2021.01.03.
-A problémák elkerülésére végett, egy párt kell alkotnunk! - mondta a kanapéján ülve George.
-Csak hivatalosan? - kérdeztem vissza.
-Ne viccelj már. - nevetett. - Amióta megláttalak a paddockban azóta a barátnőmnek szeretnélek. Természetesen együtt vagyunk.
-Kár hogy nem egyeztem bele. - mosolyodtam el. - Félre ne érts, szerintem gondolatolvasó vagy.
-Nos szerintem nem kell vesztegetni az időt! - karolt át. - Az üzletben nagyon jól tetted hogy nem hallgattál Sophie-ra.
Ohh, pedig de jól tettem volna...
Így lettem George Russell barátnője. Gyönyörű kapcsolatban éltünk. Egy dologgal volt gond. Az hogy mindössze 17 voltam........
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...