20.rész -A közös nyaralás

94 6 0
                                    

Charles szemszöge:

  A magyar nagydíj után úgy döntött a társaság,hogy közösen megyünk el nyaralni. Ezért úgy döntöttem hogy gyorsan szervezek egy nyaralást Mykonoson,pontosabban Görögországban.

-Kincsem, jóreggelt! -puszilgattam a barátnőm.

-De fura hogy ilyen korán keltél. Mindig én keltelek téged. - mondta félálomban majd megcsókolt.

-Ideje készülnöd én addig felhívom Lizzyt. - majd kimentem az erkélyre ahol tárcsázni kezdtem a brit lány számát.

-Jóreggelt! -szólt bele álmosan a telefonba. -Mikor indulunk,és kikkel?

-Bocsánat hogy felkeltettelek. - mosolyodtam el. -Egyébként azt hiszem hogy majd csak Mykonosban találkozik mindenki, de a monacói banda három óra múlva indul.

-Szuper. Akkor elméletileg heten találkozunk itt. - egyeztetett velem.

-Nem! -ráztam a fejem,pedig nem is látja. -Kilencen leszünk.

-Ki jön még? -kérdezte. A hangja megváltozott.

-Meghívtam Albont,illetve Pierret. Alex szerzett nekünk egy iszonyat jó hajót, Pierre meg most éppen szingli,meg a legjobb barátom is,szóval őt is elhívtam. Hátha felszed valami görög csajt. -magyaráztam.

-Oké! Akkor három óra múlva tali Nizzában, ahol majd megyünk Max magángépével. -majd lerakta a hívást.

  Celestével sietnünk kellett,mivel késésben voltunk.Sajnos otthon hagytam az útlevelet,így vissza kellett fordulnunk.

-Azt hittem már hogy sose jöttök. -gúnyolódott Max.

-Sziasztok -jött oda elsőként köszönni Lizzy.

-Na hogy van én lakásomban nevelkedő kisfiú? -kérdeztem miközben megsimítottam a hasát.

-Hamarosan kiderül a neme,szóval tarthatjuk a partit,ami majd megmutatja a nemét. -mosolygott rám,majd köszönt a barátnőmnek is.

-Induljunk!  -indult előre célirányosan Max. Közben Amelia kezét fogta.

-Kiváncsi vagyok mikor jönnek már össze! -súgott a fülembe Celeste.

-Ideje lenne már! -értettem egyet,majd nagynehezen felszálltunk a gépemre.

-A másik gépen kik lesznek? -kérdezte Olivia. Annak ellenére hogy Natalie már nincs az életünkben,attól őt nagyon megszerettük,ezért továbbra is a társaság tagja,főleg hogy mindig ő hozza el a füvescigit.

-Ott van Emma és Lewis, George,Sophie,Flora és Lando,illetve Mick is. -közölte Daniel.

-Egyébként hogy fogjuk fizetni a dolgokat? -kérdezte Alex.

-Én fizetem a szállodát és az első ott töltött napot. A második napon Lando fizet,a harmadikon George,a negyediken Daniel,az ötödiken Lewis,a hatodikon Mick,és a hetedik napon pedig Max. - soroltam fel a "szponzorokat".

-Örülök hogy ilyen kedvesek vagytok. Én a gyerekem miatt szerintem nem tudtam volna finanszírozni egy ilyen utazást. - hálálkodott Lizzy.

-Ne aggódj. -nyugtattam meg. -Apukád pénze biztosan elég lesz ahhoz hogy ameddig ovis nem lesz a kicsi,addig te felnevelhesd bőségben.

-Na ne érzelegjünk itt, inkább igyunk valaki finom koktélokat. - vetette fel ötletét Pierre majd ünnepelni kezdtünk.

  Az út további részen a lányok külön vonultak, így mi fiúk egy férfias beszélgetést kezdtünk el.

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now