26. - Váratlan események

73 4 0
                                    

Max szemszöge:

Éppen a török nagydíjon vagyunk, és péntek este van. Olyan unalmas hogy nem bulizunk, és hogy nem lehet inni. Ezért unalmamban átmentem Ameliához.

-Szia picim! -csókoltam meg azt a lányt, aki még nem is a barátnőm.

-Umm, mizu? -próbálta terelni a témát. Szerintem most nincs ilyen romantikázós kedvében.

-Átjöttem. Péntek van és nincsen semmi izgi. - feleltem lehangoltan.

-Mondanám hogy csináljunk valami izgit, de most nincs kedvem hozzá kettesben. Hívjuk ide a többieket, aztán ha többen vagyunk hátha okosabbak leszünk. - sokkal jobban örültem volna egy kettes romantikázásnak, de hát Amelia ilyen. Mikor milyen kedve van.

-Megyek írok a közös csoportba. - majd elővettem a telefonom.

@maxverstappen1
Sziasztok. Gyertek át Ameliához most!

@charles_leclerc
Muszáj? Olyan jó filmet néztünk  Lizzyvel,nincs kedvem megszakítani.

@georgerussell63
Nincs mese. Mindenki indul most!

  Mindenki látta George üzenetét, így kinyitottuk az ajtót és szépen vártunk mindenkire.
  Először Lando és Flora érkezett, majd Celeste és Sophie. Őket követte Daniel,Pierre,Mick majd Lewis és Emma.
  Mikor már George és Alex is megérkezett, akit nem is hívtunk, egyedül Lizzyre és Charlesra vártunk.

-Sziasztok! - jöttek be hárman a szobába. A harmadik személyt nem ismertem fel.

-Nos,mivel Arthur is nézte velünk a filmet,így őt is elhoztam most ha nem gond. - mondta Charles.

-Lizzy! - lépett oda George hozzá, de szinte azonnal eltolta magától.

-Most ne szólj hozzám! Majd beszédem van veled. - mérgelődött a lány, majd leült az egyik kanapéra, amin mellette Albon ült.

-Hogy-hogy nem együtt jött Celeste és Charles? -kérdezte Mick.

-Látom le vagy maradva. - állt fel Celeste. - Charlessal szakítottunk.

-Te szakítottál velem az a geci premier miatt. - pattant fel Charles idegében.

-Én se mentem el. - tette hozzá George.

-Kussolj, mert nem kérdezett senki. - válaszolta idegesen Charles. -Amúgy meg ne kamuzz.

-Nem a premier volt a fő indok. Úgy minden is egyben. -  kezdett el vitatkozni Celeste.

-Kurvára irritáló, hogy itt állandóan vita van. - mérgelődött Daniel. - Fejezzétek be, vagy én elmegyek.

-Igaza van.  - bólintottam. - Inkább azon gondolkodjunk hogy mi legyen most, mit csináljunk.

-Valami tilosat. - nevetett Pierre. -Ami össze hozza a csapatot.

-Szökjünk be a pályára. Na az mekkora lenne. - vetette fel hülye ötletét Albon.

-Én nem tudok kerítésen átmászni, mivel valaki felcsinált. -utalt Lizzy idegesen Georgera.

-Mondtam hogy vetessük el. - próbálta védeni magát George.

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now