Lizzy szemszöge:
A bakui nagydíjon is ott voltam. Igazából fölöslegesen. A hír terjedt ki rólam, hogy még csak most töltöttem a tizennyolcat.
Jelenleg Angliában vagyok. Landoval és Floraval. Nagyon édesnek tartom hogy így foglalkoznak velem, azonban nem érzem magam otthon.
Szép emlékek kötnek ide, ami vissza gondolva fájó. A hazug gyerekkorom, a George-dzsal való kapcsolatom, és a sok szép emlék Sophie-val.
Legszívesebben megint Monacóban lennék, Charles lakásában, úgy mint ezelőtt, hogy Sophie mindennap meglátogatott.-Milyen terved van Lando? - néztem a bátyámra.
-Max és Amelia nagyon ismerkednek egymással. Mi lenne, ha azt mondanánk hogy együtt vannak. Max válasza úgyis az lenne hogy együtt vannak, mivel ő félti a legjobban a karrierjét. Így ezen szépen elterelné mindenki figyelmét, ugyanis most mindenki Maxra fókuszál. - vázolta fel a tervét.
-Ez nagyon jó ötlet, de ki kell találni egy B opciót is arra, hogyha mégse menne le a hír. - tanakodtam.
-Ennyire ne csesszetek ki Ameliával. - szólt közbe Flora is.
-Szükség törvényt bont. - vonta meg a vállát Lando.
-És mi legyen a B terv? - kérdeztem.
-Majd ő ki találja a dolgokat. - mondta Lando majd lefagytam.
-Mi? Nem. - tiltakoztam.
-Neked nem lesz semmi dolgod. Mindig mellettem leszel. Georgenak meg a karrierjét hagyjuk már meg, így is nagyon szarul van. - magyarázott Lando.
-Szerinted én nem vagyok szarul? - néztem magamra. - Engem jobban tönkretett.
-Lizzy. Ne idegeskedj. Terhes vagy. - próbált nyugtatni Flora.
-Úristen! - kezdtem el idegeskedni. - Terhes vagyok. Meg fogják tudni, és még azt is tudni fogják hogy kiskorú voltam mikor megfogant. Nekem végem lesz.
-Lizzy, nyugodj le! - tette kezeit a vállamra.
-Majd kamuzok azt mondom hogy örökbe fogadtam, vagy nem tudom. Felnevelhetném az unokatesómként is.
-Ne ezzel foglalkozz. - mondta Flora. - Inkább koncentráljunk Maxékra.
- Azonban először, azt kell elintézni hogy Amelia és Maxról legyen valami kép, ami mutatja hogy smárolnak. Utána ezt a képet kiszivárogtatjuk. Max úgyis a karrierjét fogja védeni. - magyarázott továbbra Lando.
-Rendezzünk egy jachtozást megint. Akkor amikor lefotózzák őket, lehetne megint azt mondani hogy valami paparazzi volt. - mondtam az ötletem.
-Ez tökéletes. Beszélek Charlesszal, holnap már kezdődhet is a buli. - majd elő vette a telefonját, és intézkedni kezdett.
Később...
Jelenleg Lando magángépén vagyunk, megyünk Monacóba. A társaság hasonló mint a legutóbbi utazáson, csak most Sophie is velünk tart.
A tervhez mindeközben Lando felbérelt egy kamerást is. Minden eddig úgy halad, ahogy kéne.
Amint megérkeztünk, egyből Charles lakására siettem. Az a hely, ahol jelenleg otthon tudom érezni magam.-Charles! - öleltem át szorosan. - Celeste merre van?
-A saját lakásban. Nálam is fura egyáltalán hogy itt vagyok. - mosolyodott el. - Amikor csak lehet az ő lakásában vagyunk. Már hiányzik az, hogy nem vagy itt, és nincs teljes biztonságban a lakás.
-Nekem is hiányzik a lakásod. Tudod ez ilyen menedék számomra. - mondtam kínosan, de igaz volt.
-Ide bármikor jöhetsz. - nyugtatott meg. - Egyébként hol vannak a többiek? Sophie és Landoék?
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...