9.rész - Gubancos születésnap

95 6 0
                                    

Celeste szemszöge:
2021.május 23.

Ülök a Ferrari garázsban, már az autók a felvezető körön vannak. Nem sokára kezdetét veszi a Monacói futam.

Szinte tapintani lehet a feszültséget itt a Ferrarinál. Nekem is a szívem majd kiugrik a helyéről.Annyira izgulok. Charlesnak nagyon fontos ez a futam. Szeretném ha boldog lenne.

A pole pozícióból komoly esélyei lehetnek akár a futam győzelemre is.

Már a pálya közepénél járhat Charles mikor egy rádió üzenetet hallunk tőle:

-  Ne! Ne. Ne. Neeem!

A Ferrari garázsba mindenki egy emberként szisszent fel. Valószínű a sebességváltóval lehet a baj ,a tegnapi törés miatt.

Charles behajt a boxutcába, majd kiszáll a piros autóból.

Így mielőtt el kezdhette volna véget is ér neki a verseny.

Szívszorító ennyire összetörtnek látni.

Körülbelül tíz perc múlva fel megyek az öltözőjébe, ami be van zárva. Nem csodálom, Charles valószínű legkevésbé se vágyik most társaságra.

Bekopogok.

- Hagyj! - mondja a zárt ajtón keresztül.

- Charles, csak én vagyok. - mondom halkan, magam sem értem miért.

Kinyitódik az ajtó. Egy teljesen összetört Charles áll előttem.

Nem mond semmit, csak szorosan magához ölel.

2021.május 29.

Az ébresztőm hangjára kelek.

Sose voltam korán kelő típus, a reggelek számomra mindig nehézkesek.

De ma barátnőm, Lizzy 18.születésnapja van. Egy meglepetés partit szervezünk neki Landoval, Floraval és Charlesal.

Fontos lenne mihamarabb felkelnem.

Kinyomom az ébresztőt.

Elég fáradt, kómás vagyok, de érzékelem a hangokat amik a konyhámból hallatszanak.

Tehát úgy döntök, hogy kikelek a pihe-puha ágyamból és megnézem, hogy mi is folyik ott.

Charles áll egy serpenyő felett egy szál alsógatyába és ahogy látom palacsintát készít, azaz csak próbál.

Talán erre nem számítottam, így korán reggel.

- Basszus Charles még palacsinta sütéshez is béna vagy.. - zsörtölődik magában, imádom mikor E/3 -ban beszél magáról.

Elkuncogom magam, mire hátra fordul.

- Jó reggelt! Mióta állsz itt? - kérdezi meglepetten.

- Most keltem fel nem rég. - mosolygok, miközben oda megyek neki segíteni.

- Remélem nem keltettelek fel. Szerettem volna reggelit csinálni neked, dehát eléggé besült a dolog..szó szerint. - nevetve mutat a tucat égett palacsintára.

- Mondtam már, hogy az égett része a kedvencem? - kérdezem. Nem válaszol semmit, hosszú percekig nézzük egymást.

Majd megismétlődik ugyanaz ami egy héttel ezelőtt, a pole pozícióját megszerző Charles -al.

Egy kis különbséggel: ez a csók most sokkal szenvedélyesebb.

Hamar az ölébe vesz.

A sok-sok csók közben a kanapé felé irányít én meg magamra húzom.

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now