28. - Kórházi események

79 5 0
                                    

Lizzy szemszöge:

  Ez volt életem eddigi legrosszabb időszaka. Azonban mostmár végre megszületett a fiam, így talán a legboldogabb vagyok.
  Éppen várakoztam és ezekre gondoltam, amikor Alex jött be hozzám.

-Lizzy, hogy vagy? - kérdezte.

-Örülök hogy nincs már fájdalom, de nagyon kimerült vagyok. - feleltem.

-Egy dolgot kérdeznék, mielőtt elalszol. Miért Alex lett a neve?

-Majd megtudod. - válaszoltam álmosan. - Addig is kérlek figyelj a fiamra. Senki nem bánthatja.

A nagy szundikálásom közben felébredtem Sophie hangjára. Azonban észrevettem hohy nem csak Albonnal beszélget.

-Hol a fiam? - riadtam fel.

-Lizzy ne aggódj. -vigasztalt Alex. - Biztonságban alszik.

-Ohh Sophie! -pillantottam meg a legjobb barátnőm.

-Lizzy. Mesélj, hogy vagy? - guggolt oda hozzám.

-Hát nem annyira jól. Nagyon fájdalmas volt. Először nem is lélegzett. Azt hittem hogy nem éli túl. -panaszkodtam neki.

-A lényeg hogy mostmár jól vagy. - simogatta meg a kezem Sophie.

-Arthur mit keres itt? -néztem fura szemekkel Sophie-ra.

-Hát ha nem haragszol, Charlest képviselem. -felelte a monacói.

-Miért haragudnék? Egyébként, sosem tudnék egy Leclerc fiúra. - mosolyodtam el.

-És, mostmár bejelenthető hogy a Russell név kihalásának esélye újra csökkent ezzel a pici fiúval. - hozta Alex oda a kezeimbe a fiam.

-Ohh,drágám. - ringattam.

-A legszebb kisbaba akit valaha láttam. - nézte mosolyogva a legjobb barátnőm.

-És, Charles által rokona leszek ennek a cukiságnak. - simogatta meg Arthur a fejét.

-Alex, Arthur. Kérlek hagyjatok magunkra Sophie-val. - mondtam a fiúknak,majd ők elmentek és kettesben maradtunk.

-Lizzy, ne aggódj. Teljesen megértem hogy Charles a keresztapja. Majd a következőnek leszek én. -  simogatta meg a kezem.

-Szerintem a következő nem Russell lesz. - néztem szomorúan félre.

-Hanem Albon? - nevetett.

-Mii, dehogyis. - ráztam a fejem.

-Ugyanmár Lizzy, látom hogy néz rád. Amúgyis, olyan jól viselkedik a kicsi Alexszel, simán lehetne az apja is. Így amikor nincs ott George, ő lehetne a gyerek apja. - mondta ötletét.

-Charles is ezt mondta. -  feleltem kínosan. - Alex tényleg iszonyat jól néz ki, de George a legjobb barátja.

-Legyetek titokban együtt. Rajtam kívül senki ne tudja meg. Még Charles sem. - bíztatott Sophie.

-Adok ennek egy esélyt. - vontam meg a vállam.

-Egyébként ne hidd azt hogy nem tudom. Alexról nevezted el a fiad,ami egy szép és nemes dolog. - nyugtatott meg. -De ezt a többieknek is el kell mondanod, hiszen nagyon kiváncsiak hogy miért Alex lett az első neve a gyereknek.

-Majd megoldom. - feleltem.

-Elizabeth Norris. Kérem, a kisfia még nagyon pici. Vissza kell vinnünk megfigyelésre. - jött be az egyik nővér.

-Vigyázzanak rá! - kértem a nővért.

-Lizzy, most pihenj le. Mi várni fogunk rád odakint. - mondta Sophie, majd megint iszonyatgyorsan elaludtam.

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now