Lizzy szemszöge:
2021.04.19
Jelenleg úton vagyunk az Imolában lévő nagydíjra. Mondanom sem kell eléggé izgatott vagyok. Az az első nagydíj ahova úgy megyek hogy én vagyok George Russell barátnője.
A kocsiban ülve úgy döntöttem hogy felhozok egy témát, hogy ne csendben teljen.-Kíváncsi leszek hogy milyen helyezést fogsz elérni. - mosolyogtam rá, mire válaszul a combomra tette a kezét és elkezdte simogatni.
-Nos, ez Williams pálya, úgy hogy jó lenne a pontszerzés. Főleg hogy te is itt vagy velem. - majd belemarkolt a combomba. Imádom ezt az érzést. - Bár Ferrari pálya is.
-Még mindig nem tudom elhinni hogy Charles megütött Monaco közepén. - fogtam a fejem majd megérkeztünk.
-Ne szállj ki, várd meg míg oda megyek. - majd gyorsan kipattant az ülésről, és átjött az én oldalamra ajtót nyitni.
-Micsoda úriember! - majd egy rövid csókot nyomtam a szájára.
-Egy ilyen hölgy mellett nem tudok nem úriember lenni. - majd kezet csókolt, és összekulcsolta a kezeinket. Így sétáltam vele végig a paddockban.
Útközben, természetesen közbe kellett valakinek szakítani minket. Egy Williams mérnök fogta, és elrabolta tőlem George-dzsot. Unalmamban fogtam, és bementem a Mercedes garázsba. Tudtam hogy ott lesz Emma és Celeste is.
-Be szeretnék menni! - próbáltam volna bejutni de hiába.
-Ide nem engedünk be idegeneket. - erősködött a biztonsági őr.
-Valami gond van? - jelent meg a hátam mögött Lewis. - Ő George Russell barátnője.
-Akkor sem tartozik a Mercedeshez! - szólt vissza Lewisnak a biztonsági őr.
-Ohh igen? - bólintott ironikusan. - Most ő szépen be jön velem. - majd Lewis megfogott a karomnál fogva és bevitt a Mercedes home-ba.
-Ekkora egy faszfejt! - panaszkodtam Lewisnak. - Köszönöm hogy megmentettél.
-Igazán nincs mit! - majd elindult a másik irányba. - Angela, intézd el légyszíves hogy ne ő legyen többet a biztonsági őr. Nem engedett be minket! - majd elmosolyodtam, és elindultam megkeresni a lányokat.
-Sziasztok! - mentem oda a lányokhoz.
-Szia! - majd egy öleléssel köszöntettük egymást.
-Először is Emma! A pasid megmentett. - mosolyogtam rá.
-Mi? - lepődött meg. - Már te is tudod?
-Az egész paddock tudja hogy Lewis Hamilton már nem szingli. - szólt közbe Celeste. - És hogy-hogy itt vagy?
-Hát George-dzsot hamar elvitte magával a mérnöke, így úgy gondoltam ne unatkozzak a futam előtt, el jöttem. - feleltem majd Celestére néztem. - Szerintem neked meg a Ferrari garázsban kéne lenned.
-Jajj ugyanmár. - legyintett. - Az hogy múltkor ott voltam nála, az nem jelent semmit.
-Pedig mind a ketten tudjátok hogy szükségetek van egymásra. Amióta szakítottatok, mindig csak egymásra gondoltok. A sziveitek szeretik egymást, de az agyatok meg azt mondja hogy nem. - magyarázott Emma. Teljesen egyetértek vele.
-Na, már hív is George. - majd előkaptam a telefonom.
-Merre vagy? - szólt bele. - Azonnal gyere vissza.
-A Mercedes garázsban. - feleltem a telefonba.
-Mit keresel te ott? - kérdezte picit feszülten.
-Beszéltem pár szót Emmáékkal. - vontam meg a vállam. A beszélgetést Emmáék csendben figyelték.
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...