17. -A bolond naplóolvasás

84 5 0
                                    

Lizzy szemszöge:

Miután mindenki kibékült mindenkivel, - kivéve én George-dzsal -, úgy döntöttem hogy felavatom azt hogy Charleshoz költöztem.
Meghívtam mindenkit, még George-dzsot is, hadd lássa hogy milyen boldog vagyok nélküle is.

-Jöhetnének már! - panaszkodtam Charlesnak és Celestének. - Már este nyolc van.

-Egyszerre fog jönni mindenki, figyeld meg. - tette hozzá Charles.

-Van benne valami. - értett egyet Celeste is.

-Sziasztok! - jött be egyszerre a társaság. - Itt van mindenki! - ordított fel Lando.

-Nos hogy van a kismamánk? - simogatta meg a hasamat Max.

-Minden oké, de ha mégegy ember megfogja a hasam, komolyan mondom hogy elvetélek. - próbáltam elmondani mindenkinek, hogy sok ember vesz körül.

-Nyugodj meg! - jött oda hozzám Flora. - Csak a lakásra kíváncsiak, meg inni akarnak, szóval szerintem csak kezd el a lakás körbe mutatását.

-Megmutatom mindenkinek a lakást! - ordítottam fel, majd mindenki kíváncsian követett.

Amikor mutattam a babaszobát, George csak csendben kullogott a többiek mögött. Még megis sajnáltam volna, ha nem nem jutottak volna eszembe azok az alkalmak, akárhányszor ribancnak hívott.

-Ez nagyon jó lakás, gratulálok! - jött oda hozzám Daniel. - Jól megcsináltad, hogy egy 7 millió eurós lakást Charles oda adott.

-Ha ennyire sokallod a pénzt Daniel, akkor én is kifizetem neki. - szólt közbe Max is. - Főleg most hogy idén világbajnok leszek.

-Ne legyél abban olyan biztos! - szólt közbe Lewis is.

-Szerintem addigra Olivia olyan füvescigi biszniszt csinál, hogy neki is lesz annyi hogy vegyen neked egyet. - viccelődött Emma.

-Szerintem itt sokan ki fizetnénk neki. - mondta Lando is. - De inkább igyunk, kezdődjön a buli.

A fiúk hamar ellopták az összes piát, azonban meglepetésemre George nem ivott.

-Játszunk valamit! - vetette fel ötletét Lando.

-Oké! - ordított fel Verstappen. - Ezt a játékot annyira sok ideig tartogattam, ideje most elkezdeni.

-Mégis mit tartogattál eddig? - kérdezte Charles.

-Tudjátok, már mindenki lakásában voltam. Ekkor sikerült mindenkinek ellopnom a gyermekkori naplóját. - hozott elő vagy tíz könyvet Max.

-Nagyon sajnálom srácok, de nekünk most Emmával mennünk kell. - mondta Lewis, miután a telefonjára nézett, és elindult Emmával.

-Nem igazán gond, róluk nem tudok semmit. - nevetett Max.

Magamban imádkoztam hogy vissza tudjam szerezni, és ne olvassák fel a legnagyobb titkom.

-Mindenkinek ki osztok egyet, amiben keresnek egy érdekességet, majd azt szépen elmondják hogy kiről van szó és milyen szaftos dolof derült ki egymásról. Végülis bízunk egymásban, nem? - nevetett Max, majd elkezdegetett random naplókat osztogatni. Én Landoét kaptam meg.

Lapozgattam, folyamatos uncsi dumák, míg addig míg egy lánnyal kapcsolatban nem találtam valamit.

Az a bizonyos lány, akinek nem
tudom a nevét. Mindig Steiner lányával
jár a Paddockba, és a Haas garázsban van.
Mindenesetre, szerencsére van egy lány,
aki el tereli róla a figyelmem, hogy ne
bolonduljak bele abba a gyönyörű lányba.
Flora legalább tudja hogy ki vagyok,
és egyedül ez számít...

Mikor ezt elolvastam, le sokkoltam. A bátyám, aki akkor még nem tudta hogy rokonok vagyunk, kinézett magának. De jó hogy én még arról sem tudtam hogy ő létezik.

-Hú, Lizzy, isten kegyelmezzen neked! - ordított fel Daniel. Basszus, hozzá került a naplóm.

-Szerintem kezdhetjük! - dörzsölt össze a tenyereit Max, majd elkezdett olvasni. - Celeste naplóját kaptam.
Azt írja hogy az ikertestvére halála miatt őt okolták a szülei, és egy jó ideig nem tudott megnyílni senkinek sem. Úristen, Charles a nagy megmentő. - ironizált. - Ez semmi.

-Már hogyne lenne semmi!? - veszekedett Celeste. - Egy akkora gyermekkori traumát okozott hogy sosem bíztam magamban. De gratulálok Verstappen, megint összehoztad.

-Én jövök! - jelentkezett Lando. Komolyan mondom a fiúk örülnek ennek a játéknak. - Én Amelia naplóját kaptam, ami azt említi, hogy örökbe van fogadva.

-Lando! - szólt rá egyszerre Max és Amelia is. - Ezt minek mondtad el?

-Ti mondtátok. - vont vállat a brit.

-Én jövök. - mondta George is. - Sophie, ne haragudj, de kérlek ne utálj meg. Szeretem Lizzyt.

-Russell, eddig éltél! - szólt rá a barátnőm.

-Azért nem volt még sosem kapcsolatom, mivel a hírnév miatt nem bírok senkiben sem bízni csak Lizzyben. - idézett George.

-Ennek a játéknak egyáltalán mi értelme van? - kérdezte Celeste.

-Amikor tizenöt voltam, volt egy párkapcsolatom. - kezdett el olvasni Daniel is. Tudtam hogy most nekem végem. - Ő volt életem szerelme, mindaddig míg nem volt autóbalesete. Éppen otthon voltam, amikor ra vártam, hogy végre egyszer már össze bújjunk az ágyban, amikor telefonált az apja, hogy vége. Azt hittem akkor én is meghaltam. Elvesztettem életem egy darabját, és azóta nem tudok senkit úgy szeretni, mint őt. - idézte az akkori írásaimat.

-Bazdmeg! - ordított fel George, majd berohant az egyik szobába.

-Nem akarok ki maradni. - mondta Mick is. - Én Floráét kaptam, amiben azt írja, hogy Landoval a kapcsolatuk elején terherbe esett, csak gyorsan elvetélt és titokban tartotta.

-Hogy mi a... - kelt fel Lando is a körből, majd az erkélyre ment, és kért egy cigit Celestetől.

Én először George után siettem.

-Ezért nem szeretsz? - kérdezte és közben könnyezett amin meglepődtem.

-Mi? Dehogy. Ezt még azelőtt írtam mielőtt össze jöttünk volna.

-Lizzy te még nem is tudod? - nézett rám meredten.

-Mit? - kérdeztem ijedten.

-Én és a legjobb barátom voltunk azok akik ezt tették. Csak mivel nem én vezettem, így én nem lettem meghuzatva. - mondta majd megint könnyek csordultak ki a szeméből.

-Nem, nem az nem lehet igaz. - ráztam a fejem. - Nem te vezettél, nem te nem ölhettted meg.

-De én is ültem az autóban, és az én ötletem volt hogy igyunk. - mondta megbánóan.

-Nem lehet! - még mindig ráztam a fejem. -A gyermekem apja nem ilyen. Te őt sose tudnád.

-De legalább ez egy jel volt egy másnak. - próbált volna megölelni de hiába.

-George! Most hagyj egyedül. - kérleltem.

-Lizzy, most már megértem miért nem szeretsz. Mert őt szereted. - mondta majd leguggolt elém, miközben én az ágyon ültem.

-Hogy mondhatsz ilyet? - akadtam ki. - Ha ennyire akarod tudni, téged kurvára jobban szerettelek. Csak elbasztad, és igen, vissza gondolva fájó hogy már nem ő van itt.

-Sajnálom a balesetet. - rázta a fejét. - Szeretlek. - majd egy puszit nyomott a homlokomra és elment.

Könnyes szemmel Flora után mentem, aki éppen Landoval beszélt.

-Lizzy, kérlek most menj! - küldött el Lando. - Kettesben szeretnénk lenni.

Amilyen jól kezdődött az este, olyan rosszul fejeződött be...

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now