Flora szemszöge:
Reggel brutális fejfájásra keltem. Nem is csodálkozok a tegnap este után. A felére nem is emlékszem. Főleg a felelsz vagy mersz ami kész káosz lett, így leléptünk róla Lando- val.
Próbáltam a lehető leghalkabban kikelni az ágyból, hogy ne keltsem fel a mellettem alvó fiút. Miután sikerült, kiosontam a szobából és a konyha felé vettem az irányt ahol nem voltam egyedül.- Jó reggelt- köszöntem Danielnek, aki csak dörmögött valamit és a fejét fogta. - Kérsz fájdalom csillapítót?- kérdeztem mire a fiú végre rám nézett.
- Kettőt is. Durva volt a tegnap. - húzta el a száját.
- Ne is mond. Mi még próbáltunk gyorsan lelépni. Mi lett a végén?- érdeklődtem miközben oda adtam az említett gyógyszert a pilótának, és elé raktam egy pohár vizet is.
- Miután Georgék leléptek eléggé megfogyatkoztunk. Natalie rosszul lett ezért elvittem egy vendégszobába és ott maradtam vele. Nem tudom a többiekkel mi lett. Vagy de! Néhányan kimentek füvezni. De ennyi. - fejezte be a beszámolót majd bevette az egyik gyógyszert és kivett a hűtőből egy palack vizet.! - Viszek Nat-nek, nem hiszem, hogy jobban van mint én- mondta majd eltűnt az alsó szinten.
Kitettem a pultra a többieknek néhány gyógyszert és poharat. Csináltam két kávét majd én is vissza indultam a szobánkba ahol Lando még mindig aludt. Leraktam az éjjeliszekrényre a poharakat és a fájdalomcsillapítót, majd leültem az ágyra és Lando csupasz hátát kezdetem el simogatni.
- Lando! Kelj fel! - suttogtam a fiúnak aki erre mocorogni kezdett. - Édes már lassan dél ideje lenne felkelni! - simogattam tovább mire dörmögött valamit és a fejére húzta a párnáját mire felnevettem. - Hoztam kávét- szóltam mosolyogva mire felém nézett a pilóta egy kisfús mosollyal az arcán.
- Miért nem ezzel kezdted? - kérdezte reggeli rekedt hanggal amitől szinte elolvadtam. - Ugye gyógyszert is hoztál? Vagy inkább egy új agyat, mert az enyém felrobban jelen pillanatban. - kérdezte miközben felült és megdörzsölte az arcát én pedig átnyújtottam neki az említett tárgyakat.- Mi van a többiekkel?
- Danny-vel találkoztam, a többiek alszanak, vagy az is lehet, hogy valahol éppen az after party folyik. Azok után, hogy egyszer egy bulitok után falaznom kellett, hogy vissza érjetek én már nem csodálkzom semmin se. - nevettem fel mire ő is el mosolyodott.
- Mi is aludhatnánk egy kicsit még! - fogta át a derekam és oda húzott magához majd a nyakamba csókolt.
- Lando Norris ha kiöntöd a kávéd én megöllek! - figyelmeztettem mielőtt még megtörténik a baj, majd hallottam a börge és az éjjeliszekrény találkozását így már nyugodtan dőlhettem a mellkasára. Ő pedig visszacsúszott fekvő helyzetbe és a karomat simogatta míg vissza nem aludtam és velem együtt ő is.
Egy hatalmas csattanásra riadtam fel és ültem fel az ágyban.
- Mi volt ez? - kérdeztem az ébredező brittől.
- Nem tudom, de most kinyírok valakit. - kelt ki ő is az ágyból utánnam.
- Pólót azért vegyél. - kuncogtam rajta.
- Pedig pont így akartam kimenni. - ironizált amit csak egy szemforgatással díjaztam ő pedig felkapott egy pólót.
Együtt mentünk le az emeletről és kezdtük el keresni a zaj forrását. Meg is találtuk a konyhában a társaság egy részével együtt. Az egyik bárszéken Lewis foglalt helyet, mellette ült Emma, mellette pedig Amelia ült aki fejét a pulton nyugtatta és laposakat pislogott. Max és Celeste pedig egymással szemben álltak és közöttük volt egy szekrény ajtó.
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...