Lizzy szemszöge:
Éppen hazafelé tartunk. George vezeti a Mercedest, én pedig mellette ülök és fogom a kicsi Alexet.
-Tudnom kell ennek a csóknak a jelentését Lizzy. - vezetés közben rátette a kezét a combomra.
-George nem tudom. Elegem volt Maxból, hiszen látott egy olyan dolgot amit nem kellett volna. - feleltem.
-Mi volt az a dolog? - kérdezte érdekesen de nem akartam felidegesíteni nagyon.
-Őszinte leszek. De neked is annak kell lenned. - néztem mélyen a szemeibe, majd tekintetem megint Alexra esett.
-Mindig is az voltam. Azonban egy dolgot te sem tudsz. - nyugtatott meg.
-Alex megcsókolt a kórházban. Max pedig pont látta. -idegeskedtem.
-Gondoltam. Tudod, annak ellenére hogy Alex az egyik legjobb barátom, utálom azt benne hogy amikor rólad van szó, akkor állandóan csak dícsér. Többször mondta nekem hogy gyönyörű vagy, illetve hogy mennyire szerencsés vagyok hogy volt köztünk valaha bármi is. - mesélte miközben megérkeztünk.
-És mi a te titkod? - kérdeztem miután beértünk a lakásba, és lefektettem kis Alexet az ágyába.
-Amikor nem volt semmilyen nő az életemben, Landoval elmentünk egy sztriptízbárba. Még fiatalok voltunk, neki sem volt ott Flora. Ekkor, lefeküdtem egy kurvával, és elkaptam egy nemi betegséget. Ezért egy jó ideig nem lehettem senkivel. Miután kigyógyultam, akkor pont megismertelek téged, így ezért volt az hogy nagyok vágytam rád hiszen már évek óta nem voltam senkivel. - majd magával szembe ültetett. - Magyarán eléggé ki voltam éhezve.
-Ez vicces és szánalmas is. - nevettem el magam. -Lando is így járt?
-Hasonlóan. Csak ő nem várta meg a biztos védelmet. Esélye volt Florának arra hogy ő is elkapja, de hálistennek nem tudok róla hogy ilyen történt volna, szóval nagy szerencse. - felelte.
-A bátyámon eléggé megvagyok lepődve. - szinte sokkolt állapotban voltam, mégha ezt nem is mutattam ki.
-Lando eléggé komoly életet élt. Flora előtt nem is volt normális kapcsolata. Egyébként meg mindenki azt hitte hogy Flora se fog tartani sokáig neki. Azonban ő másabb. - mesélte tovább a dolgokat.
-Flora gondolom ezeket nem tudja. - összpontosítottam.
-Valóban nem. Én se akartam elmondani, de azt gondolom hogy fontos a bizalom egy kapcsolatban. - az utolsó szót most mégegyszer?
-Kapcsolatban? - néztem ki kerekedett szemekkel rá, hiszen kurvára nem vagyunk még együtt.
-Tudom mit jelentett ez a csók. Tudom a dolgok jelentését, és ha most nem lépek örökké bánni fogom hogy nem léptem. - szemeiből tükröződött a remény. Nem tudtam mitévő legyek.
-George annak a csóknak nem volt jelentése. - pattantam fel.
-Ne félj. Nem foglak bántani. - jött közelebb hozzám. -Csak azt akarom, ami volt februárban. Az volt a legszebb időszakunk.
-Nem felejtem el azokat az időket. Valóban, Dior táskákat kaptam, a drágábbnál drágább ruhákat, és minden nap amikor nem volt futam mi randiztunk. - emlékeztem vissza.
-Ezt vissza adom neked. És mellette itt lesz a pici fiúkánk, aki ezt megkoronázza. - jött közelebb hozzám majd kezeit a derekamra vezette.
-Én lennék a legboldogabb ha ezek a szavak őszinték lennének. De nem tudom mit akarsz. - feleltem teljesen kiakadva.
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...