Mielőtt bele kezdek a jelenlegi életem mesélésébe egy kis ízelítőt adok a régiből.
Apám az igen híres és ismert Christian Horner. Jaj most mindenki azt hiszi, hogy milyen jó gyerekkorom volt, hiszen egy híres és gazdag apám volt. Hát ki kell hogy ábrándítsalak titeket. Rohadtul nem. Az egész gyerekkorom abból ált hogy megfeleljek neki és hogy valami olyat tanuljak aminek köze van a Forma 1-hez .
Így vagyok most végzős egy mérnöki egyetemen és igen hallhattátok már a nevemet is, mint a híres Max Verstappen mérnöke. Igen- igen, Flora Horner. Bár manapság már másfelé lehet hallani. Inkább vagyok a McLaren pilótájánál Lando Norrisnál mostanában mióta tőlem és apámtól volt hangos a sajtó. Pontosan arra gondolok mikor még 2019-ben olyan szinten össze vesztünk hogy Max miattam nem tudott világbajnok lenni hogy év végén kirúgott a Redbulltól.
Ám én nem voltam rest és egyből az értem tolakodó csapatok közül kiválasztottam a számomra legjobban tetszőt. Így kerültem a 2020-as szezonra a McLarenhez, és az igen fiatal sztárpilótájukhoz mérnökként.A szezont egyből egy pódiummal kezdtük és igen jó szezont is zártunk együtt így nem csoda hogy kaptam tőlük egy igen szép kis szerződést az elkövetkező öt évre. És hát hogy milyen a kapcsolatom Landoval? Elég különös.
Ez alatt a szezon alatt eléggé összeszoktunk és elég érdekes dolgok alakultak ki. Pont ilyen volt mikor az évnyitó bulin mind a ketten kicsit sokat ittunk. De inkább elmondom azt az estét.- Szia- jött oda hozzám Lando már egy kicsit ittas állapotban.
- Helloka- köszöntem egy széken ülve és mojitom szívószálát rágcsálva. Hát igen és sem vagyok már a toppon.
- Szabad egy táncra a hölgyet?- nyújtotta felém a kezét.
- Ha az úr ennyire szeretné- mosolyodtam el pedig semmi okom nem volt rá. Béna táncos vagyok és ma estére még egy magassarkút is fel kellett vennem. Na mindegy.
Megfogtam Lando kezét a poharamat pedig az asztalon hagytam. A tánctéren már nem voltak sokan így kényelmesen elfértünk. Lando átkarolta a derekamat majd magához húzott, amitől az illata egyből bekúszott az orromba. A levegőbe egyből citrusosba váltott. Mélyet szippantottam. Összefontam karomat a nyaka körül és hagytam hogy ő irányítson.
- Csodálatos vagy- suttogta olyan halkan hogy szerintem nem is akarta kimondani ezeket a szavakat.
- Köszönöm- pirultam el bár ő nem láthatta, mivel mellkasának döntöttem a fejem.
Ez volt az első de nem az utolsó fura pillanatunk a szezon során. A következő jelentősebb eseményünk mikor az olasz nagydíjra véletlenül a csapat egy szobát vett ki kettőnknek.
- Bocsi srácok!- szólt Jon Lando személyi edzője és átnyújtotta fiúnak a szobakártyát.
- Hát akkor menjünk- fogta meg mind a kettőnk bőröndjét és a lift felé húzta.
Így indultunk el a közös szobánk felé, mivel a csapat már foglalni se tudott, mert a hétvégi verseny miatt minden tele van. Felmentünk a harmadik emeletre és a pilóta kikereste a szobánkat, és mikor kinyitotta csak még kellemetlenebb lett a helyzet, mivel kiderült, hogy a szoba francia ágyas.
- Mész előbb fürödni vagy menjek én?- kérdeztem mivel eléggé későre járt. Még kiakadni se volt erőm így hajnal kettőkor.
- Mehetsz. Addig kipakolok- pillantott rám.
Én pedig kiszedtem a cuccomat a bőröndből és gyorsan bementem a fürdőbe. Mikor végeztem pizsamában kimentem, a fiú pedig felkelt az ágyról és bement a fürdőbe. Meg akartam várni míg kijön, de az ágy olyan kényelmes volt, hogy lefeküdtem és el is aludtam. Reggel arra keltem, hogy valami kemény, tűz a nap és melegem van. Hát igen
Lando Norris mellkasán ébredtem a keze átölelte a derekam és elfelejtettük behúzni a függönyt.
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...