13. rész- Ne higgy a fülednek

80 4 0
                                    

Flora szemszöge:

Jelenleg itthon vagyunk Lando- val. A hajózás óta vissza jöttünk Angliába. A Lizzy- s hír kezd egyre jobban elnyomódni az mellett hogy a nagy és híres Max Verstappen- nek barátnője van. Igaz azóta van közte és Amelia között egy kis feszültség de azt az újságírók nem tudják meg. Mind a ketten eléggé ügyelnek a jó hírükre.

Lando- val nem beszéltünk arról amit az apám mondott. Mind a ketten inkább elfelejtenénk az egészet. És mind a ketten tudjuk hogy ez nem fog annyiban maradni. Az apám igen akaratos ember és addig nem nyugszik még meg nem szerez valamit.

- Szivem- hallottam a pilóta hangját valahonnan a lakásból.

- A teraszon vagyok- léptem be a nappaliba az üvegajtót behúzva magam után.

- Meg fogsz fázni- dorgált le kedvesen majd megölelt.- Jég hideg vagy- jelentette ki és az ő bőre tényleg sokkal melegebb volt szinte már tűz forró volt az enyémhez képest. - Gyere csinálok egy teát- húzott a konyha felé.

Imádom mikor ilyen gondoskodóvá válik. A konyhában felülök egy bárszékre amíg ő felrakja a vizet forralni. Majd elővesz egy bögrét és lerakja elém. A tea filterek között kutatva szólal meg újra.

- Holnap elugrunk anyáékhoz oké?- pillant felém.

- Aha- bólintottam.- Mikorra megyünk?- kérdezem.

- Anya azt mondta hogy menjünk ebédre. Jönnek majd a többiek is- bólintott magának miközben megtalálta a kiválasztott filtert és bele rakta a bögrémbe.

- Családi ebéd?- kérdezem mire bólint.- Remélem Oliék hozzák Millát- kezdtem el gondolkozni hiszen olyan édes a kis csöppség.

- Szerintem nem hagynák otthon- gondolkodik el ő is. Majd beleönti a vizet a bögrébe és oda nyújtja nekem.

- Köszönöm- veszem el tőle.

- Nézünk valamit?- vonja fel kérdőn a szemöldökét. Mire csak megvonom a vállamat.

- De nem nézek veled megint verdákat- tisztázom le előre. Mire elkezdi bevágni a hisztit.

- Nem is nézzük mindig azt- kezd el érvelni.

- Csak minden második alkalommal- forgatom meg a szemem.

- Jó akkor nézzünk valami mást- adja be a derekát.- De nem nézünk semmi sírósat.

- Mintha olyan sokat néznénk ilyeneket- forgatom meg a szemem.

- Jó keress te valamit én addig felveszem ezt- rázza meg a csörgő telefonját majd kimegy a teraszra én pedig bemegyek a nappaliba és bekapcsolom a tévét.

- Oké oké - szól a telefonba miközben befelé jön.- Jól van Jon. Mindjárt megyünk. Jó nyugodj meg ott leszünk. Jó szia.- tette le a telefont.

- Mi a baj?- kérdeztem tőle mert idegesnek tűnt.

- Csak van valami szar és be kell ugranunk a gyárba mert ilyen rendkívüli megbeszélés lesz- dörzsöli meg a homlokát.

- Mi a baj?- érdeklődtem.

- Nem tudom csak azt hogy induljunk mert mindenki teljesen kivan- rakja zsebre a telefonját.

- Öt perc és mehetünk- keltem fel a kanapéról és mentem be a gardróbba majd kivettem egy pulcsit amit gyorsan magamra kapta meg vittem egyet a britnek is.

- Tessék- dobtam oda neki ő pedig gyorsan belebújt.

- Kösz.

- Azt se tudod mivel van gond?- kérdeztem tőle már a kocsiban.

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now