14. - A Norrisok

82 6 0
                                    

Lizzy szemszöge:

Sajnálatos módon, jelenleg megint Angliában vagyok. Azonban nem a közös lakásunkban George-dzsal, nem Landoéknál, nem apámnál, nem anyámnál, hanem Sophie-nál.
  Talán ez az egyetlen hely ahol valamilyen szinten boldognak mondhatom magam.
  Még mindig nem tudtam Landoval közölni hogy hamarosan Charleshoz fogok költözni.
  Celeste és Charles nagyon közreműködő volt. Charles ideje nagy részét így is Celesténél tölti, így mondta hogy igazából bármikor szalonképes.
   Éppen a telómat nyomkodtam, amikor írtak a közös csoportunkba.

@landonorris
Megyek Monacóba, valaki jön velem?

@charles_leclerc
Mi a fasz?

@elizabeth_norris
Ez a csoport még létezik?

@florahorner
Menjél nyugodtan, nem tart vissza senki.

@celeste_sink
Mi folyik itt?

@georgerussell63
Lizzy drágám. De jó hogy tudok rólad valamit. Beszéljünk már pár szót.

@maxverstappen1
Russell. Fejezd be vagy ki raklak.

@mickschumaher
Hoppá. Verstappen védi az ős ellenségét.

@landonorris
Veletek se megyek semmire.

  Miután elolvastam ezt a pár üzit, Sophie-val egy jót nevettünk. Később, azon gondolkodtunk, hogy venni kéne egy új Louis Vuitton táskát.

-Lizzy! - nyitott be nagy erővel egy erős férfi hang.

-Mi a fasz? - szólta el magát Sophie.

-Jössz velem Monacóba. - nyitott be Lando a szobába, és a kezemnél fogva el rángatott.

-Lando nyugi már. Ne rángass, árt a babának. - nyugtattam le. Sophie-tól el se tudtam köszönni.

-Megyünk Monacóba, és szét szedem Verstappent. Tuti ő beszélte rá Florat hogy menjen vissza a RedBullhoz.

-Mi? - néztem ki kerekedett szemekkel. - Ez igaz?

-A telefonba mondta Hornernek. - panaszkodott.

-Tuti nem Max volt. - ráztam a fejem. - Ő nem igazán bírja Florat, mivel ott hagyta a Redbullt.

-Akkor ki? - nézett értetlenül.

-Az apja, te idióta. - wao, Sherlock.

-Akkor is megyünk Monacóba. Le kell nyugodnom. - még mindig úgy sietett.

-Lando! - szóltam rá mérgesen. - Szedd már magad össze! Mi a fasz bajod van? Félre érted a dolgokat. Flora sosem csinálna ilyet.

-De igen. Azt mondta a telefonba hogy visszamegy! - szinte remegett. Eközben még mindig sietősen ment a magángép felé.

-Ha még igaz is. Legalább mennél lassabban azért, hogy ne vetéljem el a kicsi Landot? - mutattam a hasamra.

-Bocsánat. - picit lenyugodott.

-Szálljunk fel a gépre, és ott elmondasz mindent! - így is tettünk.

A gépen.

-Na akkor mesélj! - ültem le a fotelembe, egy alkoholmentes koktéllal a kezemben.

-A konyhában sütögetett. Éppen az apjával beszélt. Igazából nem foglalkoztam vele, mindaddig, míg azt meg nem hallottam, hogy ne aggódj vissza megyek. - mondta idegesen.

-Nem lehetett egy félreértés? - érdeklődtem kíváncsian.

-Lizzy, mégis mi másra mondhatta volna ezt? - na jó, igaza van.

-Most miért is megyünk Monacóba? - kérdeztem meglepetten.

-Verstappent megkérdezem. - vázolta fel a terveit.

-És utána?

-Ott maradunk Charlesnál, mondjuk egy három napot. Csinálunk egy Norris tesós napot. - bólogatott.

-Aha. - jött fel a téma. - Ha már itt tartunk, én lehet tovább maradnék. - nem tudtam befejezni a mondani valóm, mivel közbe szólt.

-Lizzy, én ezt nem bírom. - sírta el magát. - Vissza megy a Red Bullhoz életem szerelme, olyan szakmai titkokkal, hogy az egész McLaren-t tökre teszi.

-Lando, ne sírj! - öleltem át magamhoz. - Biztosan nem mond el szakmai titkokat.

-De igen! - szinte már bőgött.

-Még ez nem biztos. - ráztam a fejem.

  Az úton Lando szinte egész végig sírt, alig tudtam megnyugtatni. Mikor oda értünk Monacóba, én Charleshoz mentem, míg Lando Maxhoz.
  Lando megkért, hogy menjek át Maxhoz. Így hát elindultam gyalog.
   Mire felértem,kellett egy tíz perc,mivel fárasztó a terhesség.

-Lizzy! -ölelt át Max.

-Ti mióta vagytok ilyen jóba egymással? -nézett ránk kiváncsian Lando.

-Amúgy, azt hiszem Lando el akar neked mondani valamit. - nevetett Max.

-Megöllek egyszer Max. - nézett mérgesen Maxra Lando.

-Mit is kéne tudnom? - tettem keresztbe a kezeim.

-Ma este családi vacsit szervezett apa. Ezzel nincs is gond, csak meghívta édesanyád és George-dzsot is. -közölte a tényeket Lando.

-Ez most komoly? - néztem érdekesen a bátyámra.

-Sajnos igen. - nézett szomorúan oldalra.

-Nem csalódtam benned. - szólt közbe Verstappen is.

-Nos, a világ még mindig úgy tudja hogy együtt vagytok, így ezáltal apánk is. - felelte Lando.

-Akkor ideje indulni. - indultam kifelé. - Majd még beszélünk Max. - majd gyorsan elköszöntem tőle, és Landoval vissza indultunk.

-Ne aggódj, nekem Flora-t kell hoznom. -próbált volna könnyíteni a helyzetemen, de hiába.

-De ti még együtt vagytok, én meg amióta tehetem kerülöm George-dzsot. - majd ki akadtam.

-Ne aggódj, mi Norrisok ott leszünk egymásnak. A testvérek örökké elválaszthatatlanok! - majd átöleltem, és elindultunk a gép felé.

  Útközben kiderült hogy nem Max tehet arról hogy Flora megy a RedBullhoz. Csak szimplán az apja befolyásolta.
   Leszálláskor felkészültem,akkor még nem tudtam,hogy a Norris rezidencián mi fog rám várni.....

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now