6. rész - A medencés party

90 7 0
                                    

Sophie szemszoge:

Egy olyan közösségbe kerültem, ahol mindenki valamilyen szinten részese lett a forma1-nek, így a programokat is ehhez kell igazítani. Imola és a Spanyol nagydíj között van 3 hét, van jó idő, van egy jó társaság, van kaja, pia, minden egyéb, mi kell még egy jó medencés partyhoz? Medence, jogos. Bologne-ában találtunk egy fullos wellness szállodát. Tökéletes a számunkra. Lefoglaltuk 1 hétre mindenkinek a szobákat. Természetesen a pároknak egyet. Hétfő reggel megérkeztünk a szállodába, elfoglaltuk a szobákat, kipakoltunk, átöltöztünk és a recepciónál találkoztunk, hogy együtt lemenjünk a medencékhez.

- Készen álltok egy kis pancsolásra? - kérdezte Lando.

- Pancsolni maximum te fogsz. Mi fürödni megyünk. - mondta Max.

- Ugyanaz. - szólt vissza neki. A kis szócsata után elindultunk a wellness részlegre. Hatalmas csúszdák, medencék mindenhol. A fiúk rögtön elindultak a csúszdák felé.

- Pfff. Fiúk. - állapította meg Celeste, mi pedig elmentünk egy kevéske italért és befoglaltuk az egyik pezsgőfürdőt.

- Gyerekek! Én azt mondom, hogy a sör a legjobb így...11 óra körül. - néztem az órámra.

- Úgy érzem egy véleményem vagyunk. - koccintottuk össze a dobozunkat a mellettem ülő Emmával.

- Most akkor mi van veletek George-dzsal? - kérdezte Amelia.

- Jól vagyunk. Csak Max zavart be, de valahogy megoldjuk. - mondta Lizzy.

- Beszélek vele. - válaszolt a holland barátnője.

- Köszönöm. És ti, lányok? - nézett a legjobb barátnőm a szinglikre.

- Mi van velünk? - kérdeztem.

- Van valaki a láthatáron?

- Ja, dehogy, az összes életképtelen. - csatlakozott be Olivia is a beszélgetésbe.

- Adom. - biccentettem felé.

- Ami azt illeti... - kezdte el Celeste.

- Uuu, csak nincs valakid? - kérdeztük a lányt.

- Nem, dehogy, aki nekem tetszik, ő sosem jönne össze velem.

- Dehogynem. Minden pasi álma egy olyan lány mint te. Szép vagy, okos, értelmes, nagyom szerethető személyiséged is van.

- Tényleg így gondoljátok?

- Igen!! - adtunk választ mindannyian egyszerre.

- Aahw, köszönöm csajok!

- Na, de ki az a srác? Ismerjük? - érdeklődtünk lelkesen.

- Igen, de ennél többet nem mondok.

- Aaaahhj! - sóhajtottunk fel. Még beszélgettünk egy kicsit, aztán egyszer csak megjelent a csapatunk másik fele is, és a fiúk beültek mellénk. - Na? Kigyerekeskedtétek magatokat?

- Héj! A csúszdákat ne szóld le! Nem gyerekesek!

- Alapból nekik lett kitalálva. - szálltam be én is.

- Szerinted azokon ott, a nagyobb csúszdákon gyerekek szoktak lemenni? - mutatott a hatalmas, kanyarkkal teli csúszdákra.

- Nem is arra gondoltam. - akadékoskodtam.

- Akkor melyikre?

- Amelyiken ti mentetek. Azok gyerekeknek vannak egyértelműen. - nevettünk a lányokkal.

- Témaváltás! Medencés játékok? Játszunk valamit? - kérdezte Charles.

- Márko póló!!! - vágta rá Lizzy egyszerre Landoval.

- Chh. Nem csoda, hogy testvérek. - motyogta maga előtt George, de nem volt elég halk, hogy meg ne halljuk.

- HOGY TESSÉK?! - vontuk kérdőre mindannyian.

- Semmi, semmi! - tette fel védekezően kezeit a rémült fejet vágó Russell.

- Hallottuk. Szerintem mind. - érveltem.

- Nem szóltam egy szót se!

- Aha, akkor mi Landoval nem vagyunk rokonok? - kérdezte a lány zavarodottan.

- Nem. - adott választ szűkszavűan a barátja.

- Akkor miért mondtad amit mondtál? - tett fel egy teljesen jogos kérdést Norris.

- Nem mondtam semmit.

- George! Gyere velem! Most! - utasította a barátnőm.

- Oh, én édes istenem segíts meg! - szállt ki a medencéből a fiú is. Kimentek az öltözőkhöz. Lando csak nézett maga elé.

- Lando, te tudsz erről valamit? - vonta kérdőre Amelia.

- Dehogy! Semmit!

- Szerintem utánuk kéne menned. - állapítottam meg, mire kérdőn nézett rám. - Te is benne vagy. - mondtam, majd felállt a brit pilóta és utánuk sietett. A hangulat feszült volt. Szinte megfagyott a hangulat.

- Ez így nem tetszik! Nem azért jöttünk ide, hogy kussban üljünk a medencében. Majd ők megbeszélik. Csináljunk is már valamit! - próbáltam lelkesíteni kicsit a csapatot.

- Sophie-nak igaza van. Gyerünk, felállni! Nyomás abba a forgós cuccba! - adtam az ötletet a többieknek, majd kimásztunk a pezsgőfürdőből. - Amúgy, annak van valami neve?

- Saras folyó? Vagy valami ilyesmi? - kérdezte Riccardo.

- Nem sodró folyosó? - adta meg a választ Natalie.

- De az is lehet, de nekem a saras folyó jobban tetszik.

- Hol látsz te itt sarat meg folyót? - vontam kérdőre az ausztrál pilótát, mikor odaértünk az elmített helyszínre. Bementünk a vízbe és élveztük a vizet.

- Sehol. De jobban hangzik. Saras folyó - mutatott szivárványt a kezével.

- Te olyan idióta vagy Daniel. - ironizáltam.

- Mondod te. - szúrt vissza.

- Ott a pont. - válaszolt helyettem Olivia. Szúrós szemmel néztem rá, aztán elröhögtük magunkat. Lassan megtettünk egy egész kört, közben visszatért Lizzy, Lando és George is.
A lány zavarodottnak nézett ki, ahogy a fiatalabb pilóta is, a másik brit viszont csak letört volt.

- Na? Mi történt? - érdeklődtünk mind.

- George egy világi vadbarom, az történt! - fakadt ki a barátnőm.

- Akkor ti...most...rokonok...? - próbáltunk összerakni egy értelmes mondatot.

- Igen. - mondta, és mindenki lesokkolódott.

- De...hogy...vagy...magyarázzátok már el, mert semmit nem értünk. - kérte őket Max.

- Russell kinyomozta, mert bele volt esve Lizzy-be. - adta a magyarázatot Lando.

- De ti miért nem tudtátok? - kérdezte Flora.

- Nem tudom. Nekünk erről senki nem mondott semmit. - válaszolt a lány.

- Akkor most mi lesz? - érdeklődtem.

- Nem tudom. Landoval mindenképpen több időt fogunk együtt tölteni. George-al meg...nem tudom még. - adott választ. - Szerintem pihenjünk egy kicsit. Vannak kártyák, szendvicsek, dőljünk le egy kicsit. - ajánlotta fel az ötletet.

- Okés. - egyezett bele mindenki. George nagyon le volt törve. Látszott rajta, hogy bántja a dolog és sajnálja, de természetesen Lizzy-t is meglehet érteni. A testvéréről van szó. Lando nem nagyon tudta fel dolgozni mi is történt. A nap hátra lévő felében a testvérpár sok időt töltött együtt.

A száguldó cirkusz porondra lépWhere stories live. Discover now