Kovács Emma vagyok 2000. december 31.-én születtem Magyarországon, és itt is nőttem fel a szüleimmel, illetve a bátyámmal, aki mindig is védett mindentől.
Nagy vágyam volt mindig is ,hogy fotós legyek, ezért ilyen szakra jelentkeztem a Monacói egyetemre, ahova fel is vettek.
Nagyon féltett a családom, hogy egyedül leszek kint a nagy világban, de végül nagy nehezen elengedtek.
Nagy szerencsémre itt ismertem meg a legjobb barátnőmet Celeste Sink-et aki nagy Forma 1 rajongó.
Nagyon jól összebarátkoztunk és mindig együtt töltöttük a szabadidőnket.
2019-ben a Monacói nagydíjra elhívott a legjobb barátnőm, hogy nézzük meg közösen és hogy szurkoljunk barátjának, Charles Leclercnek.
Nem volt nagyon kedvem menni, meg mondom az őszintét de mivel nagyon szereti Celeste, a kedvéért elmegyek és szurkolok. Amikor odaértünk nagyon jó hangulat volt.
Még sose voltam olyan helyen ahol ennyire vidámak voltak az emberek. A futamon Charles a 16. körben kiesett sajnos ,ez miatt nagyon szomorúak voltunk. De nagyon megszerettem a Forma 1 világát és azóta is követem minden egyes percét a kedvencemnek szurkolva.~~~~
2020.-ban járunk és hívom a barátnőmet mivel Legrand értékelte az albumját. Nagyon nem sietteti el a dolgokat. Felveszi
-Hol az Istenbe vagy már?!- kérdeztem tőle idegesen, mert mindig késésben van.
-Úton, pár perc és ott vagyok.- válaszolta nyugodtan.
-Siess, értékelte Legrand az albumodat.-mondtam neki majd kinyomtam.
Az egyetem folyosóján vagyok és Camille Legrand odajött hozzám beszélgetni a projektről és elkezdte dicsérni Celeste és az én munkámat is, aminek nagyon örülök. Ez után elmesélte mi is fog történni az elkövetkező évben.
-Jó reggelt!- jött oda hozzánk a legjobb barátnőm.
-Neked is Celeste így 11 óra 52 perckor.-forgatja a szemét Legrand.
-Nem lennék fennakadva ezen, hisz saját érdeked időben érkezni és nem lemaradni az órákról. De lemaradtál a projekt munkád értékeléséről. - felelte Lengrad.
Celeste mereven állt ott és ahogy ismerem tuti azt hiszi hogy lefogja cseszni a tanár, közben meg épp megdicsérni szeretetre volna. Én csak ott mosolyogtam, mivel tudom ,hogy mi következik. Ekkor bólintott Celeste.
-Érdekesen dolgoztad fel a témát, sose láttam még ehhez hasonló megközelítést. A fényképeidről szinte ordít, hogy mennyire fontos neked Monaco és minden gondolatodat bele sűrítetted abba a pár fotóba. Egyszerűen fantasztikus.- mondta a tanárunk és nézte sCelestét a reakciójára várva.
Ekkor rám nézett a legjobb barátnőm és ekkor folytattam amit Legrand szeretett volna mondani.-Albert herceg is látta a fényképeket, és ő is le volt nyűgözve. Tanuló fotósokat keresett az egyetem diákjai közül, akik a 2021-es szezonban gyakornoki állásban a Formula 1-el tartanának, és a közösségi oldalaikra készítenének anyagot.
Úgy néz ki talált is.-mondtam neki vidáman majd a nyakába ugorva ezt mondtam.-2 HÉT MÚLVA INDULUNK BAHREINBE!!!-nagyon izgatott voltam az út miatt ,mert még sose voltam Bahreinbe és minden vágyam volt már oda eljutni valamikor és ez most be is valósúl.
~~~~
Most szálltam le a repülőről és egyből a szállodába vezetett az utam. Kipakoltam a hotel szobámban majd felhívtam Celestét ,hogy nincs e kedve elmenni egyet inni valamit a közelben. Elsétáltunk a hotelhez közeli kávézóhoz majd leültünk egy asztalhoz. Kiválasztottuk mit is szeretnénk inni majd megrendeltük. Nagyon hamar ki is hozták, én egy forró csokit kértem ahogy Celeste is. A forró csokizás úgymond a védjegyünkké vált, szinte mindig ezt kérjük ha kávézóba megyünk. A nagy beszédünk közepén jártunk majd Celeste megszólal:
-Ott jön.-mondja meglepődve.
-Kicsoda?-kérdezem tőle.
-Istenem ide tart, ide jön hozzánk.-nagyon álmélkodó arcot vág és nem tudom leszűrni ki lehet az. Majd ekkor oda lépett mellénk.
Lewis Hamilton személyesen.
Kikerekedtek a szemeim.-Sziasztok hölgyeim.-szólalt meg egy kicsit feszült, egyben lágy hangon.
-Szia.-köszöntünk vissza.
-Remélem finom a forró csoki.-mosolyog, majd odafordul hozzám.
-Megkaphatom a számod?-kérdezte teljes komolysággal.
-Öhmmm.... persze.-néztem rá kérdően, majd oda adta a telefonját és elmentem a számom.
-Köszi szépen.-mondja majd elviharzott.
Ekkor elképedt arccal egymásra néztünk a barátnőmmel és elkezdtünk nevetni.
-Úristennnnn, ez most tényleg megtörtént? Maga Lewis Hamilton a 7x-es vb címes pilóta idejött hozzánk és elkérte a számod?-kérdezte sikoltva Celeste.
-Istenem nem értem ez hogy történhetett meg. Ugye nem álmodom? Tényleg a kedvenc pilótám jött ide?-kérdeztem.
Megcsíptem magam ,hogy biztos ami biztos nem, és tényleg nem , nem álmodom.
Ez maga a valóság.
Lewis idejött elkérni a számom. Az enyémet. Nem is értettem ,hogy miért pont az enyémet mert vannak nálam százszor szebb lányok is akiket megkaphat. Akkor miért pont az enyém kellett neki? Teljesen le vagyok döbbenve.-Remélem ebből valami jó fog kisülni.-kacsint oda nekem a legjobb baràtnőm majd folytattuk tovább a csevegést.
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...