3. rész - A csajos nap

114 5 0
                                    

Celeste szemszöge:
  
Most hogy le ment a futam, Lizzy kitálta hogy menjünk el egyet vásárolni Monaco plázájában. Ezzel nincs is semmi gond, csak jelenleg Charles-sal van, és félek hogy mesterkedik valamiben.

-Sziasztok! - értem oda harmadikként. Lizzy és Sophie már ott volt.

-Szia! - öleltek át.

-Ott jön Natalie és Olivia is! - mutatott Sophie az érkező lányokra.

-Kire várunk még? - kérdezte Nat.

-Elméletileg Emma, Florat várja. Sajnos neki Angliából kell jönni. - mondta teljes egyszerűséggel Lizzy.

-Egyébként, azt hiszem majd mesélni valód lesz nekünk. - karolt Lizzybe Olivia.

-Valóban. Azonban, azt még nem meséltem hogy Charles milyen boldog volt, amikor felhívtad. - rám nézett és egyből terelte a témát.

-Sziasztok! - érkezett meg Amy, Mick barátnője is.

-Egyszerűen ezt nem hiszem el. - útközben panaszkodott Amelia valakinek a telefonba, míg oda nem ért hozzánk. - Komolyan mondom ez az egész Monaco. Mindenhol csak luxusautók, és nem bírok átmenni az úton, mert mindegyik el akar ütni. Na jól van, majd beszélünk. Szia! - kinyomta a telefont és oda jött hozzánk.

-Látom nem szereted Monacót! - nevettem el magam.

-Vagy nyolc embernek be szóltam! - felelte Amelia.

-Na, már jönnek a hiányzó emberek is! - mutatott Florara és Emmára, Amy.

-Együtt van a banda! - csapta össze a tenyereit Lizzy. - Mit szólnátok, ha elmennénk egyet kávézni? Ma én fizetek.

-Honnan van ennyi pénzed? - súgtam neki oda.

-Anyám nem tudom hogy honnan de folyamatosan kap pénzt. Így, igazából mindegy mire költöm. - mosolyodtam el.

-Nem félsz hogy illegális? - kérdeztem. Ez eléggé érdekes.

-Igazából jobb nem is tudni. - mosolyodott el Lizzy.

  Hamar kiválasztottuk a kávézót. Biztosan örültek nekünk, annak a kilenc embernek, aki annyi kávét és süteményt kértek hogy ki fogyott minden.

-Na Lizzy. Mostmár ideje mesélni. - tette keresztbe kezeit Flora.

-Igazából ami a futamon volt azt Charles mind elmesélte. Jól beolvasott neki, azonban látom hogy George rosszul van. - szegény lány. Most se kell sok hogy elsírja magát.

-George rajtam keresztül próbálja elérni. - nevetett Sophie. - Eléggé kitartó ember.

-Hát, fogyott jó pár kilót az igaz. - értett egyet Amy.

-Leginkább azért aggódik hogy lesz valami köztetek Charles-sal. - tette hozzá Natalie.

-Charles-sal nagyon jó barátok lettünk. Ha Forma 1-es pilóta kéne nekem akkor Pierre Gasly-hoz mennék. - nevetett Lizzy.

-Miért pont hozzá? - kérdeztem tőle.

-Mert francia. - vont vállat, majd beleivott a kávéjába.

-Charles is! - szólt közbe Olivia, úgy gondoltam hogy ezt már nem hagyom szó nélkül.

-Monacói. - helyesbítettem.

-De ne rólam legyen szó. - szólt közbe Lizzy. - Emma és Lewis? Köztetek mi van?

-Hát, igazából nagyon bele szerettem, de szerintem neki nincsenek érzelmei irántam. - hajtotta le a fejét Emma.

A száguldó cirkusz porondra lépOù les histoires vivent. Découvrez maintenant