7.rész - A ,,csodás" monacói kaszinózás

108 5 0
                                    

Celeste szemszöge:

Épp a nappalimba, a fotelemen döglődtem mikor jelezte a telefonom, hogy értesítésem jött.

A közös csoport volt az, - amit még múlthéten csinált Flora - amiben a mi kis baráti társaságunk összes tagja benne van.

Charles: Hahooo. Mindenki itt van Monacóban igaz?

Natelia: Igen.

Olivia: Jeleeen

Charles: Na marhára unatkozok és azt találtam ki, hogy el mehetnénk egy jót kaszinózni. Mit szóltok hozzá?😜

Lando: Ebből egyáltalán semmi jó nem sülhet ki, de abszolút benne vagyok.

Lizzy: George azt üzeni, hogy 19:00-ra ott vagyunk. Mindenkit össze szedünk aki a környéken lakik.

Tehát így jutottam ide, épp megint rohanásba.

Kitalálták, hogy amennyire tudunk menjünk egy kocsival. Én nem akartam Charlesékkal menni, mivel abból semmi jó nem sült volna ki. Ezért befurakodtam Maxékhez.

De a holland nem a türelméről híres, a lakásom előtt pillanatonként megnyomja a dudát.

- Baszki, jövök már!! - nyitom ki az ajtót és kiabálom oda nekik, ezzel egy ütemben be is zárom.

Felkapom gyorsan a cipőmet és a táskámat. Még utoljára lecsekkolom magamat a tükörbe, majd fénysebességgel zárom be a házamat és szállok be Verstappen fehér Hondájának hátsó ülésére.

Mellettem ül Olivia és elől, az anyósülésen Amelia.

- Legközelebb nem várok rád ennyit! - nézett hátra Max.

- Legközelebb lehetnél türelmesebb.. - forgatom meg a szemem.

Amelia nevetni kezdett, aztán persze mindenki csatlakozott hozzá.

- Na de hölgyeim, kezdődhet az este! - kiált a holland és elindulunk.

Mire a kaszinóhoz érünk már mindenki ott van.

- Hát ti meg honnan jöttetek, hogy ilyen sokáig tartott ideérni? - kérdezi teli vigyorral Daniel.

- Szerinted? Celestevel jöttünk.. - mutat rám Max, kinyújtom a nyelvem rá, mire mindenki elkezd nevetni.

Mire mindenkinek köszönök meglátok egy rég nem látott személyt.

- Pierre! - kiáltom - Hát te?

- Szerinted? Azt hiszed kimaradok ebből? - mosolyog - Egyébként Charles hívott, nem volt jobb dolgom szóval itt vagyok.

Az este további szakasza egész nyugisan telt. Iszogattunk, beszélgettünk, míg egyszer csak feltűnik valami.

Lizzy kezében furcsa módon egy vizes pohár van. Aki ismeri Lizzyt, az tudja, hogy ilyen alkalomkor ő biztos, hogy csak valami alkoholosat enged be a szervezetébe.

Egész csendesnek tűnik..bár az lehet, hogy annak tudható be, hogy most nincsenek olyan jóba George-dzsal.

- Akkor jól feldühítetted Verstappent ugye? - suttogja a mellettem ülő Charles. Valahogy megint egymás mellé kerültünk.

- Hát hogyne, túl nagy az arca és igazán nem fogom siettetni a dolgokat miatta. - vigyorgok.

- Tipikus Celeste. - teszi a combomra a kezét, majd utánna észbe kapva el is veszi onnan megköszörülve a torkát.

A száguldó cirkusz porondra lépDonde viven las historias. Descúbrelo ahora