Lizzy szemszöge:
Életemben még sosem voltam ennyire rosszul. A pasimmal szakítottunk, terhes vagyok, és még az is kiderült hogy Lando a tesóm. Fenomenális.
Napok óta nem ettem. Tudom nem tesz jót a babának, azonban egyszerűen képtelen vagyok rá.
Mindeközben édesanyámmal is összevesztem. Nem tudom elhinni hogy eltitkolta az édesapám.
Jelenleg Monacóban húzom meg magam. Az eset óta képtelen vagyok kimenni abból a lakásból, ahova menekültem. Ez nem mást mint Charles lakása.
Amióta itt vagyok, szegény sokszor nincs is itt, mivel minél többet egyedül akarok lenni.-Szia Lizzy! - jött be hozzám a szobába Celeste és Charles.
-Sziasztok! - próbáltam egy olyan külsőt mutatni, ami talán azt jelzi hogy van valami életkedvem.
-Hogy vagytok? - kérdezte Celeste a babámra és rám utalva.
-Szépen növöget. Hamarosan kell mennünk az orvoshoz. - simogattam meg a pocakom.
-Remélem fiú lesz! - viccelődött Charles. - Akkor rólam fogod elnevezni.
-Isten ments! - jött be a lakásba Lando is. Most kivételesen nem jött vele Flora.
-Bátyám! - álltam fel hozzá és öleltem át szorosan, mivel tudtam hogy ide jött hozzám, Bristolból.
-A gyereknek én leszek a keresztapja. - viccelődött Lando.
-Szerintem ehhez Georgenak is lesz pár szava. Végülis, ő is az apja. - mondta Celeste, majd kiakadtam.
-Hogy lenne már? El akarta vetetni. - pattantam fel.
-Szerintem ennünk kéne! - vettete fel a zseniális ötletét Lando.
-Én pizzát kérek! - mosolygott Charles, mint egy kisgyerek.
-Szerintem én nem eszek! - jelentettem ki. Éhes vagyok, de a történtek után nincs kedvem enni.
-Lizzy, eszel! - jött oda hozzám a bátyám. Már szinte olyan vagyok mint egy élő halott,mivel már járni sem tudok egyedül. - Gyere szépen. Egy kicsit most enni fogsz. Gondolj a fiadra.
-Honnan tudod hogy fiú lesz? - kérdezte Charles.
-Én biztos vagyok benne. Ő lesz a kicsi Lando Norris. - mosolygott a bátyám.
-Nos, ha tényleg fiú lesz, Landonak fogom elnevezni. - jelentettem ki. Szinte biztos voltam benne hogy lány lesz.
-Oké, akkor ezt most leírom egy lapra, és aláírod. - vett elő egy papírt Lando.
Celeste és Charles egymás mellett figyelte az eseményeket. Miközben aláírtam, ránéztem Charles-ra, egy biztosításra várva. Ekkor Celeste derekára vezette kezeit, majd mikor meg látott engem, gyorsan elvette őket onnan.
-Jéjj!! - ordított fel Lando örömében. - Lando Russell, nem is hangzik rosszul.
-Norris! - szólt közbe Charles.
-Így van. Az én családnevemet fogja örökölni. - fejeztem be a mondani valót.
-Szerintem rendeljünk valamit! - vetette fel ötletet Celeste.
-Mekizünk! Annak Lizzy úgyse fog tudni ellenállni. - mondta Lando. Alig tudom két hete hogy a tesóm, azonban mégis jobban ismer mint bárki más.
-Ahh, legyen. - engedtem meg.
-Igeen! - szinte ugrott a nyakamba Lando. Azonban ezt a cselekvést, a gyenge szervezetem nehezen viselte.
-Lando, össze szakadok! - toltam el magamtól.
-Szerintem menjünk játszani! - vetette fel az ötletét Charles. - Addig ti el lesztek Celestével.
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...