Lizzy szemszöge:
A mai napon fog kiderülni a gyerekem neme. Egyedül Celeste tudja az egészet, hiszen ő szervezte meg ezt az egész partyt.
Az olasz pályán fog kiderülni, azonban hogy hogyan azt én sem tudom.-Indulhatunk? - kérdezte Max aki az egész hétvégen fuvarozott.
-Nem. - ráztam a fejem. -Nincs itt George.
-Ő már ott van, és rád vár. - felelte majd elindultunk a pálya irányába.
Nagyon izgatott voltam. Arról nem beszélve hogy a hétfői napon még voltak rajongók akik a pályán voltak, és így premierben láthatták a "baby reveal" partyt.
-Ohh Lizzym. - ölelt át George.
-Miért vagy Forma 1- es ruhában? - kérdeztem.
-Minden pilótán az lesz. - felelte. - Ugyanis ha fiú lesz, akkor a jövő világbajnokát faragjuk belőle.
-Erről nem volt szó. - tettem keresztbe a kezeimet.
-Egyébként, azt mondta Max hogy meg van kit szeretnél a gyerek keresztapjának. Szeretném tudni hogy ki lesz az. - tette a kezeit a vállamra.
-Nem mondom el senkinek. Majd meglátjátok. - majd kacsintottam egyet és szétnéztem a helyszínen.
Egyszerűen imádom. Kék és rózsaszín mindenhol.
Bár igaz, egy Ferrari garázsban kevés hely van, de az afterparty úgyis egy hajón lesz.-Vajon megkóstóljam az egyik sütit, vagy féljek hogy kiderül a baba neme? - jött oda mellém Flora.
-Nagyon szépen köszönök mindent. - öleltem át.
-Ugyanmár. Lando annyira várja a kisbabát, hogy már azon gondolkodik hogyan rendezze be a gyerek szobát. - mesélte Flora.
-Ez aranyos! - mosolyodtam el.
-Lizzy. - ölelt át szorosan Lando.
-Na végre hogy látlak. - mondtam izgatottan.
-Gyere velem, van számodra egy meglepetésem. - fogta meg a kezem Lando majd elkezdett egy szoba felé vinni.
Amint be léptem megláttam az összes rokonom. Apa, anya és a három Norris testvér. Emellett a nagyszüleim Norris ágról.
-Anya! - öleltem meg gyorsan.
-Örülök hogy George-tól való a gyerek. Az örök szerelmeteket megpecsételi ez a picike is! - mosolyodott rám apa, majd kínomban inkább csak átöleltem mivel nem akartam elmondani neki az igazságot.
-Bátyám! - öleltem át Olivert, a legidősebb Norris tesót.
-Örülök hogy végre megint látlak. Alig várom hogy kislányomnak, aki novemberben fog születni, annak szinte rögtön érkezik a kuzinja. - mosolygott rám.
-Savannah itt van? - utaltam a gyermeke jövendőbeli anyjára, aki hamarosan a felesége lesz.
-Igen, szerintem a mosdón van még mindig. Eléggé rossz neki, már csak két hónap van hátra. - felelte.
-Szeretnék vele is találkozni! - mondtam majd elindultam az ősellenségem felé, Lando anyjához.
-Üdvözletem, Mrs. Norris. - köszöntem neki.
Nos, Flo megszületése után apám félrelépett. Ebből születtem meg én.
Ő ezt nagyon nehezen bocsátotta meg, és a legrosszabb az hogy engem okol emiatt leginkább.-Nos örülök hogy megtanultad hogy neked nem Cisca hanem Mrs. Norris. - mondta teljesen lenézően.
-Sziasztok, bocsánat hogy lemaradtam a családi gyülekezőről, de itt vagyok! - jött be a szobába George is.
YOU ARE READING
A száguldó cirkusz porondra lép
FanfictionFiatal lányok és pilóták éppen csak becsöppentek a 2021-es Forma 1 szezonra. Egy elrontott szezonnyitó gála, amit Lando Norris megpróbál feldobni egy after partival. Ez a party összehoz egy 18 fős csapatot, akik már az elején elválaszthatatlan ba...