5. rész

435 17 0
                                    

Scott
Amikor Derek feltette a kérdést, hogy ki neki Deucalion azt hittem Emma nem fog válaszolni. Majd kimondta, hogy a vérszerinti apja. Mindenki megfagyott a hírtől. Látszólag ez rosszul esett a lánynak.
-Miért nem mondtad el? -tettem fel végül a kérdést a lánynak
-Mit mondtam volna? Hogy bocs Scott de aki meg akar ölni az erődért az az én apám? -szólalt meg kissé feszülten
Emma
Teljesen kiakadtam. Mindig azt hittem, hogy ha az apám végre nem bánt egy alfát vagy falkát mert elkapja a falkám és bezárja akkor minden boldog lesz. De nem így van. Szomorú voltam elvégre ő mégis csak az apám.
-Bocs srácok elkelett volna mondanom!
-Nem kell bocsánatot kérned! -hangzott fel Liam hangja
-Amúgy ki miatt vagy itt? -kérdezte meg Stiles
-Nézd, nincs baj nehogy arra gondolj. Én inkább szivességet teszek a falka régi barátjának.
-Ki az a barát? -kérdezte Scott
-Ő... -nem tudtam befelyezni a mondatot mert hallottam a falkámat amint össze hívnak egy gyűlést. Azonnal vissza vonyítottam és már készültem is átváltozni
-Mi történt? -kérdezte meg Peter
-Oda kell mennem össze hívnak egy megbeszélést. Úgy tűnik nagy baj lehet mert engem is hívtak mint alfát.
-Akkor indulj! -parancsolt rám Isaac majd átváltoztam és már ott sem voltam. Mikor oda értem már mindenki ott volt. Kiderült, hogy Jackson tovább gyilkolt. És, az is hogy ki irányítja most, az is hogy-hogy lehet vissza változtatni. És új feladatot is kaptam ugyanis több orvost is megöltek mostanába. Azt kérték vigyázzak Melissa McCall-ra és ne alakuljak át ember alakba, hogy ha szükség lesz rám azonnal tudjak segíteni. Rábólintottam bár azt nem tudtam, hogy legyek egyszerre 2 ember örzője. De hiszem, hogy megoldom. Ezen kívül szó volt Deucalionról. Bezárták és nem is fogják elengedni ameddig én azt nem mondom. Mikor vége lett a megbeszélésnek vissza mentem Beacon Hills erdejébe. Egészen a McCall házig mentem az erdőbe úgy, hogy senki ne vegye észre. Majd figyeltem. Nem történt semmi. Viszont eléggé fáradt voltam de azt kérték éjjel nappal figyeljek így nem aludhattam el. És nem is fogok ameddig el nem kapják a tettest. A nővér elindult dolgozni így én követtem őt. A kórházba is bementem ahol elég hamar kiszúrtak egy farkast de csak a feladat érdekelt. Egész nap Melissa közelébe voltam látó távolságon belül. Majd megjelent a falka. Akkor éreztem úgy, hogy mennem kéne még se tettem. Inkább füleltem. A falka észre vett ahogy azt is, hogy az alfa anyját követem. Majd meghallottam egy orvost aki segítségért kiált a tetőn. Egyből rohanni kezdtem. Sajnos a falkát nem sikerült leráznom mert a nyomomba voltak. Nyílván zavarta őket, hogy követem Melissát. De nem érdekelt. Amikor felértem az orvos még életben volt. Nem haboztam, neki ugrottam. Egy ideig harcoltunk. Megsebesítettem ugyan de ledobott a tetőről. Amikor leértem minden elsötétült.
Scott
Ez a lény lelökte Emmát a tetőn. Nem értettem miért követi az anyámat de ez most nem érdekelt. Egy ekkora zuhanást még egy farkas se él túl. Azt mondják a védelmezők erősebbek mint mi de mégis mennyivel? Talán túlélte? A lény elmenekült előlünk de amikor elment megláttam az orvost. És megértettem ezért követte anyát. Az is lehet, hogy miatta jött ide. Bár nem mert azt mondta nincs baj és szivesség miatt jött ide. Szóval arra következtettem, hogy a gyűlésen derült ki ez. De nem is gondolkodom tovább ezen.
-Srácok nézzük meg mi van Emmával! -adtam ki a parancsot. Nyílván mindannyian elindultunk. Mikor leértünk azt vettük észre, hogy életben van így elvittük Deatonhoz.

A vak védelmező |Befejezett|Where stories live. Discover now