14. rész

265 13 2
                                    

Jackson
Megjelent az a lány. Elmesélt mindent. Bár így már érthető volt miért tett ennyi mindent azért, hogy felszabadítson. Majd szóba jött az is, hogy Stilinskiék miatt van itt, vagyis főképp. Majd jött Gerard témája. Meglepett az is, hogy ő az alfa de aztán kiderült, hogy megakarják ölni Argentet mert ez a büntetés. Nos, azt hiszem ha éppen ittam volna kiköptem volna.
Allison
Emma elmondta a vádak egy részét és, hogy már ezek alapján is halál lenne. Tudom, hogy rossz ember de attól még ő a nagyapám. Nem hagyhatom, hogy megöljék de ha ez megtörténik akkor se tehetek semmit se. Viszont örültem neki, hogy Emma azt mondja, hogy harcol érte ha mi úgy gondoljuk holott tudtam, hogy ha rajta múlna helyben elvágná a torkát. De fontos neki a véleményünk.
-Tudom, hogy rossz ember de az apám. Szívesen szavaznék a halálára de nem tehetem ezt egy rokonnal, így kérlek tegyél meg mindent. -hallottam meg apát
-Ugyan ezen a véleményen vagyok. Bármennyire is szeretném ha halott lenne. -mondtam. Emma a fejét fogva gondolkodott, hogyan is tudna nyerni ez ügybe nagyon úgy festett, hogy eddig hiába. Majd hallottam egy üvöltést mire Emma felkapta a fejét. Majd beleütött a hozzá legközelebb eső falba.
Emma
Argenték feladták nekem a leckét. Így tehát gondolkodtam miféle képpen győzhetném meg őket. Majd egy farkasüvöltés amire felkapom a fejem majd a falba ütök.
-Mit ártott neked az a fal? Mi történt? -kérdezte meg Scott
-Megvan Gerard tárgyalásának időpontja
-És mikor lesz? -kérdezte meg az említett fia
-Most szóval mennem kell ha megvan a döntés jövök. -erre mindenki bólintott én meg átalakultam.
A tárgyalás után
Emma
Végre vége lett. Közel 2 órán át vitáztam a falkával hiába. Nem született pontos döntés. Mivel nem tudtunk semmibe se megegyezni. Szóval holnap megyünk a védelmezők bölcseihez vagyis a legidősebbekhez New Orleansba. Mondjuk úgy, hogy az lesz a döntés tárgyalása. Úgy döntöttem McCall falkája maradhat 1 napot védelmező nélkül, így átmentem hozzájuk, hogy elmondjam mi volt.
Stiles
3 óra. Ennyi ideje várunk itt arra, hogy Emma vissza térjen. Ezt én már nem bírom.
-Ilyen sokáig tart vagy nem az lett az eredmény mint akartuk és nem mer a szemünkbe nézni? -tettem fel a kérdést mire valaki kopogott. Már rohantam is és egy nem túl vidám Emma állt elöttem.
Emma
Nem voltam vidám amiért holnap el kell mennem a vénekhez de legalább több időm lesz kitalálni valamit, hogy ne halál legyen a büntetése. Amikor bementem leültem a kanapéra Jackson mellé és a térdemnek támasztva könyököm támasztottam meg a fejem kezemmel.
-Na mi volt? Túl éli? -tette fel kérdését Allison
-A mai napot biztosan holnap viszont védelmező nélkül lesztek.
-Miért hol leszel te? -kérdezte meg Melissa
-New Orleansba
-Mit csinálsz ott? Nyaralni mész vagy mi? -kérdezte meg Stiles
-Nem, Gerard ügye a bölcsek elé kerül, akik a legidősebb védelmezők. A döntést az alfa hozza de nem az ítéletekkor, ilyenkor ők döntenek nehogy bárki is azért szavazzon a másikra mert a barátja az egyikük.
-És mi fog történni holnap? -kérdezte meg Allison
-Oda megyek én és néhány védelmező aki a halálra szavazott ,,khm, khm...mindenki..." elmondjuk amit akarunk és meghozzák a döntésüket.
-És mit fogsz mondani? -kérdezte meg Chris
-Még nem tudom, gondolkodom rajta, jót nem mondhatok szóval passzolok.










Bocsesz, hogy ilyen rövid lett.

A vak védelmező |Befejezett|Où les histoires vivent. Découvrez maintenant