Scott
A falka felajánlotta Emmának a segítségét de nem fogadja el. Félt minket vagyis ez is alátámasztja a gyanúnkat arról, hogy csak elakart lökni minket magától.
Emma
A falka szerintem rájött mindenre miután nem engedtem nekik, hogy kockáztassanak a mi harcunkba. Igaz, hogy nagyon kevesen vagyunk 20 fő ellen de megoldjuk. Ekkor viszont ismét jelzett a füles.
₩Új információink vannak
-Hallgatlak
₩Úgy fest Alonzó kivételével mindenki a Stilinski család házához megy.
-Az a hely tele van védelmezőkkel.
₩Pontosan 17 védelmező van ott
-Oké, akkor innentől megoldom.
-Ezzel ismét bontottuk a kapcsolatot. És a falka felé fordultam.
-Markus, Lukrécia menjetek át a Stilinski házhoz segítsetek a csapatnak. És ha megoldható a ház maradjon egybe, hogy ne kelljen még egy kis időt szállodába tölteniük.
-Meglesz -vágta rá egyszerre a két védelmező és el is mentek.
Stiles
Miután Emma beszélt valakivel elküldte a védelmezőket amit nem értettem.
-De ha most elküldöd őket, egyedül maradsz egy 20 fős sereg ellen
-Nem mert a sereg Stilinskiékhez megy ide csak Alonzó jön. És így, hogy össze foltoztak ellene nekem van a legtöbb esélyem. -felelte a lány
-És mi a terved? -kérdezte meg Scott
-Összezavarom Alonzót. -jelentette ki
Emma
Amikor megkérdezték mi a terv azt feleltem össze zavarom Alonzót. Ezzel pedig könnyű dolgom lesz mivel az erdő az én otthonom. Itt bármit megtehetek. Szóval eltettem egy erős altatót ami akár egy lovat is kiütne és felmásztam az első fára. Nekem mondjuk úgy tűnt a falka nem igazán érti mire készülök de sebaj. Nem sokkal késöbb megjelent Alonzó is. Azzal kezdtem, hogy fütyültem ezzel magamra hívva a figyelmét ő pedig el is kezdett keresgélni a fák között. Ezt eljátszottam még egy darabig úgy, hogy folyamatosan mozgásba voltam a fák között.
Scott
Úgy fest Emma jól szórakozott ezzel az Alonzóval. Bár bevallom én is nagyon jól éreztem magam. A falkával eggyütt próbáltam vissza tartani a nevetést nehogy abba haggya Emma keresgélését és nekünk rontson. Majd aztán feltünt, hogy van nála egy kés. Akkor kezdtem el félni nehogy észre vegye Emmát.
Emma
Most épp a tetőn nézem ahogy Alonzó engem keres a fák ágai között. Ide fent találtam néhány kisebb kődarabot így fogtam eggyet és a falka irányába dobtam mert ők is engem kerestek. Ők pedig egyből oda fordultak.
-Emma! -kiáltott fel Stiles mire én csak homlokon csaptam magam és mentem is vissza a fák közé mivel Alonzó észre vett.
Scott
Amikor Emma oda dobta azt a követ hozzánk még jobban szórakoztunk mint addig. Aztán Stiles felkiáltott Emma pedig kénytelen volt vissza menni az ágak közé mivel kiszúrták. A falka pedig Stilesra nézett.
-Most mi van? -kérdezte meg tudatlan barátom.
-Hát nem érted? Emma bújkál te meg felkiáltottál -förmedt rá Derek
-Upsz, bocsi -csak ennyit mondott
Emma
Ez az ugrándozás kezdett fárasztó lenni szóval cselekedtem. Vissza mentem a tetőre és megdobtam Alonzót egy kővel majd a falkát is, hogy legyenek résen. Mind a két fél felém fordult. Mondhatnám, hogy váratlanul ért az, hogy a kedves Pierce úrnál volt egy kés de nem. A következő pillanatba pedig repült is felém a kés. A mellkasomba állt volna egyenesen oda ahol a bot is volt de elkaptam és úgy csináltam mintha ájultan leestem volna. Amikor leértem a kést gyorsan betettem magam alá és előkészítettem a nyugtatót és úgy tartottam, hogy ne vegye észre ami nem volt nehéz tekintve, hogy úgy kell feküdnöm mintha a tetőről zuhantam volna le és meghaltam volna.
Stiles
Amikor eldobta a kést Emma leesett a tetőről. Mi egyből elindultunk arra fele ahogy Alonzó is. Amikor oda értünk az a látvány fogadott minket, hogy Emma halottan fekszik méghozzá elég rossz állapotba. Nekem pedig feltűnt az injekció is amit a kezébe tartott. Úgy tűnt be akarta volna adni neki.
Emma
Ott volt a falka és Alonzó is. Alonzó hátra fordított és a fülemhez hajolt.
-Látod, te soha nem csalsz ezért vesztettél. -mondta mire nekem nem is kellett több kinyitottam a szemem.
-Tévedsz én is szoktam csalni ahogy te. -ezzel beleböktem a tűt és beadtam neki a tartalmát.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vak védelmező |Befejezett|
LobisomemHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...