15. rész

254 14 1
                                    

Chris Argent
Emma gondterhelt és ez javarészt miattunk van mert azt kértük mentse meg apámat bár nem érdemli meg. Látszott ezen a szegény lányon, hogy mindent megtesz azért, hogy teljesítse azt amit kértünk tőle de nincs ötlete hogyan tegye. Ha ezt így folytatja és ennyit dolgozik értünk teljesen ki fog készülni. Egyszerűen túlterheli magát a mi boldogságunk miatt. Őszintén, nagyon aggódom érte.
Scott
Emma tényleg mindent megtesz azért, hogy biztonságba legyünk és boldogok legyünk, viszont ezt úgyse tudja mindig megtenni. Ez a helyzet Gerard ügyében is. Én tudom, hogy nem tudja megmenteni ő viszont nem akarja ezt elfogadni és inkább kisütné a saját agyát, hogy találjon megoldást minthogy csalódást okozzon.
-emberölés-323, árulás-003, fegyverkereskedelem-623... -hallottam meg ezeket a hangokat halkan Emmától. Úgy érzem lassan az őrületbe kergetjük az igényeinkkel.
Emma
Hiába töröm a fejem egyszerűen nem tudok semmit amivel holnap megmenthetném. Egy törvényünk sincs ami kihúzhatná minden vád alól. Majd eszembe jutott valami így feláltam és kerestem egy papírt meg tollat és írni kezdtem. De amikor leírtam nem az volt ott amivel megmenthetném így eldobtam és dühömbe felragyogott a szemem. Tudtam, hogy ez így nem jó de nem tudtam leállni annyira dühös voltam. Majd hirtelen csupa víz lettem. Stiles leöntött egy vödör hideg vízzel. A szemem ugyan már nem ragyogott de még mindig dühös voltam.
Scott
Emma ideges volt. A szeme felragyogott. Majd az én kedves Stiles barátom ráburított egy vödör hideg vizet. A szeme ugyan kialudt viszont még mindig látszott rajta, hogy dühös.
-Szerencséd, hogy téged kell megvédenem különben neked annyi lenne! -kiabált a legjobb barátommal Emma. Majd átváltozott és elment.
-Menjünk utána! Valakinek van ötlete hova ment? -kérdezte meg Allison.
-Emlékeztek mit mondott az a védelmező? -kérdezte meg Stiles
-A temető -vágtam rá
-Akkor kezdjük ott -mondta Jackson
-De nem tudjuk milyen nevet kell keresni a szagát meg el tudja rejteni -mondta rögtön Stiles
-Igaz, akkor várjunk vagy mi legyen?
-Nem tudom -vágta rá szinkronban mindenki
Emma
Dühös voltam de nem Stiles-ra hanem magamra. Így elmentem futni, hogy átgondolhassak mindent és, hogy eszembe jusson valami. Kimentem a temetőbe Dorukhoz is, hogy rendbe tegyem a sírját.

Megláttam a kis pajzs címert és eszembe jutott a nap amikor mind a ketten magunkra tetováltattuk ezt a címert

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Megláttam a kis pajzs címert és eszembe jutott a nap amikor mind a ketten magunkra tetováltattuk ezt a címert. Számunkra ez szimbolizálja azt, hogy megvédjük egymást és örökké együtt leszünk. Majd újra útnak indultam. Úgy döntöttem vissza megyek a falkához. Elvégre max fél óra múlva útra kelünk. Amikor oda értem azon veszekedtek, hogy hova menjenek azért, hogy megtaláljanak. Így vissza változtam és bementem.
-Nem kell sehol se keresni, itt vagyok! -kiabáltam oda nekik
-De jó, hogy itt vagy! Én nagyon sajnálom! -hallottam meg Stiles szomorkás hangját
-Stiles én nem miattad mentem el. Csak muszály volt gondolkodnom egyedül. Ne érts félre imádok veletek lenni de rendeznem kellett a gondolataimat.
-Megértelek, örülök hogy vissza jöttél. Jutottál valamire?
-Nem pedig mindjárt indulunk.
-Nyugi, tuti meg lesz a megoldás csak nyugodj meg. -mondta Allison
-Épp ez az, nem tudok megnyugodni a falka már úton van New Orleans felé és nekem is úton kéne lennen, de nekem még egy vacak ötletem sincs.
-Mi bízunk benned. És ha nem sikerül akkor is megpróbáltad csakhogy nekünk jó kedvünk legyen. -vágta rá Allison
-Igen, és el is buktam.
-Nem, felejtsd el ezt a gondolatot -mikor ezt Scott kimondta rájöttem a megoldásra.
-Már tudom mi legyen! -mikor ezt kimondtam alakot váltottam és rohantam vissza.
-Sok sikert! -kiáltott utánam mindenki

New Orleans
A ,,döntő" tárgyaláson
Bölcsek
Mikor meghallgattuk mind a két felet döntést kellett hoznunk.
-Emma, úgy véljük túl közeli barátságot ápol Argentékkel ez befolyásolja döntését. Kíván mondani valamit mielött kihírdetjük Argent sorsát?
-Igen, kívánok!
-Hallgatjuk!
-Nézzék, tudom az önök szemszögéből úgy tűnhet előnybe részesítem az Argent családot a lányuk miatt. Ám én csak azt szeretném ha nem törnénk meg egy családot. Szemmel tartottam minden Argentet, ők ketten mások. Annyi alkalmuk volt megölni engem vagy a falkámat, mégis inkább segítettek. A mai nap beszéltem velük. Tisztába vannak azzal, hogy Gerard mennyi rosszat tett. De mégis a családtagjukról beszélünk. Én magam is szeretném elkerülni a halálbüntetéseket ha van más megoldás. Sokat agyaltam rajta, hogy mi lenne a megfelelő büntetés számára. -adta ezt a választ az alfa
-Jutott valamire?
-Igen, viszont kérném a döntés hozatal elhalasztását a holnapi napig, hogy az ötletemet tökéletesen kidolgozhassam.
-Legyen így, az ötletet holnap kora reggel fogjuk meghallgatni és dönteni. Addig is Gerard Argent a lányától legtávolabb eső cellába kerüljön. Most pedig térjenek vissza Beacon Hillsbe. A tárgyaláson találkozunk.
Scott
-Már elég régen elment, szerintetek mit talált ki? És sikerül neki? -kérdeztem meg feszülten
-Az ötletét senki nem tudja de Emmát ismerve biztosan sikerült. Szerintem már haza felé tart, hogy elmondja a döntést. -mondta magabiztosan Stiles
-Igaza van, Emma még soha nem bukott el! -mondta kórusba mindenki aki itt van.

A vak védelmező |Befejezett|Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz