₩:füles jele
Stiles
Emma úgy 1 órája érkezett meg. Bár nem úgy tűnt mint aki miattunk jött, de ha úgy vesszük épp a mi életünket menti. Ugyan ezellen a nagy izé ellen nincs túl sok esélye egy farkasnak de én bízom benne.
Emma
Amikor oda néztem a falkára az jól látszott, hogy Stiles élvezi ezt a harcot. Én is elmondanám ezt magamról de nem igazán élvezem, hogy össze vissza dobálnak.
-Hát persze! Egy küklopsz. Így már tudom mi a gyengéje. -mondtam magamnak a megoldást. Bár a következő pillanatba berepültem Allison szobájába kitőrve az ablakát. De sebaj majd megcsináltatom. Ez a hülye lény még jót is tett nekem azzal, hogy ide dobott. Az Argent család egy vadász család, vagyis tele vannak fegyverekkel. És láss csodát, egy kis keresgélés után meg is találtam amit kerestem. Egy csodás dobókés készlet. És egyéb szúró eszközök. Válogathattam volna de helyette inkább fogtam 3 kést és indultam is vissza leszámolni a barátunkkal.
-Minek neked kés? Talán meghívod reggelizni? -kérdezte meg Derek
-Hülye! -vágtam rá. Nem beszélgettem sokáig mert megfogtam az első kést és bele dobtam a szemébe. Ezt megcsináltam a másik késekkel is mire a küklopsz össze esett.
-Húha, hát én nem leszek az ellenséged az biztos -hallottam meg Stiles hangját.
-Én se -válaszolta a falka kórusba, majd eszembe jutott, hogy többen vannak így hát oda mentem a késekhez és kihúztam belőle miközben felvettem a kapcsolatot a csapattal
₩Mi a helyzet a többivel?
₩Az eggyik a Stilinski házat ostromolja. Az utolsó információink szerint a sheriff ma szabadnapos szóval otthon van. -mondta az eggyik védelmező. Megijedtem, hogy baja esik így megfordultam. Szerencsémre a sheriff is itt volt.
₩A sherriff itt van szóval nincs baja. Küld oda Miguel-t és Máriát. A cél a szeme, ne haggyák életbe a cella nem tartaná bent. Mi van a házzal?
₩Totál káros. Egyszerűbb lenne venni egy új házat.
₩Amint megállítják a lényt javítasd meg. Mi álljuk, addig is helyezd el őket egy hotelben a közelbe, gondolom mondanom se kell, hogy én fizetem.
₩Rendben
₩Mi van a harmadikkal?
₩Épp most mértük be. A kórház felé tart.
₩Kösz az infót. Ha bármit tudsz értesíts.
₩Úgy lesz -ezzel megszakította kapcsolatot
Liam
Úgy tűnt Emma ideges szóval nem szóltunk bele. Aztán hirtelen ránézett Stilinski sheriff-re. Én egyenesen megrémültem.
-Liam, hol az apád? -kérdezte meg Emma
-A kórházba, dolgozik. Hamarosan kezdődik a műszakja elötte kávézni szokott az épület mellett.
-Kösz
-Mi a baj?
-Nyugi, ide hozom. Ideje megtudnia az igazat.
-Jól van
Emma
Elindultam villámgyorsan a kórház felé a késekkel a számba. Amikor oda értem már majdnem ott volt Mr. Dunbar-nál aki az arcából ítélve félt tőle. Még jobban siettem és fellöktem a lényt, hogy ne essen neki Liam apjának. Majd átváltoztam.
-Mi a.... -akadt ki az idősebb Dunbar. Én viszont hirtelen ránéztem és a lény átszúrt rajtam egy faágat amit belém is tőrt. Nagyon közel van a szívemhez így aggódtam de nem hagyhattam abba. Igyekeztem elrejteni mennyire is fáj valójában és a sebet is. Hála annak, hogy belém tört nem vérzett szóval elég volt eltakarnom a pulcsimmal. Miután megvoltam elő vettem a késeket és dobtam. Mindeggyik talált szóval a lény nem élte túl. Miután erről meg is bizonyosodtam oda mentem az úrhoz.
-Jöjjön velem uram
-Hova? Egyáltalán mi vagy?
-Nézze egy védelmező farkas vagyok. Az én feladatom vigyázni sok mindenkire Beacon Hillsben, köztük a fiára is. De ha velem jön mindent megtud. -szerencsére meggyőztem és mivel a sérülés miatt kockázatos lenne átváltoznom így kocsival mentünk. Egyből útra keltünk és hamar ott is voltunk. Liam örült az apjának én meg felvettem a kapcsolatot a ,,bázissal"
₩Elkapták?
₩Igen, már a házat csinálják az emberek. 1 hetet kértek.
₩Szuper, viszont mielött elfelejtem küld ide Danny-t az üvegest az Argent házhoz.
₩2 perc és ott van. Elküldtem vele a hotel szoba kulcsait is.
₩Köszönöm
Miután ezzel a beszélgetéssel megvoltam vissza tértem a srácokhoz. Gyorsan beállítottam a füleseket aztán beszélgettünk erről az egész dologról.
-Amúgy Emma, mi volt ez az izé? -kérdezte meg Isaac
-Egy küklopsz, a fülesek kész vannak hamarosan kezdeni kell.
-Oké, megyünk is a meccsre -mondta Scott. De mire ezt kimondta megjött Danny és oda adta a kulcsokat.
-Oké, ő itt Danny. Ő fogja megcsinálni Allison ablakát. -mutattam be egy barátomat nekik.
-Jó, hogy megismerhetem, viszont én most haza mennék. -mondta a sherriff
-Nos, igen erről akartam beszélni veletek. A falka áll a két Stilinskinek egy 1 hetes szállást az eggyik hotelbe.
-Várjunk, mi történt a házunkkal? - kérdezte meg Stiles
-Hát 3 lény volt. 2-t időbe elkaptunk a harmadik, hát...öhm...lerombolta a házukat. 1 hét alatt megcsinálják úgy mint volt.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...