Emma
A falka kiszabadított. Viszont a seb amit felszabtak nagyon erősen vérzett. Komolyan elkéne mennem újra egy orvoshoz de nincs túl sok időm rá.
-Hiszen te megint vérzel! Még jobban is mint ezelőtt. -akadt ki Stiles
-Nem fontos Stiles, semmi bajom. Majd rendbe jön.
-Ne hülyéskedj már! Gyere be és apáék ellátnak -parancsolt rám Liam
-Mondtam már, hogy nem!
-Hát jó, akkor ha te nem jösz akkor majd mi segítünk. -mondta Scott majd lefogtak és becipeltek.
Melissa
A srácok berángatták ide Emmát, hogy foltozzuk össze újra. Úgy tünt a lány ezt nem akarja mert miután lefektették rángatózott végül lefogták és úgy sikerült össze varrni a sebét. Komolyan mondom ez a lány olyan makacs mint egy öszvér viszont a szíve hatalmas. Ami pedig ennél is többet jelent számomra, hogy már számtalanszor megmentette a fiamat.
Emma
Végül csak össze varrtak de nem lényeges a falkámnál valószínüleg amúgy se mentem volna orvoshoz.
-Emma, kint hagytad a telefonodat. 3 hívásod volt az elmúlt 2 percben. -jelent meg Lydia
-Add csak -kértem el a telefonom
-Mi van? Olyan fejet vágsz mint akit üldöznek -okoskodik Derek
-Mindeggyik hívás a falkától jött. Aggódom mi lehet ilyen sürgős. Bocsánat de muszály őket visszahívnom.
-Csak nyugodtan -vágta rá az egész falka
£Csak, hogy megvagy. Azonnal ide kell jönnöd. Szükség van az alfára. -hadarta el Márta a védelmező akit elértem
-Mi történt?
£A rendőrség ide tart. Bejelentést tettek nekik arról, hogy embereket tartunk fogva. Tudják, hogy Emma Swan és Bella Swan ugyan az. Elfogató parancs van ellened. Az egész őrs ide tart majd a te keresésedre. A foglyok nagyrészét már átszállítottuk a házba ahol Nora Stilinski lábadozik. Viszont még legalább 40 fogoly van. Nem tudjuk időbe elszállítani őket.
-Akkor időt nyerek. Bella Swan-t az egész őrs üldözi szóval ha én felbukkanok ti biztonságba lesztek. Így időbe átszállíthatjátok őket. A rendőrök elindultak már?
£Nem, de nem kockáztathatsz ekkorát.
-De igen. Egy család vagyunk ráadásul én vagyok az alfa. Milyen vezető lennék ha nem védeném a sajátjaimat? Mennyi időre van szükségetek?
£Maximum 40 perc.
-Bizzátok rám! Valamit kitalálok. Mikor indulnak a rendőrök?
£Még készülődnek. Az emberünk szerint 15 perc.
-Szuper akkor van pár percem kitalálni valamit. Igyekezzetek ha megvagytok vonyítsatok.
£Rendben! Vigyázz magadra. -mondta majd letettük. Vissza mentem a többiekhez a szobába de beálltam az ablak elé és bámultam magam elé miközben gondolkodtam. Gondolataim közül a falka rántott vissza.
-Min agyalsz ennyire? -kérdezte meg Isaac
-Azon, hogy mentsem meg a falkámat mert az időm vészesen fogy.
-Hogy érted, hogy meg menteni? Mitől kell megvédened őket? -érdeklődik Scott
-Az emberektől -mondom kissé durván majd körbe nézek és aztán eszembe jut, hogy emberrablás után nyomoznak és mi lenne ha kapnának helyette egy újat? -Peter, nem hittem volna, hogy egyszer ezt mondom de végre valami hasznodat is veszem.
-Hát ez nagyon kedves tőled! De ha már itt tartunk mikor kapom vissza az újam? -akad ki a Hale
-Nos, a te újad lesz az én megmentőm szóval kérdezd a rendőrséget. -mondtam majd elmentem.
A rendőrség elött
Emma
Nem jutott más eszembe. Megrendezek egy másik emberrablást. A falka nem hiszem, hogy díjazta azt ahogy otthagytam őket mivel mindeggyiküket megkötöztem. Most pedig itt állok a rendőrség elött a kezembe egy dobozzal amibe Peter úja van és néhány kép a kikötözött barátaimról. Miután leraktam a dobozt indultam is vissza hozzájuk.
Az Argent ház
Scott
Emma megkötözött minket. Annyit mondott csak, hogy ezzel segít a falkájának de én nem értek semmit. Aztán egyszerűen lelépett miután végigmérte az egész házat. Majd aztán végre vissza ért bárhol is volt.
Emma
Szegény srácok nagyon hülye fejet vágtak amikor megjöttem. Bár szerintem haragszanak rám. Amit meg is értek.
-Hol jártál? -érdeklődik a dühös Scott
-Dolgoztam. Ja, és Peter ha az újad kell akkor a rendőrségnél megtalálod. -mondtam a férfi pedig csak egy gúnyos mosollyal nézett rám. -ha innen kijuttok akkor menjetek el 《cím》ide, lesz ott valaki aki fontos lehet egyeseknek. És ha én megúszom ezt a dolgot akkor én is ott leszek.
-Mi ott leszünk. És téged ismerve te is. -mondta Scott majd meghallottuk a szirénákat. Tudtam, hogy az elterelés be vált.
YOU ARE READING
A vak védelmező |Befejezett|
WerewolfHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...