₩: a füles jele
Emma
Szegény Mr. Dunbar nem tud túl sok mindent. De most nincs túl sok időm besegíteni a srácoknak elmagyarázni. Hogy őszinte legyek az jár a fejembe, hogy a legjobb az lesz ha a harc után lelépek. Alonzó nem fog nyugodni. Ha nem nyerek vagy megöl vagy elmenekül és abba az esetbe ha én életbe maradok és ő is akkor a McCall falka élete veszélybe lesz ha a közelükbe maradok. Ezt végig gondolva meghoztam a döntést. Elmegyek amint itt végzek. Gondolatmenetemből pedig a falka eggyik tagja zökkentett ki.
-Hé, Emma itt vagy velünk? Már vagy 10 perce bámulsz a semmibe. Mi van veled? -jegyzi meg Derek. És bár tudom, hogy amit most tenni fogok nekem is ugyanúgy fájni fog nincs más lehetőségem. A falkának is könnyebb lesz ha haragszanak rám. Úgy egy ellenséget veszítenek el és nem egy barátot.
-Semmi -vágtam oda neki flegmán
-Most miért viselkedsz így? -kérdezte meg Melissa
-Hogy miért? Azért mert az apám halott a nevelő apám szintén sőt az anyám is. És vigyáznom kell egy falkára aki tele van majmokkal. Mindezt miért? Mert felkeresett minket egy nő, hogy vigyázzunk a családjára és én megsajnáltam. De nekem mi hasznom lett belölle? Semmi, a vérszerinti apám halott mert azzal voltam elfoglalva, hogy ők biztonságba haza érjenek. Aztán a kanima megölt 2 védelmezőmet. Lássuk ki van még, ja igen megvan ameddig én Gerard ügyén dolgoztam, hogy ne ítéljék halálra Kate Argent szintén megölt 2 védelmezőt és 5 ártatlan embert. De mit csinált a védelmező falka nagy vezetője? Egy olyan ember védelmén dolgozott akit ő akar a legjobban megölni. Egy feladatot tudott elvégezni a falkám úgy, hogy én nem kellettem hozzá az pedig az, hogy segítettünk eltüntetni a hullákat és leplezni a természetfelettieket. De amúgy köszönöm minden rendbe. -bevallom ebbe beleszakadt a szívem de tudom, hogy így lesz nekik a legjobb.
-Sajnálom az apádat! -mondta Melissa
-Nem kell senki sajnálata! -ezzel kimentem a többi védelmezőhöz faképnél hagyva a többieket.
Scott
Anyám kiakadt és már szinte sír. Mi is meglepődtünk amit mondott.
-Szerintem valami nem stimmel. Szerintem nem gondolja komolyan amit mondott. -mondta ki Allison a véleményét és többen is bólogattak
-Nézzétek én csak ma ismertem meg, viszont abból amit én tudok és abból amit hallottam ő mindig önzetlenül segített. Ezáltal eggyet értek Allisonnal. -jegyezte meg Mr. Dunbar és anyám is megnyugodott
-De akkor mi lehet a célja ezzel? -tette fel a kérdést Isaac
-Szerintem magát okolja azért, hogy ez az Alonzó vagy ki ide tart. Szerintem az volt a célja, hogy ellökjön minket magától és ahogy most végignézek itt, sikerült is neki.
-Igazad van -vágta rá mindenki
Emma
Ugyan kimentem de hallgatóztam. Ez a falka nagyon okos mert rájöttek mi a szándékom. Nem sokkal késöbb pedig ki is jöttek. Egyenesen elém.
-Szóval rájöttetek. Bevallom kevesebb idő kellett hozzá mint hittem.
-Igen rá, de miért csináltad? -kérdezte meg Isaac
-Azért mert... -kezdtem el de félbemaradt amikor a fülesbe jelzés érkezett ami azt jelzi, hogy a ,,bázisról" valaki fel akarja venni velem a kapcsolatot. Nem haboztam fel is vettem.
-Mi a helyzet?
₩Az emberünk megerősítette, hogy Alonzó hamarosan ott lesz. Azt mondja maximum 20 fő indult el úgy 30 perce. Mi hány főt küldjünk?
-30 perc, az túl sok már nem érnének ide időbe.
₩Akkor mi a parancs?
-Mennyi időre van innen a legközelebbi csapatunk?
₩minimum 20 perc
-Az túl sok. Annyi idő alatt már valószínűleg végzünk.
₩Akarja, hogy küldjek ki védelmezőket?
-Ne, nincs értelme
₩Rendben -ezzel bontottuk a kapcsolatot és egyből oda hívtam magamhoz a két védelmezőt aki itt van.
-Oké, ez nehezebb lesz mint hittük.
-Mi történt? -kérdezte meg Stiles
-Közeledik egy 20 fős sereg akik bármelyik percbe itt lehetnek és mi csak 3-an vagyunk. Nem is kértem több védelmezőt mert nem érnének ide időben.
-Majd mi segítünk -szólalt meg Liam
-Nem akarlak megbántani titeket de mégis mit csinálnátok?
-Hát harcolnánk -jegyezte meg Isaac
-Najó, nézzétek köszönöm, hogy segítenének de mi gyerekkorunk óta harcra vagyunk képezve míg ti csak az önvédelemre.
-Jó az lehet, hogy titeket erre képeznek ki de mi is segíthetünk valamibe.
VOCÊ ESTÁ LENDO
A vak védelmező |Befejezett|
LobisomemHali! A nevem Emma Marshal. Egy védelmező farkas vagyok. Az volt a dolgom, hogy megvédjem a sivatagi farkast. De amikor megtudtam, hogy egy gyilkos nem tettem meg. Ő meghalt, engem megvakítottak. Azóta meghúzom magam Beacon Hillsbe. A vakságom nem o...