35. rész

134 6 0
                                    

Scott
Este Allison írt az egész falkának, hogy menjünk át és Emma segít a fülesekkel. Így is tettünk. Kora reggel már ott is voltunk. Emma még sehol nem volt de talán valami dolga akadt. Végülis egy védelmező aki még mindig nem tudjuk kit véd. De az biztos, hogy bármit megtesz a falkáért és a többi emberért.
Emma
Reggel riasztották a falkát, hogy három nagy lényt béreltek fel az Argent, a Stilinski és a Dunbar család ellen. Én megállítom az elsőt a falka pedig keresi a többit és egy hasonló fülesen keresztül mint amit a falka tagjai kaptak értesítenek és indulok is oda. Az első épp az Argent család felé tart vagyis a célom nem változik csak az, hogy nem segíteni hanem megmenteni megyek oda.
Liam
Lassan 20 perce várunk Emmára de a lánynak még nyoma sincs. Egy kis beszélgetés után dulakodás hangjára lettünk figyelmesek szóval kimentünk.
Emma
Amikor oda értem az Argent házhoz azonnal megpillantottam a lényt.

EmmaAmikor oda értem az Argent házhoz azonnal megpillantottam a lényt

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Nem tagadom elég hátborzongató volt. Ilyen lénnyel még nem küzdöttem de tudom, hogy őt nem tartaná vissza a cella szóval muszály megölnöm. Mivel nem látok túl sok gyengepontot rajta így még gondolkodnom kell azon, hogy ölhetném meg. Viszont nincs sok időm gondolkodni mivel ez az izé nem áll meg. Marad az, hogy harc közbe kell gondolkodnom. Abba biztos vagyok, hogy a kiképzés során esett róla szó de hirtelen nem tudtam felidézni szóval marad az, hogy megpróbálom legyőzni aztán ha eszembe jut, hogy lehet megölni megteszem mielött bánthatna valakit.













Tudom eléggé eltüntem és azt is, hogy ez a rész nagyon rövid lett de sok dolgom van a héten. Igyekszem hamar új részt hozni ami ennél hosszabb.

A vak védelmező |Befejezett|Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon